de barman wilde gewoon haar naam wetenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat maakte mijn jongste zusje laatst serieus mee
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enzquote:Op zondag 2 maart 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Geloof ik best
Maar wil je uitleggen wat ik dom doe, ik houd van opbouwende kritiek.
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
de barman wilde gewoon haar naam weten
je zusje werd gehosseld
zal ze wel van haar grote zus hebben danquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
ze lijkt op jou dus kan kloppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Het was een chick, mijn zusje lijkt dus op een pot.
gvd wpquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal ze wel van haar grote zus hebben dan
/inkoppertje
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppenquote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoorquote:
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfelde al of ik hem zelf moest inkoppen
[..]
Mijn jongste qua uiterlijk niet hoor
mama flappiequote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
/inkoppertje
quote:
ja ik ben mentaal gebroken vanmiddagquote:
Maar je nam dat toch niet serieusquote:Op zondag 2 maart 2014 17:57 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
schelden met lozer terwijl het loser is. simpele manier van denken, op je teentjes getrapt zijn. enz
MILFquote:Op zondag 2 maart 2014 17:59 schreef Flippiee het volgende:
Mijn jongste as if ik al zelf kinderen heb
zo doe je wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar je nam dat toch niet serieus
Lozer staat gewoon leuker. En ik ben niet echt op mijn teentjes getrapt.
kunnen ze je ip voor blokkerenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
en ik maar netjes betalenquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
HahaMet mijn andere mailadres ook een netflix account gemaakt. Weer een maand gratis
gewoon elke maand een nieuwe account aanmaken. voor de rest van je leven gratis netflixquote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
Heb je niet alles al gezien dan in de eerste maand?quote:Op zondag 2 maart 2014 18:01 schreef Amarantha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |