quote:
Dat Veltman er niks van kan komt doordat Moisander niet in het veld staat?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam omdat Moisander ernaast stond, maar goed hij telt
Veltman verloor gewoon kansloos het duelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kwam omdat Moisander ernaast stond, maar goed hij telt
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat Veltman er niks van kan komt doordat Moisander niet in het veld staat?
Dit doelpunt welquote:Op zondag 2 maart 2014 15:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Dat Veltman er niks van kan komt doordat Moisander niet in het veld staat?
Duel? Hij stond er een meter vandaan, de topperquote:Op zondag 2 maart 2014 15:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Veltman verloor gewoon kansloos het duel
u mad ?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die dit soort opmerkingen grappig vinden
Afspraak met Barcelona, Bojan moet x aantal minuten spelenquote:
Nee.quote:
Tien keer beter dan Bojanquote:
onzinquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Afspraak met Barcelona, Bojan moet x aantal minuten spelen
feyenoord zonder scheids mee in de Kuip zou nog erger zijnquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef IMVHI het volgende:
Feyenoord zonder Pelle, wat een drama moet dat wel niet zijn
Barcalona?quote:
Er zit een vermogen aan gel in. Gekregen van Wilfred.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En zijn kapsel is, na zo'n kopbal, gewoon zoals het was. Hoe doet hij dat toch?
Bernie geeft advies aan Koemanquote:
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 02-03-2014 om 14:46:37@Koeman1963 jezus je bent 15 min bezig en je loopt alweer te kankeren op de arbitrage reageer retweet
Berniequote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bernie geeft advies aan Koemantwitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 02-03-2014 om 14:46:37@Koeman1963 jezus je bent 15 min bezig en je loopt alweer te kankeren op de arbitrage reageer retweet
Koeman kan ook de jitkenker krijgenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bernie geeft advies aan Koemantwitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 02-03-2014 om 14:46:37@Koeman1963 jezus je bent 15 min bezig en je loopt alweer te kankeren op de arbitrage reageer retweet
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n ventje 100 wedstrijden bij Barcelona heeft gevoetbald.quote:
Wat een taalgebruik, sta jij daar volledig achter Johannes?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Welke fokker zit er achter die twitteraccountquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of zoals Bernie het zou zeggenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Koeman kan ook de jitkenker krijgen
twitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:29:22@FransWallage heb er ook één: beter een dooie jit in de grond dan 10 in de lucht reageer retweet
klopt ja, asap op de boot terugquote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat zo'n ventje 100 wedstrijden bij Barcelona heeft gevoetbald.
Kan er echt helemaal niks van.
Dit interesseert toch helemaal niemandquote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan nog, ik ga maar eens op onderzoek uit.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Er zit een vermogen aan gel in. Gekregen van Wilfred.
Ik heb ooit het Bernie van Joppen fantopic geopend in ONZ maar een of andere smakeloze mod heeft het topic gesloten en de helft van de inhoud verwijderd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat een taalgebruik, sta jij daar volledig achter Johannes?
Groningen wordt weggespeeld.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die, jij bent zeker een immigrantje?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Welke fokker zit er achter die twitteraccount
Wat vond GGMM daarvan? geen actie ondernomen?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ooit het Bernie van Joppen fantopic geopend in ONZ maar een of andere smakeloze mod heeft het topic gesloten en de helft van de inhoud verwijderd.
Man met een visiequote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of zoals Bernie het zou zeggentwitter:bernievanjoppen twitterde op zondag 02-03-2014 om 13:29:22@FransWallage heb er ook één: beter een dooie jit in de grond dan 10 in de lucht reageer retweet
Wat is het volgens jou dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef sneakydesert het volgende:
[..]
Die, jij bent zeker een immigrantje?
Al 25 wedstrijden nietquote:
nee, maar jouw UI kan wel wat met ballen zo te zienquote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Die Bojan hé, die kan er helemaal niets van, wisten jullie dat?
Ik weet het niet, ik ga er altijd vanuit dat GGMM volledig achter mijn acties staat, maar dat viel vies tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vond GGMM daarvan? geen actie ondernomen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is het volgens jou dan?
Dat account?
beter dan zeiken op de scheids om te maskeren dat je er geen kut van kanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen alsof je een blessure hebt om te maskeren dat je er geen kut van kan.![]()
Deed ik vroeger ook als ik heel slecht speeldequote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Doen alsof je een blessure hebt om te maskeren dat je er geen kut van kan.![]()
Ties komt uit Twente.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]Ga eens heel snel een inburgeringscursus volgen.
Het account?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef sneakydesert het volgende:
[..]Ga eens heel snel een inburgeringscursus volgen.
Een zak rottende aardappelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een IJslandse blok testosteron.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef OllieWilliams het volgende:
Ajax neemt in de rust meteen afscheid van Bojan hoorde ik.
Hij had in het veld moeten blijven liggenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:09 schreef gelezwembroek het volgende:
Eigen schuld voor Moisander had hij er maar direct uit moeten gaan dan had hij allang behandeld kunnen worden.
Dan had hij er ook uit gemoeten.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had in het veld moeten blijven liggen
Doorspelen met bloed op je hoofd als een echte man. Bij rugby doen ze niet zo moeilijkquote:Op zondag 2 maart 2014 15:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hij had in het veld moeten blijven liggen
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wat is het volgens jou dan?
Dat account?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]Origineel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Is zijn eigen schuld had hij er maar direct uit moeten gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Puur een goal tegen omdat Moisander even weg moet
Omdat 'die' niet klinkt.quote:
Allez, ik bel de taaltelefoon wel even.quote:
het is nog niet voorbij hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 15:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het spel van Ajax geeft daar wel reden toe, ja
Waren ze toch ook met 10 geweest? Die kakkie schopt hem het bloed uit zijn hoofd, misschien even het spel stil?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Is zijn eigen schuld had hij er maar direct uit moeten gaan.
Het legioenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan het publiek anders niet wat lawaai maken. Val bijna in slaap
Ja maar dan had hij tijdens die goal allang behandeld geweest en er weer ingestaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Waren ze toch ook met 10 geweest? Die kakkie schopt hem het bloed uit zijn hoofd, misschien even het spel stil?
IK ga wel in een microfoon zingen voor je.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Echt zo stil, maar het is qua voetbal ook wel slecht van beide kantenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verwacht ook geen goed resultaat voor Feyenoord... Zou teveel tegen de ervaringen uit het verleden zijn.quote:
Je kan ook kijken naar Groningen - Cambuur als je echt topvoetbal wil zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
'Het' staat toch echt eerste.quote:
Gvd man misschien was die situatie dan wel eerder ontstaan, had je hetzelfde liedje. Ik vind het geen excuus voor de goal hoor, maar jank niet dat hij eerder eruit had moeten gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij tijdens die goal allang behandeld geweest en er weer ingestaan.
Zijn de ajaxsupporters die janken dat het komt doordat moisander er uit was.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gvd man misschien was die situatie dan wel eerder ontstaan, had je hetzelfde liedje. Ik vind het geen excuus voor de goal hoor, maar jank niet dat hij eerder eruit had moeten gaan.
Dan moet ie maar blijven liggenquote:Waren ze toch ook met 10 geweest? Die kakkie schopt hem het bloed uit zijn hoofd, misschien even het spel stil?
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA
quote:
Maakt niet zoveel uit in de Kuip, het psychologische voordeel is daar sowieso voor Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef Ties02 het volgende:
Ajax scoort op een psychologisch goed moment
die gaat nog naar AC Milan voor 25 miljoenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
BMI
Die trage neger wordt gewoon voorbij gelopen.
Zijn shirt is toch anders dan een ander Ajax shirt toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Kishna wat een held, een van deze weken naar de fanshop voor een shirt als ze die hebben natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
die gaat nog naar AC Milan voor 25 miljoen
Nee dat is het niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar Ajax puntverlies is ook wel leuk.
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.quote:
Absoluut, maar zelfs sammy armenteros is 5 klassen beter dan bojan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.
Demouge ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Absoluut, maar zelfs sammy armenteros is 5 klassen beter dan bojan.
hard werkende tokkie, net als de gemiddelde feyenoorderquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wordt Immers gezien als het gezicht van Feyenoord?
Omdat het een werkvoetballer is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tokkie, hoort perfect thuis bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij daar GGMM wasquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://curvefever.com/play2.php
server: FOK! VBL
ww: jemoeder
psychologisch is het daar sws niksquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit in de Kuip, het psychologische voordeel is daar sowieso voor Feyenoord.
Zou hem ook zeker aan de buitenkant houden, spits beperk je zijn acties alleen maarquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, hij is al meer buitenom gegaan dan al die anderen het hele seizoen
Die van Oxxio is nog irritanter.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Tassendief het volgende:
Wat erger ik me aan die reclame zeg van bol
Robben is sneller dan Kishnaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Davy, ik zie misschien een nieuwe Arjen Robben?
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.
Snelheid van Robben kan bijna ( op 1 speler na ) ter wereld niet halen, maar ik sluit het niet uit.quote:
Mooiste stadion van Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef Ties02 het volgende:
Lekker weertje in Roffa
[ afbeelding ]
ook leuk zo'n engelse stream zonder reclame
Teveel komt op de schouders van Siem de Jong. Vooral omdat Klaassen erg matig speelt de laatste tijd. Je kan De Jong niet én op het middenveld én voorin hebben. Ik hoop dat Klaassen iets minder balverlies lijdt in de tweede helft. Gelukkig is Bojan al weg dus dat moet wat schelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |