SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Neequote:Op zondag 2 maart 2014 14:19 schreef Mansjester het volgende:
Iemand over tien minuten potje Curve Fever?
Dat denk ik welquote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Is Feyenoord - Ajax in een apart topic?
Bepaal jij dat?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Topicreeks: [De Klassieker] Feyenoord - Ajax #1
Daar dus de Klassieker. Hier GRO v CAM
Waren ze ook, een maand of 2 terugquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Twente laat punten liggen.
Ik weet nog dat IkStampOpTacos mij probeerde te overtuigen van het feit dat ze titelkandidaat zijn.
IkStampOpTacosquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Ik weet nog dat IkStampOpTacos mij probeerde te overtuigen van het feit dat ze titelkandidaat zijn.
Uiteraard, ze kunnen inlopenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef alors het volgende:
Jammer dat Utrecht er niet overheen kon, maar geen winst voor Twente is een plus.
Nu zal Feyenoord dus wel verliezen
jaquote:Op zondag 2 maart 2014 14:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee
Is Feyenoord - Ajax in een apart topic?
Nee joh, het is Twente maar.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon een doelpunt ontnomen dus
weer een week nationale verontwaardiging neem ik aan
Ho ho, Twente is geen Noord-Korea.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef Ties02 het volgende:
Gewoon een doelpunt ontnomen dus
weer een week nationale verontwaardiging neem ik aan
Precies.. doet me goed dat die gasten nu zelf worden genaaid door de arbitrage.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef alors het volgende:
Het is geen buitenspel, wel karma. Geheel terecht.
Doen ajacieden en PSV'ers al vanaf speelronde 1quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, zo vroeg spreken van een titelkandidaat is gewoon belachelijk.
Ja, dat zijn topclubs die voor de titel gaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ajacieden en PSV'ers al vanaf speelronde 1
Idd, anders zou onze Kim-Jong Henk met oud Sovjetspul gaan dreigen.quote:
Geen idee of dat nog klopt...quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat zijn topclubs die voor de titel gaan.
Twente heeft een andere doelstelling.
Hoort in het geval van Ajax er gewoon bij en PSV eigenlijk ookquote:Op zondag 2 maart 2014 14:23 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Doen ajacieden en PSV'ers al vanaf speelronde 1
Henk wie?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Idd, anders zou onze Kim-Jong Henk met oud Sovjetspul gaan dreigen.
Het gaat niet op doelsaldo aankomen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:24 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
We hebben wel een matig doelsaldo helaas
Leuk, da's nu. Maar doelstellingen maak je op vóór het seizoen begintquote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wel dus. Ajax staat weet ik veel hoeveel punten los.
Johannes schijt het dun in de broek.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef Cavaliers het volgende:
Gerald Sibon verwacht een heel goed Cambuur. Hoor je dat Johannes?
Joh, daarom is het belachelijk dat Twentefans van een mogelijk kampioenschap spreken als dat de doelstelling niet eens is.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:25 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Leuk, da's nu. Maar doelstellingen maak je op vóór het seizoen begint
Wanneer dat dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:22 schreef GGMM het volgende:
Niemand heeft het hier juist over een kampioenschap. Dat jij er zelf continu om zit te janken dat we het NIET over een kampioenschap hebben is pas belacheljik.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Joh, daarom is het belachelijk dat Twentefans van een mogelijk kampioenschap spreken als dat de doelstelling niet eens is.
Bedankt dat je m'n punt bevestigt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |