Ik ga graag op je aanbod in haha.quote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Ik ken je verder niet dus ik kan daar geen oordeel over geven
Maar bedankt voor het laten zien van de foto!
(Zo Nederlands hark zie je er ook weer niet uit hoor!)
Daarom latina'squote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murica
nou overdrijf jequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:35 schreef vera166 het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe godsonmogelijk lekker ik mezelf vind wow
Nederland wordt inderdaad een een soort van Amerika als ik dit zo ziequote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murica
wild sensual lovemakingquote:Op dinsdag 4 maart 2014 17:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Murica
Leuk in bed, maar verder heb ik er geen goede ervaringen mee.quote:
Je weet dat die eerste het grootste gedeelte van de tijd als Zweedse op het internet staat en het gros van die oranje jurk meisjes gewoon Zuid-Afrikaans waren? Al ben ik het verder best met je eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 12:54 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dit is echt een Nederlandse meid.
[ afbeelding ]
Ook Nederlandse vrouwen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je niet van natuurlijk houd ben je hier inderdaad op de verkeerde plek, gelukkig zijn er genoeg mannen die dat juist een verademing vinden, om niet te hoeven gokken wat er onder die laag make-up zit.
Bimbo's zijn niet aantrekkelijk imo. Vrouwen moeten vooral een 'schattig buurmeisje' uitstraling hebben, dan kom ik echt met liters tot er alleen nog stof uit komtquote:Op maandag 3 maart 2014 21:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
[..]
Op speciaal verzoek:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het gros van de blanken in Zuid-Afrika hebben Nederlandse genen.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:04 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Je weet dat die eerste het grootste gedeelte van de tijd als Zweedse op het internet staat en het gros van die oranje jurk meisjes gewoon Zuid-Afrikaans waren? Al ben ik het verder best met je eens.
Ook veel Engels en Duits, die Nederlanders waren daar redelijk in de minderheid uiteindelijk. Maar je kent haar dan dus neem ik aan?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Het gros van de blanken in Zuid-Afrika hebben Nederlandse genen.
En ze mag wel als Zweedse op het internet staan maar ze is Nederlands.
Volgens mijn oom en tante die in Zuid-Afrika wonen waren de meerderheid die de Nederlandse voetbalploeg supporten toch echt gewoon Nederlands of Zuid-Afrikaans met Nederlandse voorouders.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 20:54 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ook veel Engels en Duits, die Nederlanders waren daar redelijk in de minderheid uiteindelijk. Maar je kent haar dan dus neem ik aan?
Ik vind ze te saai om over te klagenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef snakelady het volgende:
Overigens wel grappig dat je nooit zoveel kritiek ziet van vrouwen op Nederlandse mannen, en dat is echt niet omdat Nederlandse mannen zo geweldig zijn.
Ik denk dat Nederlandse mannen ( en ook vrouwen) gewoon heel graag klagen over alles, dat is dan wel weer echt een Nederlands trekje.
Hahaha, dat kan ook nog ja.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:06 schreef -Buttercup het volgende:
[..]
Ik vind ze te saai om over te klagen
Ik ben een exoot.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:04 schreef snakelady het volgende:
Overigens wel grappig dat je nooit zoveel kritiek ziet van vrouwen op Nederlandse mannen, en dat is echt niet omdat Nederlandse mannen zo geweldig zijn.
Ik denk dat Nederlandse mannen ( en ook vrouwen) gewoon heel graag klagen over alles, dat is dan wel weer echt een Nederlands trekje.
Wat dat betreft zouden we dat voorbeeld wel van Amerika over mogen nemen, die zijn tenminste trots op hun land en volk, misschien niet altijd terecht maar je eigen land en volk afkraken zodra je de kans hebt is wel weer het andere uiterste.
Dan helemaal niet klagen, je mag blij zijn dat je in een land als Nederland mag wonen.quote:
Nou Nederland is wel nou net het slechtste land om in te wonen hoor met mijn lengte, liever Amerika dan.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dan helemaal niet klagen, je mag blij zijn dat je in een land als Nederland mag wonen.
Wat is er dan zo slecht in Nederland wat beter is in andere landen?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:24 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Nou Nederland is wel nou net het slechtste land om in te wonen hoor met mijn lengte, liever Amerika dan.
Iedereen is zo lang.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:25 schreef snakelady het volgende:
[..]
Wat is er dan zo slecht in Nederland wat beter is in andere landen?
Ik ben maar 1,63quote:
Als vrouw zijnde maakt lengte niet uit.quote:
Hoe lang ben jij dan? Mijn ex was ook maar 1.76 en dan werd inderdaad door velen al als klein gezien.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 21:28 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde maakt lengte niet uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |