De Kosovaren zijn ook vrij om naar Albanië te verhuizen toch moest dat ook onafhankelijk.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:21 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Ze zijn vrij om te verhuizen hoor, niemand dwingt ze om naar Rusland te gaan.
Kerry is inderdaad echt een staatsmongool eerste klas.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De VS is net zoals met het conflict in Syrië vrij slecht bezig.
Waarom zou de PVV Rusland dwars willen zitten?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:20 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat dat niet gebeurd als pvv aan de macht komt, die hebben met de russen nog wel wat appeltjes te schillen (daar de pvv het zionisme aanhangt) (ja echt ja, lees je in waar geert vandaan komt en door wie hij gebacked wordt)
Nou nou wat hilarisch...quote:Op zondag 2 maart 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je kunt misschien andere users hier woorden in de mond schuiven en afschilderen als dom maar mij niet. Ga iemand anders vervelen. Ik merk alleen op dat de Amerikahaat hier hilarisch is. Niets meer, niets minder.
Nee, niet direct (al profiteren ze wel mee)...quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:21 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
De haat is meer jegens de Amerikaanse regering, en terecht.
Ach, of die haat terecht is of niet kun je jaren over debatteren. Waarbij beide kanten wel iets te zeggen hebben. Daar wil ik ook verder totaal niet over beginnen. Wat me opvalt, is dat het bij sommige mensen zo diep zit dat ze geen drie woorden over welk onderwerp dan ook kunnen reppen voor het er weer bij gesleept moet worden. Dat vind ik vrij triest en vrij grappig.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:21 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
De VS is net zoals met het conflict in Syrië vrij slecht bezig.
Zelfbeschikking van een volk dat geen land heeft is wat anders dan mensen die in een grensgebied wonen en denken van hey joh waarom wordt dit gebied niet gewoon Russisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:22 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De Kosovaren zijn ook vrij om naar Albanië te verhuizen toch moest dat ook onafhankelijk.
Nou, laten we niet doen alsof Rusland altijd en alleen de waarheid verteld.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:17 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, dat klopt maar dat wordt zoals altijd verdraait door het westen. Zo ook met Abchazië en Zuid-Ossetië in de oorlog tussen Rusland en Georgië.
Ken jij het begrip relevantie?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Ach, of die haat terecht is of niet kun je jaren over debatteren. Waarbij beide kanten wel iets te zeggen hebben. Daar wil ik ook verder totaal niet over beginnen. Wat me opvalt, is dat het bij sommige mensen zo diep zit dat ze geen drie woorden over welk onderwerp dan ook kunnen reppen voor het er weer bij gesleept moet worden. Dat vind ik vrij triest en vrij grappig.
Waarom?quote:
Kosovaren zijn Albanezen, ze hebben dus wel dergelijk een land namelijk Albanië.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:23 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Zelfbeschikking van een volk dat geen land heeft is wat anders dan mensen die in een grensgebied wonen en denken van hey joh waarom wordt dit gebied niet gewoon Russisch.
Maar een volk heeft niet alles te zeggen over het gebied waarin ze wonen, hoe graag ze ook onafhankelijk willen zijn. Bekend voorbeeld natuurlijk is Quebeck.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:23 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Zelfbeschikking van een volk dat geen land heeft is wat anders dan mensen die in een grensgebied wonen en denken van hey joh waarom wordt dit gebied niet gewoon Russisch.
Je kan ook gewoon neutraal zijn ipv de kant van Amerika of Rusland te kiezen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik zie eigenlijk niet hoe VS-haat zo uitmond in Rusland-liefde. Ik vind ze persoonlijk beide nogal kut..
Je kunt zo zwart wit denken maar er zijn nogal wat factoren waarom rusland hier in zn recht staat en daarom best daar een pluim verdiend, net als voor syrië.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Roarzcorp. het volgende:
Ik zie eigenlijk niet hoe VS-haat zo uitmond in Rusland-liefde. Ik vind ze persoonlijk beide nogal kut..
Alsof we in een Star Wars-film zitten manquote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon neutraal zijn ipv de kant van Amerika of Rusland te kiezen.
Kan, kan.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon neutraal zijn ipv de kant van Amerika of Rusland te kiezen.
Ik wil naam maken als soldaat in de annexatie van Belgiëquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Waarom?
Vind je dat spannend en avontuurlijk en romantisch?
Zou als je soldaat onder zo een machtige sterke man willen dienen en dan een medaille en een ai over je bol willen krijgen?
Ken je de Europese geschiedenis van de 20ste eeuw? Toen hadden we veel sterke mannen en nationalisme.![]()
![]()
![]()
Dan heeft Rusland ook geen inkomsten meer he.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:16 schreef theunderdog het volgende:
Rusland moet heel snel de gaskraan dicht gaan draaien. Vooral VS zijn grote bakkes mag wel eens gesnoerd worden.
"Rusland in economisch isolement".....![]()
Waarom mag de Krim niet beslissen om bij Rusland te gaan horen?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alsof we in een Star Wars-film zitten manIk vind het absurd dat Rusland zijn buurland invalt zonder aanleiding, dat maakt mij niet pro-Amerika óf neutraal.
Ja, dat is schandalig.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef MouzurX het volgende:
Er moet wel bij gezegd worden dat de Russen die taalrechten nog maar een paar jaar hadden.
Klopt ja de Quebec zaak is een goed voorbeeld. Maar mensen hier kunnen zelfbeschikking niet los zien van etnische groepen die al een land bezitten. Zelfbeschikking wordt inderdaad gezien onder omstandigheden als legitieme reden om af te scheiden wanneer er sprake is van gewelddadige onderdrukking. Wanneer er al sprake is van een zekere mate van autonoom-bestuur(en waarborg voor taal en cultuur etc.) dan is afscheiding niet gelegitimeerd, laat staan een inval van de buurstaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Maar een volk heeft niet alles te zeggen over het gebied waarin ze wonen, hoe graag ze ook onafhankelijk willen zijn. Bekend voorbeeld natuurlijk is Quebeck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |