quote:Bij het NS-station van stadion de Kuip in Rotterdam zijn twee mensen onder een trein gekomen. Over hun toestand is nog niks bekend. Het treinverkeer ligt stil. Hulpdiensten zijn ter plaatse en er is ook een traumahelikopter op de plaats van het ongeluk. Nadere bijzonderheden zijn nog niet bekend.
EDIT: Station Rotterdam-Zuid (Rijnmond.nl)
Bij station Rotterdam-Zuid zijn zondagavond twee mensen onder een trein gekomen. De politie kon niet direct zeggen wat er precies is gebeurd en hoe de slachtoffers er aan toe zijn.
Hulpdiensten zijn direct uitgerukt. Ook is een trein naar station Zuid gestuurd om de reizigers op te halen die in de trein zaten die bij de aanrijding betrokken was. De NS verwacht volgens een eerste bericht dat de verstoring rond 22.00 uur zal zijn verholpen.
Reizigers tussen Den Haag Centraal en Tilburg en tussen Rotterdam Centraal en Eindhoven krijgen het advies om te reizen via Utrecht Centraal.
UPDATE: Meerdere bronnen melden inmiddels dat beide 'supporters' overleden zijn.
Toen was hij idd. best goed maar nu is hij eigenlijk al het hele seizoen dramatisch.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:19 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, en het debuutseizoen dan. Maar het Guidetti-seizoen was hij toch wel erg bruikbaar en ook vorig jaar heeft ie behoorlijk wat assists afgeleverd.
Ook dat, vraag me ook af waarom ze supporters tussen aanhalingstekens plaatsen. Alsof dit geen echte supporters zouden zijn? Of omdat het (nog) niet zeker is dat dit Feyenoordsupporters betreffen?quote:
Ja, precies wat ik zeg dusquote:Op zondag 2 maart 2014 19:24 schreef eight het volgende:
[..]
Toen was hij idd. best goed maar nu is hij eigenlijk al het hele seizoen dramatisch.
Geen idee. Komt van fr12 af.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, vraag me ook af waarom ze supporters tussen aanhalingstekens plaatsen. Alsof dit geen echte supporters zouden zijn? Of omdat het (nog) niet zeker is dat dit Feyenoordsupporters betreffen?
Omdat het nog niet zeker is of het feyenoordsupporters zijn. Anders denken mensen dat ze gesprongen zijn omdat Feyenoord van Ajax heeft verlorenquote:Op zondag 2 maart 2014 19:25 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ook dat, vraag me ook af waarom ze supporters tussen aanhalingstekens plaatsen. Alsof dit geen echte supporters zouden zijn? Of omdat het (nog) niet zeker is dat dit Feyenoordsupporters betreffen?
Armenteros zat op de tribune omdat hij volgens Koetje niet de juiste instelling zou hebben. Verhoek heeft even warmgelopen, maar Koeman zet Te Vrede erin.quote:Op zondag 2 maart 2014 18:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Laatste 15 minuten was wel triest. Toen moest Janmaat rechtsbuiten gaan spelen. Dus Koeman passeert gewoon drie rechtsbuitens op dat moment, om met een rechtsback daar te gaan spelen.
Blijft onduidelijk. Station Zuid ligt niet aan de Stadionweg.quote:Rotterdam - Zondagavond zijn twee voetbalsupporters onder een passagierstrein terechtgekomen op een station aan de Stadionweg in Rotterdam. Beide personen overleden aan hun verwondingen. De hulpdiensten zijn ter plaatse op station Rotterdam Zuid. Het treinverkeer ligt tijdelijk stil vanwege het spoorwegongeval.
Geloof het ook niet idd, dan zullen die mensen daar wel ter plekke achter zijn gekomen en toen besloten hebben om via het spoor naar Zuid te lopen?quote:Op zondag 2 maart 2014 19:29 schreef Muto het volgende:
Overigens is dat pas om 18:15 uur gebeurd. Dan stoppen de treinen toch niet meer op station De Kuip?
De weg die aan de noordkant van het spoor/station Zuid loopt (of oost, hoe je het maar bekijkt) heet de Korte Stadionweg.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef Muto het volgende:
[..]
Blijft onduidelijk. Station Zuid ligt niet aan de Stadionweg.
Tja, de enige functie die Schaken nog heeft is dat er een mandekker op staat (geen idee waarom eigenlijk).quote:Op zondag 2 maart 2014 19:26 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ja, precies wat ik zeg dus
Maar goed, nog steeds zie ik het liefst Schaken rechtsbuiten spelen, want Armenteros kan ik al helemáál niet uitstaan.
Heeft dus waarschijnlijk niks met de wedstrijd te maken. De stadiontrein stopt niet op dat station.quote:
Volgens mij heeft hij dit al tien keer gezegd.quote:Koeman: 'Nederlaag tekenend voor dit seizoen'
Maar uiteindelijk is toch wel het niveau van Immers meer bepalend, zolang je daar geen goed alternatief voor hebt blijft het gewoon heel moeilijk, hij ziet het wel maar kan het niet uitvoeren, ja tegen een NEC wel een keertje.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:33 schreef eight het volgende:
[..]
Tja, de enige functie die Schaken nog heeft is dat er een mandekker op staat (geen idee waarom eigenlijk).
Dat ze hem überhaupt nog betrekken in het spel is al een klein wonder.
Ik vond het heel sluw, zo met die Gemeenteraardsverkiezingen voor de deur.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Trieste manier om stemmen te winnen
quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Rotterdam is zo ongeveer de enige stad waarin D'66 zich net zo populistisch opstelt als de partijen die zij normaal gesproken zo verwerpen.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:41 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |