1.70quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
Hoe lang ben jij dan? Mijn ex was ook maar 1.76 en dan werd inderdaad door velen al als klein gezien.
Oh, dat valt toch wel mee, ken genoeg meiden die daar geen moeite mee zouden hebben.quote:
Hahah doe maarquote:
Dankjewel!, ik vind dit soort meiden hier niet aantrekkelijk dus op het dating gebied hier in Miami ben ik fucked!.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 10:01 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Wat een grafkoppen allemaal. Als dit is wat al die fokkers willen, dan snap ik dat je hier niet aan je trekken komt.
Dat zijn ook niet mijn type vrouwen.... vind het allemaal maar fake vrouwen (alhoewel er vast wel wat aardige tussen zullen zitten).quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:20 schreef Henno het volgende:
[..]
Bimbo's zijn niet aantrekkelijk imo. Vrouwen moeten vooral een 'schattig buurmeisje' uitstraling hebben, dan kom ik echt met liters tot er alleen nog stof uit komt
Maar op de cam zie ik ze allemaal leuk gekleed en non-gekleed en mooie meisjes met leuke, lieve persoonlijkheid en op reddit girls gone wild ook.quote:Op woensdag 5 maart 2014 03:25 schreef IrCute het volgende:
Amerikaanse vrouwen zijn echt niks. Arrogante trutjes die zich niet kunnen kleden. En echt vaak gewoon totaal geen leuke persoonlijkheid. In vergelijking met wat ik hier op de uni in de VS zie en in NL, is het in NL echt beter. Zoals just_some_random_dude al zei; Amerikaanse vrouwen hebben ook niet echt humor. De leukste amerikaanse vrouw die ik ken die gewoon relaxed is is een pot
Omdat ze er geld voor krijgen kneus.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:16 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Maar op de cam zie ik ze allemaal leuk gekleed en non-gekleed en mooie meisjes met leuke, lieve persoonlijkheid en op reddit girls gone wild ook.
Die kerel is echt zwaar de weg kwijt. Rijp voor een psycholoog die Dima.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat ze er geld voor krijgen kneus.
Op LBGW niet.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:23 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Omdat ze er geld voor krijgen kneus.
Die jongen is niet meer te helpen inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2014 14:46 schreef SchoneZoon het volgende:
[..]
Die kerel is echt zwaar de weg kwijt. Rijp voor een psycholoog die Dima.
Ik ga het meemaken eind april haha.quote:Op woensdag 5 maart 2014 00:33 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Hahah doe maarik ga die meiden hier in ieder geval niet missen.
Als je toch bezig bent, leer ze dan even wat Nederlandse omgangsregels en dan misschien, heeeeel misschien kan ik een leuk gesprek met ze hebben.
[..]
Dankjewel!, ik vind dit soort meiden hier niet aantrekkelijk dus op het dating gebied hier in Miami ben ik fucked!.
helaas zit me meisje in NL.. en iedereen om me heen me pushen en zeggen dat ik dom ben omdat ik al dat "lekkers" hier in Miami laat lopen
[..]
Dat zijn ook niet mijn type vrouwen.... vind het allemaal maar fake vrouwen (alhoewel er vast wel wat aardige tussen zullen zitten).
ik hou juist van de Nederlandse vrouw, zo relaxed, en je kan er mee lachen en zo.. hier met die latina's en die fake snollen is dat echt ver gezocht.
ja mi mangggquote:
hahah is toch ook lachen. hoe oud ben je?.quote:Op donderdag 6 maart 2014 18:36 schreef XSbig het volgende:
[..]
Nope, ga 1,5 week met mijn ouders () naar Florida waaronder 4 dagen Miami.
19, vorige zomer aan de westkust geweest( LA, SD, Phoenix, LV, SF, LA) Twee jaar ervoor nyquote:Op vrijdag 7 maart 2014 01:43 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
hahah is toch ook lachen. hoe oud ben je?.
ehhh shit man, te jong om te zuipenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 18:25 schreef XSbig het volgende:
[..]
19, vorige zomer aan de westkust geweest( LA, SD, Phoenix, LV, SF, LA) Twee jaar ervoor ny
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |