Sowieso hopen een hoop op oorlog volgens mij.quote:
yip en cnn fox cbs cnbc zijn de spreekbuis van obama, terwijl RT ook in de vs zit en berichten brengt die je nooit bij de eerst genoemde zenders ziet.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
RT is de spreekbuis van Poetin, dat weet iedereen...
Achja, het is leuk om gewoon zoveel mogelijk media te volgen en de verschillen te bespeurenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef gijsman het volgende:
[..]
yip en cnn fox cbs cnbc zijn de spreekbuis van obama, terwijl RT ook in de vs zit en berichten brengt die je nooit bij de eerst genoemde zenders ziet.
RT is minder mainstream dus misschien is het wat handiger om wat minder mainstream media te volgen.. tipje hoor, meer niet
Helaas voor hun is oorlog totaal iets anders dan op hersenloze (Russische) vijanden knallen vanuit je stoel.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sowieso hopen een hoop op oorlog volgens mij.
Denk dat die teveel Call of Duty gespeeld hebben
FOX de spreekbuis van Obama noemenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:06 schreef gijsman het volgende:
[..]
yip en cnn fox cbs cnbc zijn de spreekbuis van obama, terwijl RT ook in de vs zit en berichten brengt die je nooit bij de eerst genoemde zenders ziet.
RT is minder mainstream dus misschien is het wat handiger om wat minder mainstream media te volgen.. tipje hoor, meer niet
Een eventuele oorlog zou voorlopig niet grootschalig worden. Daar is Rusland nog niet stabiel genoeg voor. Half Rusland is zo corrupt, dat doet nog geen fuck voor het eerst roebels gezien heeft...quote:Op zondag 2 maart 2014 02:10 schreef aequus het volgende:
[..]
Helaas voor hun is oorlog totaal iets anders dan op hersenloze (Russische) vijanden knallen vanuit je stoel.
alhoewel, als je de persoon bent die de raketten bestuurd vanaf een marine schip.
Maarja oorlog zal alleen maar tot ontwrichting Leiden en in het ergste geval overslaan naar ons.
gelukkig is die kans nihil en gelul.
Kan jij fox news ontvangen ?quote:Op zondag 2 maart 2014 02:10 schreef SadPanda het volgende:
[..]
FOX de spreekbuis van Obama noemenDe hele programmering van die zender bestaat uit hoe slecht Obama het doet en hoe verschrikkelijk Obamacare is.
En dat niet alleen, er is te weinig om te winnen en teveel om verliezen voor beide kanten.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:12 schreef Godshand het volgende:
[..]
Een eventuele oorlog zou voorlopig niet grootschalig worden. Daar is Rusland nog niet stabiel genoeg voor. Half Rusland is zo corrupt, dat doet nog geen fuck voor het eerst roebels gezien heeft...
Dat was al te zien aan de vertragingen bij Sjotsji.
Ja, via de satelliet. Als ik er naar kijk gaat het altijd over hoe slecht Obama wel niet isquote:
Niet in Nederlandquote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef aequus het volgende:
[..]
Je kan fox eventueel ook via het internet live streamen
Wij hadden eerst ook satteliet tv , maar konden geen amerikaanse tv ontvangen; wij hadden de astra satteliet zeg maar gewoon alle nederlandse zenders en 500 duitse ....quote:Op zondag 2 maart 2014 02:15 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ja, via de satelliet. Als ik er naar kijk gaat het altijd over hoe slecht Obama wel niet is
Heb dan ook geen intressequote:Op zondag 2 maart 2014 02:17 schreef aequus het volgende:
[..]
ik wel, maar dat ga ik nu niet uitleggen als je het niet erg vind
Ik heb Nederlandse, Belgische, Duitse, Franse, Britse en nog wel meer. Ook betaal zenders, wel illegaalquote:Op zondag 2 maart 2014 02:18 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
Wij hadden eerst ook satteliet tv , maar konden geen amerikaanse tv ontvangen; wij hadden de astra satteliet zeg maar gewoon alle nederlandse zenders en 500 duitse ....
mja dan heb je een satteliet die kan draaien ofzo nodig denk ik, dat heeft bijna niemand?
mja. had graag amerikaanse tv willen ontvangen, maar dat zat er niet op ja behalve dan cnn en cnbc..quote:Op zondag 2 maart 2014 02:20 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Ik heb Nederlandse, Belgische, Duitse, Franse, Britse en nog wel meer. Ook betaal zenders, wel illegaal![]()
Nee, hij draait niet.
Is toch niet veel soeps. Om de 7 minuten reclamequote:Op zondag 2 maart 2014 02:22 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
mja. had graag amerikaanse tv willen ontvangen, maar dat zat er niet op ja behalve dan cnn en cnbc..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |