abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 maart 2014 @ 17:10:54 #126
104871 remlof
Europees federalist
pi_137313540
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:09 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
Rusland staat volledig in zijn recht om hier orde op zaken te stellen en de Russische belangen veilig te stellen totdat er weer een normale situatie is in de Oekraine. De uitspraken van Kerry en andere wereldleiders zijn totaal ongefundeerd. Het is volkomen logisch dat de Russen niet willen dat een vijandig gezind Oekraine straks lid wordt van de NAVO, of EU. Dit scenario moet ten alle tijden voorkomen worden.
Want Oekraïne is geen zelfstandig land dat zelf over zijn toekomst mag beslissen?
  zondag 2 maart 2014 @ 17:11:14 #127
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137313555
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef BaajGuardian het volgende:
Ok even de feiten op een rijtje:

Na gorbatsjov welk rusland in de verkoop had gedaan bij internationale bankiers, heeft poetin rusland daar zo snel mogelijk weer uitgetrokken, voorkwam een verwoestende invasie waarbij het westen moedwillig extremistische moslims steunde in syrië, werd vervolgens gedemoniseerd door een anti-homosexuele-propaganda-gericht-op-kinderen-wet, wat ongelovelijk werd opgeklopt en verdraaid. (voornamelijk in de amerikaanse media, waar wij ook onder vallen (rupert murdoch netwerk). Daarna werd sochi belachelijk gemaakt (wederom door de amerikanen, alle andere gasten die hierover gevraagd werden waren positief over de accomoditeiten).
En dat voornamelijk omdat rusland ook een onderkomen verzorgde voor de whistleblower snowden welk laat ik jullie daar even aan herinneren; met de dood werd bedreigd door amerikaanse officials voor het aan de kaak stellen van tyrannieke praktijken.

Nu werd rusland door het krim persoonlijk gevraagd om daar beveiliging te verzorgen met het leger, en word het hier overal wederom door de vs opgeblazen met allerlei hilarische hypocrisie (geloven ze hier zelf in? hoop het niet) als dat 'de autonomie' geschaad zou worden. Nou als er één land een kast vol medailles heeft voor het schaden van autonomie van landen is het de VS wel.

Zo dat was em.
Nog iets?
"Feiten"
  zondag 2 maart 2014 @ 17:11:24 #128
421524 SadPanda
#FreePalestine #FreeBahrain
pi_137313565
quote:

Na gorbatsjov welk rusland in de verkoop had gedaan bij internationale bankiers, heeft poetin rusland daar zo snel mogelijk weer uitgetrokken, voorkwam een verwoestende invasie waarbij het westen moedwillig extremistische moslims steunde in syrië, werd vervolgens gedemoniseerd door een anti-homosexuele-propaganda-gericht-op-kinderen-wet, wat ongelovelijk werd opgeklopt en verdraaid. (voornamelijk in de amerikaanse media, waar wij ook onder vallen (rupert murdoch netwerk). Daarna werd sochi belachelijk gemaakt (wederom door de amerikanen, alle andere gasten die hierover gevraagd werden waren positief over de accomoditeiten).
En dat voornamelijk omdat rusland ook een onderkomen verzorgde voor de whistleblower snowden welk laat ik jullie daar even aan herinneren; met de dood werd bedreigd door amerikaanse officials voor het aan de kaak stellen van tyrannieke praktijken.

Nu werd rusland door het krim persoonlijk gevraagd om daar beveiliging te verzorgen met het leger, en word het hier overal wederom door de vs opgeblazen met allerlei hilarische hypocrisie (geloven ze hier zelf in? hoop het niet) als dat 'de autonomie' geschaad zou worden. Nou als er één land een kast vol medailles heeft voor het schaden van autonomie van landen is het de VS wel.

Zo dat was em.
Nog iets?
Het was Jeltsin die Rusland in de uitverkoop deed, niet Gorbatsjov.
Anti-Turkije
pi_137313573
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:09 schreef IPA35 het volgende:

[..]

Nou ja, dat lijkt mij discutabel.
Dat soort wilde plannen bestonden vooral vroeg in de oorlog, later had men die mensen nodig als soldaten. Lijkt mij sterk dat je een redelijke loyaal volk gaat uitroeien. Het lijkt mij dat de Nazi's bepaalde delen zou annexeren en de rest verdelen in satellietstaatjes.
quote:
In het oosten, Duitslands "Lebensraum", zou echter met ijzeren vuist geregeerd worden. Het zogeheten Generalplan Ost (GPO), oftewel "Algemeen Plan voor het Oosten", voorzag in de complete verbanning van ruim 45 miljoen Slavische mensen evenals veel Balten tot achter de Oeral, zodat deze gebieden door Duitsers bevolkt konden worden. Naar Hitlers orders moest de Krim bijvoorbeeld zo snel mogelijk van alle "vreemde volkeren" vrijgemaakt worden, alvorens het als de provincie Gotenland aan het Duitse Rijk toegevoegd zou worden[2].

De al aanwezige Volksduitsers zouden aangevuld worden met nieuwe migrerende boeren uit het westen, in eigen Rein-Arische dorpen wonen en een elite van herenboeren vormen. De goede gronden van onder andere de Oekraïne zouden door hen bewerkt worden om zo de 'graanschuur van het Reich' te vormen waarmee de snelgroeiende Duitse bevolking gevoed zou worden. Ze zouden leven onder de bescherming van plaatselijke "burchten" waarin verdienstelijke SS'ers of ex-officieren als gouverneurs of gouwhoofden zouden heersen. Tevens zouden er Autobahnen gebouwd worden tot diep in Oost-Europa, waarlangs nieuwe Duitse steden en dorpen moesten verrijzen. De Duitsers probeerden ook Nederlanders naar deze gebieden te lokken met beloftes van grote lappen grondgebied, en Himmler wou later ook dwangmatig Hollanders en Vlamingen vestigen in het veroverde oosten.[3] Onder meer de "Nederlandse Oost Compagnie" (naar de VOC, de Verenigde Oost-Indische Compagnie) hield zich bezig met deze activiteiten, waar tijdens de oorlog niets van terecht kwam.

Onderaan deze feodale samenleving zouden de resterende Poolse of Russische boeren en arbeiders staan, die net genoeg onderwijs zouden krijgen om aanwijzingen op te volgen en net genoeg voedsel en zorg om zich dood te werken voor hun Germaanse Heren en Meesters. De Slavische steden zouden naar de plannen 'ontmanteld' (lees: verwoest) worden en de bevolking gedeporteerd, waarschijnlijk naar vernietigingskampen of deportatie naar Siberië. Na verloop van tijd zouden de achterblijvers aan ziektes en honger sterven en "gelukkig ook opgeruimd" zijn. In Europees Rusland zou het snel slinkende restant van de Slavische en Turkstalige bevolking (voorlopig: tot de Neue Ordnung in de Lebensraum geconsolideerd was) ten oosten en zuidoosten van de Oeral teruggedrongen worden waar zij als in de Middeleeuwen zouden moeten leven. De Luftwaffe zou iedere industrie of iedere kiem van verzet in dit restantgebied genadeloos bombarderen.

Generalplan Ost moest voltooid worden in een tijdsduur van 25 tot 30 jaar, waarbij er 10-15 miljoen Duitsers in deze gebieden gevestigd zouden zijn. Volgens plannen van de SS, eigenlijk Himmler, streefde men echter naar een bevolkingsaantal van ongeveer 300 miljoen (!) Duitsers tegen het jaar 2000. Enkele keren sprak hij van zelfs nóg gigantischere aantallen van 400 of 500 miljoen. Deze zouden voor een groot deel de Neue Lebensraum koloniseren, de door het Derde Rijk veroverde nieuwe gebieden in Oost-Europa die daarvoor klaar lagen. Tegen die tijd zou de 'ontginning' van (lees: genocide in) deze gebieden voltooid zijn.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:12:05 #130
380998 DarkAccountant
Dark numbers, full daylight
pi_137313596
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:08 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Poetin is ook rechts, met communisme heeft het niks te maken. Obama en Rutte zijn veel linkser dan Poetin.
Nee, maar Putin is een mannetje van de KGB, en daar hebben ze in Oost-Europa nogal nare herinneringen bij.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:12:13 #131
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137313599
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

"Feiten"
Ja feiten.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:12:30 #132
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_137313614
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Ja feiten.
_O-
  zondag 2 maart 2014 @ 17:12:33 #133
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137313615
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Het was Jeltsin die Rusland in de uitverkoop deed, niet Gorbatsjov.
Ja die bedoelde ik ja, even een misspreking.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:13:38 #134
104871 remlof
Europees federalist
pi_137313669
JohnKerry twitterde op zondag 02-03-2014 om 16:41:07 Unified view by G8 & more that they will not engage with #Russia as business as normal. Russia inviting trade isolation. @meetthepress reageer retweet
pi_137313701
quote:
Kerry: het lijkt wel de 19de eeuw

De druk op Rusland om de Krim te verlaten, neemt steeds verder toe. De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken Kerry waarschuwt dat de Verenigde Staten maatregelen kunnen nemen die de economie van Rusland zullen treffen. Hij dreigt met reisverboden en het bevriezen van de handelsrelaties.

In een interview met nieuwszender CBS haalde Kerry hard uit naar Rusland. "In de 21ste eeuw val je geen land meer binnen zoals in de 19de eeuw", zei hij.

http://nos.nl/artikel/618(...)el-de-19de-eeuw.html
Want Amerika viel Irak in 2003 niet binnen..? :D
  zondag 2 maart 2014 @ 17:14:48 #136
421524 SadPanda
pi_137313715
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:12 schreef DarkAccountant het volgende:

[..]

Nee, maar Putin is een mannetje van de KGB, en daar hebben ze in Oost-Europa nogal nare herinneringen bij.
Wat boeit dat nu? Poetin bezet alleen maar de Krim en dat wil de bevolking.
Anti-Turkije
pi_137313725
[VIDEO] - BBC's Foreign Correspondent interviews nervous-looking former head of Ukraine's armed forces, in Crimea - "Something strange is going on. It's not a military issue, it's up to the politicians. They have to work immediately.
Wie dit leest is een lezer van dit.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:15:38 #138
365082 IPA35
Patriarch
pi_137313743
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:11 schreef arjan1112 het volgende:

[..]

[..]

De Nazi's waren wel degelijk pragmatisch. Dit soort wilde plannen zouden waarschijnlijk niet op zo'n schaal uitgevoerd worden. Zeker niet met hele SS regimenten vol Slaven...
"But the age of chivalry is gone; that of sophisters, economists, and calculators has succeeded, and the glory of Europe is extinguished forever."- Edmund Burke
  zondag 2 maart 2014 @ 17:15:43 #139
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137313747
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef SadPanda het volgende:

[..]

Wat boeit dat nu? Poetin bezet alleen maar de Krim en dat wil de bevolking.
Exact. Maar dat negeert iedereen en gelooft in plaats daarvan het land en haar kankerleugenaars dat juist de meeste landen heeft bezet ter wereld.
pi_137313751
quote:

Na boris jeltsin welk rusland in de verkoop had gedaan bij internationale bankiers, heeft poetin rusland daar zo snel mogelijk weer uitgetrokken, voorkwam een verwoestende invasie waarbij het westen moedwillig extremistische moslims steunde in syrië, werd vervolgens gedemoniseerd door een anti-homosexuele-propaganda-gericht-op-kinderen-wet, wat ongelovelijk werd opgeklopt en verdraaid. (voornamelijk in de amerikaanse media, waar wij ook onder vallen (rupert murdoch netwerk). Daarna werd sochi belachelijk gemaakt (wederom door de amerikanen, alle andere gasten die hierover gevraagd werden waren positief over de accomoditeiten).

Zo dat was em.
Nog iets?
QFT
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
pi_137313753
quote:
2s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:13 schreef remlof het volgende:
JohnKerry twitterde op zondag 02-03-2014 om 16:41:07 Unified view by G8 & more that they will not engage with #Russia as business as normal. Russia inviting trade isolation. @meetthepress reageer retweet
Ja, laten we een handelsoorlog gaan voeren :'). Ik dacht dat Amerika altijd van het vrijemarktprincipie was.
pi_137313763
Dat ze nog steeds de noodtoestand niet hebben uitgeroepen op de Krim zegt ook veel. Dit wordt een fluwelen annexatie.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:16:41 #143
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137313779
quote:
15s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:14 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Want Amerika viel Irak in 2003 niet binnen..? :D
Maar wij mogen dat.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:16:42 #144
104871 remlof
Europees federalist
pi_137313781
quote:
0s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ja, laten we een handelsoorlog gaan voeren :'). Ik dacht dat Amerika altijd van het vrijemarktprincipie was.
Wat moeten we anders? Ten oorlog trekken tegen Rusland? :')
  zondag 2 maart 2014 @ 17:16:52 #145
421524 SadPanda
pi_137313787
quote:

[..]

Ik dacht dat Amerika altijd van het vrijemarktprincipie was.
_O- Corporatisme ja
Anti-Turkije
  zondag 2 maart 2014 @ 17:17:14 #146
322645 Voorschrift
See if I care
pi_137313802
quote:
7s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:16 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat moeten we anders? Ten oorlog trekken tegen Rusland? :')
Nee, gewoon Oekraïne laten vallen als een baksteen.

Zinloos stuk land waar we toch geen banden mee hebben.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zondag 2 maart 2014 @ 17:17:23 #147
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_137313810
quote:

[..]

word echt tijd dat het amerikaans volk die imbecielen afzet daar.
pi_137313813
quote:
6s.gif Op zondag 2 maart 2014 17:16 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Maar wij mogen dat.
Wie is "wij"?

Amerika mag dat. Nederland, Rusland en anderen niet.
pi_137313820
quote:

[..]

Uuh, de kwesties Irak en Iran gemist?
pi_137313843
Het meest enge vind ik nog altijd dat de meeste mensen nog steeds vallen voor de Amerikaanse diarree aan leugens en dat geen enkel Nederlands medium een kritische noot durft te zetten bij de Amerikaanse versie van gebeurtenissen.
"Hell happens when the evil of the world exceeds our belief that we can conquer it"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')