Kom op man. 'Schaam ik me zeer diep voor'. We hebben het hier nog steeds over voetbal of heb je zojuist eigenhandig 30 oude vrouwtjes beroofd?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:22 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Schaam ik me zeer diep voor.
Maar ik zeg ten minste niet dat onze ploeg zo goed is, de allerbeste, veel beter publiek.
Dat is van een ajacied een leugen, van mij over Grunn zou dat een leugen zijn.
http://i.fokzine.net/p/7s.gif[/img] Op zondag 2 maart 2014 16:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Serieus op bianconeri reageren.
Clasie was wel echt drama.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Maver24 het volgende:
Ik als Feyenoorder zeg dat Feyenoord terecht heeft verloren. Speelde gewoon niet goed en veel te slordig en niet met volledig overgave, jammer maar waar. 17.00 maar kijken naar de derby in spanje
Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisiequote:Op zondag 2 maart 2014 16:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
28 zaterdag 15 maart 2014 18:45 Vitesse PSV
32 zondag 13 april 2014 16:30 PSV Feyenoord
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:23 schreef Mansjester het volgende:
Ajax gewonnen, maar spel was niet echt goed.
Gelijkspel was verdiender, maar mij hoor je niet klagen
13 punten verschil manquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Zorro het volgende:
[..]
Idereen maar roepen (terecht overigens) dat PSV zo slecht was, rechterrijtje, degraderen alles. Nu staan ze zowat gelijk met de rest. Hoeveel "beter" zijn die anderen dan? Wat zegt dat over de eredivisie
Tijd voor een dvdquote:Op zondag 2 maart 2014 16:24 schreef Shreyas het volgende:
Drie Klassiekers dit seizoen, drie keer wint Ajax
Ja met ajax. Die profiteren van de ongelofelijke beroerde tegenstanders. Ze krijgen het gewoon kado, dat lijkt me wel duidelijk als PSV gewoon terug kan komen,quote:
Doet de KNVB nietquote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.
derde voorwaardelijkequote:Op zondag 2 maart 2014 16:25 schreef Scorpie het volgende:
Pelle gaat gewoon nog een schorsing krijgen.
Geen probleemtwitter:NicoBoilesen twitterde op zondag 02-03-2014 om 16:25:031-2 😜! geen probleem boys!!!!! #feyaja #3 #punten reageer retweet
PSV gaat gewoon nog 2e worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:26 schreef hENKIE8 het volgende:
PSV op 1 puntje van Feyenoord, klasse gedaan Ajax : )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |