Dat is nu in Syri ook al.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:23 schreef gijsman het volgende:
man na het vallen van het ijzeren gordijn is de koude oorlog alleen maar gepauzeerd, nu beginnen zitten we er weer bijna in
realiteit is heel wat andersquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso hopen een hoop op oorlog volgens mij.
Denk dat die teveel Call of Duty gespeeld hebben
Met Hell March erbij is het beterquote:Op zondag 2 maart 2014 02:32 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
http://www.liveleak.com/view?i=287_1393605865
[..]
realiteit is heel wat anders
lolquote:
Daar gaan we dan.quote:01.16 Oekrane begint mobilisatie
Diverse bronnen melden dat Oekrane zondagochtend begint alle manschappen voor het leger op te roepen. Het officile tijdstip staat op 08.00 uur.
Volkskrant
popcorn.gifquote:
Zo'n vaart zal het niet hebben.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef PowerLoungen het volgende:
jaaaaaa de wereld komt aan zijn eind zo![]()
Vaarwel k*nkerleve
Je kunt geen Amerikaanse satellieten ontvangen hier, die staan "onder de horizon" van ons uit gezien. Er zitten wel een paar Amerikaanse nieuwszenders verspreid over een aantal satellieten.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wij hadden eerst ook satteliet tv , maar konden geen amerikaanse tv ontvangen; wij hadden de astra satteliet zeg maar gewoon alle nederlandse zenders en 500 duitse ....
mja dan heb je een satteliet die kan draaien ofzo nodig denk ik, dat heeft bijna niemand?
Spreek voor jezelf dan, ik ben behoorlijk tevreden met mijn levenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Vaarwel k*nkerleve
Denk dat ze zijn tekeningen eerder als een 'act of war' zien.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:48 schreef SlugGuts het volgende:
Kan Bush niet een mooie tekening maken voor de Oekrane? Dat lost alles op denk ik.
[ afbeelding ]
Schilderij van Willem Alexander dan???quote:Op zondag 2 maart 2014 04:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Denk dat ze zijn tekeningen eerder als een 'act of war' zien.
Direct WO3quote:Op zondag 2 maart 2014 04:51 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Schilderij van Willem Alexander dan???
[ afbeelding ]
Nee joh. Iedereen gaat lachen. En dan komt alles weer goed.quote:
Dit.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Rusland voorkomt dat Oekrane ook afgeslacht wordt door de VS, zoals ze al zouden hebben gedaan in Servi, Irak, Libi en Syri.
Ja er is ook nog zoiets als zelfmoord he. Doei!quote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Vaarwel k*nkerleve
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |