quote:Op zondag 2 maart 2014 15:15 schreef Mani89 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA KISHNA
quote:
Maakt niet zoveel uit in de Kuip, het psychologische voordeel is daar sowieso voor Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef Ties02 het volgende:
Ajax scoort op een psychologisch goed moment
die gaat nog naar AC Milan voor 25 miljoenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef IkStampOpTacos het volgende:
BMI
Die trage neger wordt gewoon voorbij gelopen.
Zijn shirt is toch anders dan een ander Ajax shirt toch?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef KingRoland het volgende:
Kishna wat een held, een van deze weken naar de fanshop voor een shirt als ze die hebben natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Adames het volgende:
[..]
die gaat nog naar AC Milan voor 25 miljoen
Nee dat is het niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Maar Ajax puntverlies is ook wel leuk.
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.quote:
Absoluut, maar zelfs sammy armenteros is 5 klassen beter dan bojan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.
Demouge ook.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Absoluut, maar zelfs sammy armenteros is 5 klassen beter dan bojan.
hard werkende tokkie, net als de gemiddelde feyenoorderquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom wordt Immers gezien als het gezicht van Feyenoord?
Omdat het een werkvoetballer is.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tokkie, hoort perfect thuis bij Feyenoord.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lol ik dacht dat jij daar GGMM wasquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Anti-vermoeidheid het volgende:
http://curvefever.com/play2.php
server: FOK! VBL
ww: jemoeder
psychologisch is het daar sws niksquote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit in de Kuip, het psychologische voordeel is daar sowieso voor Feyenoord.
Zou hem ook zeker aan de buitenkant houden, spits beperk je zijn acties alleen maarquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker, hij is al meer buitenom gegaan dan al die anderen het hele seizoen
Die van Oxxio is nog irritanter.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Tassendief het volgende:
Wat erger ik me aan die reclame zeg van bol
Robben is sneller dan Kishnaquote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef KingRoland het volgende:
Davy, ik zie misschien een nieuwe Arjen Robben?
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Een onderschatte speler. Als Ajax wat vaker met goede voorzetten komt is het een prima spits. Sowieso tien klassen beter dan Bojan.
Snelheid van Robben kan bijna ( op 1 speler na ) ter wereld niet halen, maar ik sluit het niet uit.quote:
Mooiste stadion van Nederland.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef Ties02 het volgende:
Lekker weertje in Roffa
[ afbeelding ]
ook leuk zo'n engelse stream zonder reclame
Teveel komt op de schouders van Siem de Jong. Vooral omdat Klaassen erg matig speelt de laatste tijd. Je kan De Jong niet én op het middenveld én voorin hebben. Ik hoop dat Klaassen iets minder balverlies lijdt in de tweede helft. Gelukkig is Bojan al weg dus dat moet wat schelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Siggy met Bojan vergelijken daar ga je al de fout in. Dat De Jong heel snel zijn vorm moet vinden of gewoon oprotten ben ik wel met je eens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |