Een mening? Lijkt me niet. Subjectief? Waarschijnlijk, maar dat kun je op het moment van iedere nieuwsbron zeggen in Oekraïne.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat is de mening van 1 iemand, ook nog eens iemand die waarschijnlijk niet objectief is.
dat kon je wel zien aan die koppies gewoon soldaten in burgerquote:Op zondag 2 maart 2014 10:37 schreef DeJori het volgende:
O, en voor degene die reppen over meerderheden die bij Rusland willen horen:
[..]
Kent die bron alle inwoners van Donetsk van gezicht dan?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een mening? Lijkt me niet. Subjectief? Waarschijnlijk, maar dat kun je op het moment van iedere nieuwsbron zeggen in Oekraïne.
Als jouw stad opeens volliep met buitenlanders die deden alsof ze er thuis hoorden zou jij dat dan merken?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Kent die bron alle inwoners van Donetsk van gezicht dan?
Inderdaad, en dan gaat SadPanda ons vertellen dat het de normaalste zaak van de wereld dat Rusland Kiev binnenvalt omdat de meerderheid daar nou eenmaal bij Rusland wil horen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
dat kon je wel zien aan die koppies gewoon soldaten in burger
die ga je straks ook in Kiev zien, let maar op
Ik ken niet iedereen uit de stad van gezicht. Misschien dat het in Schubbekutveen opvalt, maar in een grote stad is dat stukken minder.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:45 schreef DeJori het volgende:
[..]
Als jouw stad opeens volliep met buitenlanders die deden alsof ze er thuis hoorden zou jij dat dan merken?
Rot op man... Er komt in maart een referendum en daar gaat gewoon uit blijken dat de meerderheid bij Rusland wil horen. Rusland gaat niet verder dan de krim.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:46 schreef DeJori het volgende:
[..]
Inderdaad, en dan gaat SadPanda ons vertellen dat het de normaalste zaak van de wereld dat Rusland Kiev binnenvalt omdat de meerderheid daar nou eenmaal bij Rusland wil horen.
Het gaat dan ook niet over 10 mensen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ken niet iedereen uit de stad van gezicht. Misschien dat het in Schubbekutveen opvalt, maar in een grote stad is dat stukken minder.
Donetsk heeft volgens mij 1 mio + inwoners.
Dus als jij in een stad woont met 1 mio mensen, weet jij als je mensen ziet precies wie er wel en wie er niet uit die stad komen?quote:
Werd tijd.quote:09:48: Breaking News
Ukraine is to call up all its military reservists, the government has announced.
Ik linkte eerste het twitter account door van een journalist van Bloomberg en daarna de livestream van de BBC. Als dat niet goed genoeg voor je is, probeer RT maar, dat is wel erg betrouwbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef Terminator2000bc het volgende:
Iemand met echte nieuwslinks hier i.p.v. nep-twitteraccounts van west-Oekrainse provocateurs?
Putin heeft van het parlement terecht de volmacht gekregen om overal in Oekraïne op te treden om de burgerrechten van land- en cultuurgenoten te waarborgen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:30 schreef SadPanda het volgende:
[..]Rusland gaat nooit West-Oekraïne aanvallen.
Ja, maar dan gaat hij West-Oekraïne nog niet aanvallen.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:50 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Putin heeft van het parlement terecht de volmacht gekregen om overal in Oekraïne op te treden om de burgerrechten van land- en cultuurgenoten te waarborgen.
Alsof ze daar de oorlog mee gaan winnen.quote:
Worden de pro-Russische demonstranten ook betaald net als de nazi-bendes in Kiev? (bron? vriendin in Kiev)quote:Op zondag 2 maart 2014 10:50 schreef DeJori het volgende:
[..]
Ik linkte eerste het twitter account door van een journalist van Bloomberg en daarna de livestream van de BBC. Als dat niet goed genoeg voor je is, probeer RT maar, dat is wel erg betrouwbaar.
Daarnet was het nog alleen de Krim, maar goed om te zien dat je wat bij zinnen komt.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, maar dan gaat hij West-Oekraïne nog niet aanvallen.
Ik stel toch ook niet dat het 100% zeker is:quote:Op zondag 2 maart 2014 10:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dus als jij in een stad woont met 1 mio mensen, weet jij als je mensen ziet precies wie er wel en wie er niet uit die stad komen?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:43 schreef DeJori het volgende:
[..]
Een mening? Lijkt me niet. Subjectief? Waarschijnlijk, maar dat kun je op het moment van iedere nieuwsbron zeggen in Oekraïne.
Pas maar op want volgens Halcon zijn dat soort bronnen per definitie onbetrouwbaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:52 schreef Terminator2000bc het volgende:
[..]
Worden de pro-Russische demonstranten ook betaald net als de nazi-bendes in Kiev? (bron? vriendin in Kiev)
Ik neem Twitter-accountjes niet zo serieus.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:54 schreef DeJori het volgende:
[..]
Pas maar op want volgens Halcon zijn dat soort bronnen per definitie onbetrouwbaar.
Hopelijk wel ja.....quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rusland gaat niet verder dan de krim.
Geloof mij, zolang Rusland Oekraïnse doelen niet bestookt zal geen enkele Oekraïnse soldaat een schot lossen op een Rus. Ongeacht hoeveel miljoen reservisten er opgeroepen worden. Tenzij het een west-oekrainer is, maar zij worden niet als volwaardige Oekraïners gezien.quote:Op zondag 2 maart 2014 10:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alsof ze daar de oorlog mee gaan winnen.
Gaat die corrupte snol in die rolstoel ook mee vechten?
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:53 schreef DeJori het volgende:
[..]
Daarnet was het nog alleen de Krim, maar goed om te zien dat je wat bij zinnen komt.
Dus dan zeg ik dat Rusland West-Oekraïne niet gaat aanvallen.quote:
Goede vergelijking, maar niet heusquote:Op zondag 2 maart 2014 10:54 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Hopelijk wel ja.....
Van DL dachten ze ook dat ze niet verder zouden gaan dan Sudetenland
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]Dit was de post:
[..]
Dus dan zeg ik dat Rusland West-Oekraïne niet gaat aanvallen.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rot op man... Er komt in maart een referendum en daar gaat gewoon uit blijken dat de meerderheid bij Rusland wil horen. Rusland gaat niet verder dan de krim.
quote:Op zondag 2 maart 2014 10:48 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Rusland gaat niet verder dan de krim.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |