En dat zeg jij, terwijl jij hier begint over de PVV...quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Hij post gewoon random trolls in de hoop op aandacht.
Nee, de bevolking in Tsjestjenie wou onafhankelijkheid van Rusland. In de Krim zijn de Russen voor de bevolking juist helden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef Dance99Vv het volgende:
cre-eert rusland zo niet een tweede tsjestjenie
Noord-Cyprus heeft Turkije en de Krim Rusland. Al die anderen kunnen niet op hulp van een sterke staat rekenen.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef De_Guidance het volgende:
Ach, dat kan je over zoveel gebieden zeggen.
Noord-Cyprus, Friesland, Koerdistan, Noord-Ierland, Baskenland etc. etc.
Ik mag hier niet op reageren, maar het was zeker geen troll. Ik meen het.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:32 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En dat zeg jij, terwijl jij hier begint over de PVV...
MUAHAHA
quote:Op zondag 2 maart 2014 13:32 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik mag hier niet op reageren, maar het was zeker geen troll. Ik meen het.
Wat is er nou verkeerd aan als de bevolking zelf beslist waarbij ze hoort?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:31 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Tja een discussie over moraliteit is natuurlijk moeilijk te voeren. Ik denk dat wij een ander idee hebben van moraliteit
Laten we in een willekeurig Afrikaans land anders ook eens een stemming houden of ze Nederlander willen worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Wat is er nou verkeerd aan als de bevolking zelf beslist waarbij ze hoort?
Je krijgt dan vaak de discussie dat die bevolking daar 'niet hoort' en dat ze het land 'hebben gestolen'.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede vergelijkingquote:Op zondag 2 maart 2014 13:34 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Laten we in een willekeurig Afrikaans land anders ook eens een stemming houden of ze Nederlander willen worden.
De huidige vice-premier van Krym is een Krym-Tataar. Tevens is de Tataren door Russische moslimleiders gelijke behandeling beloofd na bevrijding door Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:34 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Je krijgt dan vaak de discussie dat die bevolking daar 'niet hoort' en dat ze het land 'hebben gestolen'.
Als je maar lang genoeg terug wilt gaan kun je de discussie altijd winnen. Zo heeft Stalin de Krim-Tataren 'opgeruimd', daar was echt niet altijd een Russische meerderheid.
Maar goed, de vraag is hoe relevant dat nu nog is. Beetje het Palestina-Israël verhaal. Wie was er eerder, wie hoort er, etc.
Zou me niets verbazen als je een Rus bent..quote:Op zondag 2 maart 2014 13:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Machtsvertoon, vind ik wel wat hebben.
Die keuze zal eveneens wel een economische grondslag hebben.. Betreffende Afrika zou wel een mooie manier zijn van moderne kolonisatie. Net zoals Ruslandquote:Op zondag 2 maart 2014 13:35 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Goede vergelijking![]()
![]()
Rusland wil zelf de Krim erbij.
Jij kan echt niet argumenteren hè, op mijn reacties reageer je niet eens en daarom ga je maar onzin reacties posten...quote:Op zondag 2 maart 2014 13:37 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als je een Rus bent..
Je blijft maar hameren op dat zinnetje. Dat is een mooie one-liner. Maar om daar mee nou de Russische militairen op het Oekraïens grondgebied mee te rechtvaardigen....quote:Op zondag 2 maart 2014 13:33 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze overtuigd zijn. De eerste berichten wezen op weerstand. Maar daar hoor je nu niks meer over, dus wellicht vinden ze Rusland ook prima.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:37 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
De huidige vice-premier van Krym is een Krym-Tataar. Tevens is de Tataren door Russische moslimleiders gelijke behandeling beloofd na bevrijding door Rusland.
Waarom ga je in op die in de kast nazi-apologist?quote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij kan echt niet argumenteren hè, op mijn reacties reageer je niet eens en daarom ga je maar onzin reacties posten...
De Krim was tot 195x onderdeel van Rusland, toen gaf Chroetsjov het aan Oekraïne. Dus het hoort wel dergelijk bij Rusland.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef Straatklinker het volgende:
[..]
Die keuze zal eveneens wel een economische grondslag hebben.. Betreffende Afrika zou wel een mooie manier zijn van moderne kolonisatie. Net zoals Rusland
Dat gebied aar is niet Russisch. Als die mensen daar Russisch willen worden verhuizen ze maar. Al die mini gebiedjes die onafhankelijk willen worden of bij een ander land willen
Waar moet ik op reageren dan? Op de vergelijking met Amerika? Ik heb ooit geleerd op school dat het een oneigenlijke manier van argumenteren is als iemand zegt: ja, maar zij doen het ook. Dat zegt namelijk niks over het feit dat Rusland gewoon onrechtmatig bezig is. Maar je hebt wel gelijk, Amerika heeft vaak genoeg zelf ook dubieus gehandeld.. die hele inval in Irak had nooit mogen plaatsvinden bijvoorbeeld..quote:Op zondag 2 maart 2014 13:38 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Jij kan echt niet argumenteren hè, op mijn reacties reageer je niet eens en daarom ga je maar onzin reacties posten...
De regering van de Krim vroeg om Russische hulp. Als ze zich eerst onafhankelijk hadden verklaard had het leger van Oekraïne er gelijk militairen op af gestuurd.quote:Op zondag 2 maart 2014 13:39 schreef Ravvie het volgende:
[..]
Je blijft maar hameren op dat zinnetje. Dat is een mooie one-liner. Maar om daar mee nou de Russische militairen op het Oekraïens grondgebied mee te rechtvaardigen....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |