quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
- Vinniiee
- Peu (ovb)
- faxie (ovb)
Tja tegenwoordig doe ik het er omquote:Op zondag 2 maart 2014 18:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren toevallig gemeet. Er kan niks zonder dubbele betekenis uit die man zijn mond komen.
Dan maar niet.quote:
MWAHAHA HILARISCH!!!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
[faxie] Ik heb nog wel wat lekkers in de aanbieding [ afbeelding ] [/faxie]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.quote:
ik heb minder gezellige mensen gemeet.quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.
Die moeten me sowieso al niet, dus die mag je allemaal hebben hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga zo door. Des te meer vrouwen blijven er over voor de rest.
Ik bedoel maarquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb minder gezellige mensen gemeet.
Ik doelde al op wereldwijd hoor. Evengoed bedankt!quote:Op zondag 2 maart 2014 18:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Die moeten me sowieso al niet, dus die mag je allemaal hebben hoor
Niet met mij hoor.quote:
Ik ook.. helaasquote:Op zondag 2 maart 2014 18:35 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik heb minder gezellige mensen gemeet.
al heb ik faxie amper gesproken, maar achquote:
Af en toe moet ik er gewoon een in de groep gooien. Reputatie enzoquote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geloof ik best. Ik ken je wel een beetje
Wanneer komt er weer eens een meet waar ik je kan knuffelen?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Af en toe moet ik er gewoon een in de groep gooien. Reputatie enzo
quote:
En wat lust jouw poesje graag?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee. Haar verlies, toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maar waarom niet?? Zo eng ben je niet
Ik wel hoordoe maar stiekem dan sssttt
Jij zat continu te paffen buitenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
al heb ik faxie amper gesproken, maar ach
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wanneer komt er weer eens een meet waar ik je kan knuffelen?
Ja hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef -Engel- het volgende:
[..]neuh neuh neuh...
Maarruh meet leuk dus?
Iehlll, rokerstanden in tha house!!11quote:
We hadden pittig diepe gesprekken buitenquote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
En wat lust jouw poesje graag?Alles wat lekker isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Believe you can, and you will.
We pakten om 4:15 de bus. We waren half 6 uiteindelijk thuis aangezien dat niet heerlijk aansluit zo 's nachts. Half 7 gaan slapen ofzoquote:
Er staat niks in de planningquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja ik weet toch niet wanneer de volgende meets zijn?
quote:Op zondag 2 maart 2014 18:41 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Alles wat lekker isIk heb nog een lekkere worst voor je poesjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Lololol. Lekker laat geworden dusquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
We pakten om 4:15 de bus. We waren half 6 uiteindelijk thuis aangezien dat niet heerlijk aansluit zo 's nachts. Half 7 gaan slapen ofzo
Ik heb wel wat melkquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekkere worst voor je poesje![]()
Om 5 uur 's nachts een half uur zo'n rolkoffer achter je aanslepen, feestquote:
quote:
Oké ik ga stuk hierquote:Op zondag 2 maart 2014 18:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog een lekkere worst voor je poesje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |