Generaal IPA35.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Ik wil naam maken als soldaat in de annexatie van België.
Dus je bent tegen de onafhankelijkheid van Kosovo?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Wanneer er al sprake is van een zekere mate van autonoom-bestuur(en waarborg voor taal en cultuur etc.) dan is afscheiding niet gelegitimeerd, laat staan een inval van de buurstaat.
Samen met die andere drie leden van de Veiligheidsraad. Alle vijf landen zijn een onderdeel van het probleem.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik zie eigenlijk niet hoe VS-haat zo uitmond in Rusland-liefde. Ik vind ze persoonlijk beide nogal kut..
In zijn recht staat ? ze vallen gewoon een ander land binnenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Je kunt zo zwart wit denken maar er zijn nogal wat factoren waarom rusland hier in zn recht staat en daarom best daar een pluim verdiend, net als voor syrië.
De bevolking van de Krim wil bij Rusland horen, dat zou moeten kunnen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef TLC het volgende:
[..]
In zijn recht staat ? ze vallen gewoon een ander land binnen
Omdat een gebied zichzelf niet onafhankelijk kan verklaren van het land waar het bij hoort zonder toestemming. Zie ook hier. De soevereine macht ligt niet bij een provincie, deelstaat, gebied of volk. Komt nog bij dat heel veel Krimeanen (?) ook helemaal geen onderdeel van Rusland wíllen zijn. Een autonome republiek is dan nog logischer.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:27 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Waarom mag de Krim niet beslissen om bij Rusland te gaan horen?
Ik schrik er eerlijk gezegd bijna van. Dat je kritisch op Amerika moet zijn: logisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Tchock het volgende:
De Amerika-haat is trouwens wel vrij hilarisch hier.
Gelukkig zit je niet in de politiek, dat scheelt weer een hoop extra ellendequote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking van de Krim wil bij Rusland horen, dat zou moeten kunnen.
Precies. En alles wat anderen doen is ook geoorloofd, want Amerika...!quote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef Qi1 het volgende:
[..]
Ik schrik er eerlijk gezegd bijna van. Dat je kritisch op Amerika moet zijn: logisch.
Maar bij veel mensen hier op dit forum slaat het helemaal door naar het andere uiterste en gaan ze volledig aan de kant staan van de vijand van Amerika, wie dat ook is en ongeacht wat die ook doet.
De meerderheid wel en dat is wat telt, anders heb je een dictatuur van de minderheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat een gebied zichzelf niet onafhankelijk kan verklaren van het land waar het bij hoort zonder toestemming. Zie ook hier. De soevereine macht ligt niet bij een provincie, deelstaat, gebied of volk. Komt nog bij dat heel veel Krimeanen (?) ook helemaal geen onderdeel van Rusland wíllen zijn. Een autonome republiek is dan nog logischer.
Ok.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking van de Krim wil bij Rusland horen, dat zou moeten kunnen.
Waarom zou het niet moeten kunnen?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef TLC het volgende:
[..]
Gelukkig zit je niet in de politiek, dat scheelt weer een hoop extra ellende
Mwau, het hangt er een beetje vanaf hoe zo,n argumentatie gebracht word.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies. En alles wat anderen doen is ook geoorloofd, want Amerika...!
Kom je uit die regio ofzo?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:28 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dus je bent tegen de onafhankelijkheid van Kosovo?
en toch.......als ze een Barbarossaatje uithalen.....is de uitkomst twijfelachtig aat best.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
Duitsland is rijker en machtiger dan Rusland.
De wil van de meerderheid hoeft niet doorgedrukt te worden als die een te erge inbreuk maakt op rechten van anderen. Dat is iets anders dan een dictatuur van de minderheid. Overigens vraag ik me af of de meerderheid van de Oekraïners de Krim kwijt zou willen - die moet je natuurlijk ook meewegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De meerderheid wel en dat is wat telt, anders heb je een dictatuur van de minderheid.
Ben je ook tegen de onafhankelijkheid van Kosovo, Slovenië, Kroatië enz?
Mwuah. Duitsland mag niet zomaar eigen kernwapens produceren want dan moet het het NPT-verdrag ontbinden. Een groot en sterk militair Duitsland roept bij andere landen toch wel herinneringen op.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
Militair gezien niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:30 schreef De_Guidance het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |