Wat wil je dan dat ik hier vertel?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Jouw posts bestaan uit
60% hhhhh
20% linkdump naar liedjes
10% One piece
5% verhalen op het toilet
4% onzin
1% ongefundeerde nieuwsfotos
Religieuze minderheden hebben het ook niet zo fijn in (de meeste) landen met een moslimmeerderheid.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:51 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een beetje dom, kun je uitleggen of dit nu serieus is of grappig bedoeld?
Waarom zou dit speciaal moeten zijn tussen al die ellende? Waarom raakt dit jou? Omdat jij ook moslim bent?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mijn hele punt ontgaat je. Het gaat mij erom dat er fake foto's worden geplaatst en hoe dit soort acties de vervolging van de moslims in Burma ondermijnen.
Vervolgens kom je met ''moslims zijn ook goed in vervolgen''
Ah, niet weer zo'n discussie. Heel erg wijs om 1,5 miljard mensen te generaliseren.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Religieuze minderheden hebben het ook niet zo fijn in (de meeste) landen met een moslimmeerderheid.
Verder is er volop ellende in moslimlanden, even los van de oorzaken. Conflicten, conflicten overal.
Dat is toch ook allemaal de 'wil van God'? Net zoals alle natuurrrampen die in de westerse wereld plaatsvinden?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:01 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mijn hele punt ontgaat je. Het gaat mij erom dat er fake foto's worden geplaatst en hoe dit soort acties de vervolging van de moslims in Burma ondermijnen.
Vervolgens kom je met ''moslims zijn ook goed in vervolgen''
Het ging mij er even om dat 'wij' enorm goed zijn in het wijzen met de vinger naar ellende gericht tegen moslims in andere landen, terwijl 'wij' net zo goed ellende veroorzaken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:10 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ah, niet weer zo'n discussie. Heel erg wijs om 1,5 miljard mensen te generaliseren.
Probeer vandaag de dag een staat te vinden die niet mensenrechten schendt. Je punt is nobel, maar hetgene wat je zei dom.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het ging mij er even om dat 'wij' enorm goed zijn in het wijzen met de vinger naar ellende gericht tegen moslims in andere landen, terwijl 'wij' net zo goed ellende veroorzaken.
Bedoel, wat wordt er nou vanuit moslims gedaan tegen het gedrag van Indonesië in West-Papoea? Het land met de meeste moslims, je zou wijsheid verwachten.
Voelt een beetje aan zoals de VS die allerlei landen aanspreekt op mensenrechtenschending, en dan zelf een Gitmo heeft en oorlogen start. Neem je ook niet serieus.
quote:Op zondag 2 maart 2014 16:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja... AlhoewelWat zeg jij. Ik dacht dat hij juist..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Waar heb je het allemaal in godsnaam over?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom zou dit speciaal moeten zijn tussen al die ellende? Waarom raakt dit jou? Omdat jij ook moslim bent?
Dat is mijn punt niet. Mijn punt - ik generaliseer, en nuanceer niet - is dat moslims heel snel janken als er onrecht wordt gedaan aan andere moslims op de wereld. Let wel: we maken onderscheid tussen moslims en niet-moslims. En dat terwijl het in eigen land veel beter kan en dat we elkaar eigenlijk zouden moeten wijzen op het onrecht dat wijzelf veroorzaken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Probeer vandaag de dag een staat te vinden die niet mensenrechten schendt. Je punt is nobel, maar hetgene wat je zei dom.
Waarom bekommer jij je om de situatie in Burma?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Waar heb je het allemaal in godsnaam over?
Je kraamt echt veel bulshitt uit vandaag
De moslims die ik ken zijn juist niet zo, in tegenstelling zelfs. Daarbij is het toch normaal dat men eerst het onrecht aankaart dat tegen eigen volk wordt gedaan? Mijn volk beschouw ik persoonlijk als iedereen die zich identificeert als moslim. Het onrecht dat 'wij' veroorzaken, je refereert dat we ook als moslims moeten aankaarten het onrecht dat andere moslimleiders doen? Je begeeft je niet in de juiste kringen als je dat niet te horen krijgt, ik krijg meer kritiek te horen op de leiders van Saudi-Arabië, Marokko, Tunesië, Indonesië dan kritiek op de Amerikaanse overheid en dat is de waarheid. Dat jij het niet te horen krijgt is geen bewijs dat het niet bestaat.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Mijn punt - ik generaliseer, en nuanceer niet - is dat moslims heel snel janken als er onrecht wordt gedaan aan andere moslims op de wereld. Let wel: we maken onderscheid tussen moslims en niet-moslims. En dat terwijl het in eigen land veel beter kan en dat we elkaar eigenlijk zouden moeten wijzen op het onrecht dat wijzelf veroorzaken.
Ik vind het gewoon poep dat ze zich bekommert om de situatie in Burma, puur en alleen omdat het moslims zijn. Selectieve verontwaardiging, jippie fucking yay.
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook. Al dat onrecht op de wereld. Niemand die er iets aan kan veranderen. Niksss.
Hahahahahaha met je paranoïde gedragquote:Op zondag 2 maart 2014 17:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom bekommer jij je om de situatie in Burma?
Kom je uit dat land? Heb je familie daar?
Watttquote:Op zondag 2 maart 2014 17:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat is mijn punt niet. Mijn punt - ik generaliseer, en nuanceer niet - is dat moslims heel snel janken als er onrecht wordt gedaan aan andere moslims op de wereld. Let wel: we maken onderscheid tussen moslims en niet-moslims. En dat terwijl het in eigen land veel beter kan en dat we elkaar eigenlijk zouden moeten wijzen op het onrecht dat wijzelf veroorzaken.
Ik vind het gewoon poep dat ze zich bekommert om de situatie in Burma, puur en alleen omdat het moslims zijn. Selectieve verontwaardiging, jippie fucking yay.
Ja, want je wist überhaupt dat zo'n land bestond (8000 kilometer verderop) en leefde je natuurlijk al in in de ander zo ver weg.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:39 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hahahahahaha met je paranoïde gedrag
Alsof je uit Burma moet komen of moslim moet zijn om je in te kunnen leven in de ander
Waarom kan het jou wat schelen dat mensen zo behandeld worden 8000 kilometer verderop?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wattt![]()
Wat een aannames allemaal
Ik vraag me echt hoe jij moderator hebt kunnen worden. Ik had je wat intelligenter ingeschat namelijk
Meng me liever niet in discussie's.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dis zarGon zoals een goede moslim betaamt
Seppuku,quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit zien? Dit wilde ik met jullie delen. Lente
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen jullie dit zien? Dit wilde ik met jullie delen. Lente
Met of zonder?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
Moslims.Woestijnreligie dat ontstaan is in één van de meest achtergebleven gebieden ter wereld.
Zonder of met?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
Moslims.Woestijnreligie dat ontstaan is in één van de meest achtergebleven gebieden ter wereld.
of zonder met?quote:
35% ongedefinieerdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Seppuku,
Waaruit bestaan mijn posts?
+ 40% bad ass mofoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
35% ongedefinieerd
20% ecchi
15% code geass
10% baka
10% ninja
zonder met of?quote:
quote:
Good enoughquote:
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word liever niet boos + discussie's vermijden is vanuit islamitisch oogpunt ook beter.
Knoflook, what else?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Het kwam gewoon op BBC newsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want je wist überhaupt dat zo'n land bestond (8000 kilometer verderop) en leefde je natuurlijk al in in de ander zo ver weg.
Mooi ook hoe je de vraag ontwijkt.
Haha, [wegens toekomstige ass verwijderd] stinken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.
Ik kan dat niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.
Slimtexten?quote:
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een moslimass stinkt, maar dat geldt toch voor elk menselijke achtewerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |