Die bestaat allang ook. Al jaren zie je zijn snor op de bordenquote:
Die vraag over Jihadstrijders aangezien 50% van de overleden strijders uit Delft komtquote:Op zondag 2 maart 2014 14:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://delft.destemvan.nl/survey/52a7080442fc2/start
De stem van Delft.
Ik ga voor LR de stemwijzer doen.
ZAK PATAT!quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
drommels, drommels, en nog eens drommels!
Niet van de VI uitgeverij tochquote:Op zondag 2 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John de Wolf heeft nu ook een boekie, die zal binnenkort dus wel bij VI verschijnen.
Zal hij dan uit de kast komen?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
John de Wolf heeft nu ook een boekie, die zal binnenkort dus wel bij VI verschijnen.
Als het maar met ketchup is.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb wel trek in een frikandel speciaal.
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die bestaat allang ook. Al jaren zie je zijn snor op de borden
[..]
Die vraag over Jihadstrijders aangezien 50% van de overleden strijders uit Delft komt
Dit boeit echt niemandquote:Op zondag 2 maart 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Bij de Leidse stemwijzer kwam ik uit op PvdA
Heb jij al een zware stem eigenlijk?quote:Op zondag 2 maart 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Uitgeverij Nieuw Amsterdamquote:Op zondag 2 maart 2014 14:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh okee? Nee dan is het een kutboek.
Ik vind van wel.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar het wordt dus Onafhankelijk Delft met snor?
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb jij al een zware stem eigenlijk?
Stijn is de Ard van Peppen van dit forum.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Mansjester het volgende:
Ik vond Stijn nav zijn hypocriete gedoe tijdens de OWS een beetje een lulletje rozenwater.
Nu stijgt hij weer iets in aanzien
Er is idd een consensus ontstaan volgens mijquote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar het is Twente dus dat maakt niet uit. Twente heeft de afgelopen weken al genoeg geluk gehad.quote:
Dus wel op die snor stemmen. Niet op een obscure nummer vijf op de lijst.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 2 maart 2014 14:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Maar het is Twente dus dat maakt niet uit. Twente heeft de afgelopen weken al genoeg geluk gehad.
Ik Sleutelstadquote:Op zondag 2 maart 2014 14:08 schreef Ajacied422 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |