IK ga wel in een microfoon zingen voor je.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kan het publiek anders niet wat lawaai maken. Val bijna in slaap
Echt zo stil, maar het is qua voetbal ook wel slecht van beide kantenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik verwacht ook geen goed resultaat voor Feyenoord... Zou teveel tegen de ervaringen uit het verleden zijn.quote:
Je kan ook kijken naar Groningen - Cambuur als je echt topvoetbal wil zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:12 schreef Littlerabbit het volgende:
'Het' staat toch echt eerste.quote:
Gvd man misschien was die situatie dan wel eerder ontstaan, had je hetzelfde liedje. Ik vind het geen excuus voor de goal hoor, maar jank niet dat hij eerder eruit had moeten gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:13 schreef gelezwembroek het volgende:
[..]
Ja maar dan had hij tijdens die goal allang behandeld geweest en er weer ingestaan.
Zijn de ajaxsupporters die janken dat het komt doordat moisander er uit was.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:14 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Gvd man misschien was die situatie dan wel eerder ontstaan, had je hetzelfde liedje. Ik vind het geen excuus voor de goal hoor, maar jank niet dat hij eerder eruit had moeten gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |