Seppuku,quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
[ afbeelding ]
Kunnen jullie dit zien? Dit wilde ik met jullie delen. Lente
quote:Op zondag 2 maart 2014 17:44 schreef Arcadia het volgende:
Kunnen jullie dit zien? Dit wilde ik met jullie delen. Lente
Met of zonder?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
Moslims.Woestijnreligie dat ontstaan is in één van de meest achtergebleven gebieden ter wereld.
Zonder of met?quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Intellectueel het volgende:
Moslims.Woestijnreligie dat ontstaan is in één van de meest achtergebleven gebieden ter wereld.
of zonder met?quote:
35% ongedefinieerdquote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
Seppuku,
Waaruit bestaan mijn posts?
+ 40% bad ass mofoquote:Op zondag 2 maart 2014 17:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
35% ongedefinieerd
20% ecchi
15% code geass
10% baka
10% ninja
zonder met of?quote:
quote:
Good enoughquote:
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik word liever niet boos + discussie's vermijden is vanuit islamitisch oogpunt ook beter.
Knoflook, what else?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Het kwam gewoon op BBC newsquote:Op zondag 2 maart 2014 17:43 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, want je wist überhaupt dat zo'n land bestond (8000 kilometer verderop) en leefde je natuurlijk al in in de ander zo ver weg.
Mooi ook hoe je de vraag ontwijkt.
Haha, [wegens toekomstige ass verwijderd] stinken.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.
Ik kan dat niet.quote:Op zondag 2 maart 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je kunt een verstandig dialoog houden zonder elkaar te kwetsen, vanuit islamitisch oogpunt is het ook beter om moslims te verdedigen.
Slimtexten?quote:
Preciesquote:Op zondag 2 maart 2014 17:53 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een moslimass stinkt, maar dat geldt toch voor elk menselijke achtewerk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |