Waar slaat dat nou weer op? Waarop antwoord je?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Jij hebt in Oekraïne duidelijk nog nooit in de rij gestaan voor iets complex als een treinkaartje bijvoorbeeld. In NL is het eenvoudiger en sneller om een huis te kopen.
Het is pure speculatie. Poetin wacht liever af, grote kans dat de pro-Russen winnen in de verkiezingen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Godshand het volgende:
[..]
Waarom sterk? Janoekovitsj zit al in Rusland. Dus die gaat met een Russische heli naar Kharkov vervoerd worden...
Gewoon staaltje KGB tactieken uit de USSR doos trekken, die Poetin nog in zijn bolle hoofdje heeft zitten
Hoe weet je dat het volk dat wil? Lijkt Me nogal moeilijk te peilen zo snel?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:44 schreef SadPanda het volgende:
[..]
De bevolking wil het zelf. En als ze eerst onafhankelijkheid verklaren stuurt het leger er troepen op af.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef Be-Smart het volgende:
[..]
Jij hebt in Oekraïne duidelijk nog nooit in de rij gestaan voor iets complex als een treinkaartje bijvoorbeeld. In NL is het eenvoudiger en sneller om een huis te kopen.
Verkiezingsuitslagen en de observaties van journalisten. En in maart komt er een referendum.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef aequus het volgende:
[..]
Hoe weet je dat het volk dat wil? Lijkt Me nogal moeilijk te peilen zo snel?
en onafhankelijk verklaren moet eerst nog erkend worden.
Volgens "onze" mappen hoort het Krim gewoon nog bij Oekraïne en annexatie is dus schending van soevereiniteit.
Of we dat recht handhaven is de vraag...
Jeetje die mevrouw zegquote:Op zondag 2 maart 2014 01:43 schreef vigen98 het volgende:
Ongelofelijk, dat mensen de VS nog steeds steunen, zijn jullie mentaal gestoord? Een VS bitch zei 'Fuck the EU' Ja de EU wij dus ook en toch blijven we de VS steunen? Wat is fucking mis met sommige mensen, jullie snappen toch wel dat de EU en VS geen goede bedoelingen hebben voor Oekraïne? Als de VS haar zin kreeg zat Oekraïne nu aan een IMF/EU financieel infuus wat wij gaan voelen in onze portemonnee. Wil jij weer jarenlang bezuinigingen omdat paar idioten de macht over hebben genomen?
Ik zeg niet dat Rusland een lieverdje is maar geloof me, het is beter als Oekraïne bij Rusland blijft en niet bij de EU komt. Stop met het geloven van de westerse propaganda!
Wat ook een oude KGB truc is.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:49 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Het is pure speculatie. Poetin wacht liever af, grote kans dat de pro-Russen winnen in de verkiezingen.
Voetbal is ook oorlog en tevens onvergelijkbaarquote:Op zondag 2 maart 2014 01:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Verkiezingsuitslagen en de observaties van journalisten. En in maart komt er een referendum.
Ja, maar dat boeit dus niet. Niemand gaat dat handhaven, de oorlog in Irak was ook illegaal, ook niemand die dat handhaafde.
Die andere landen ja, maar Servie nee. Verdiep je even in hoe ze hebben huisgehouden en ga je schamen.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:46 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Dat Rusland voorkomt dat Oekraïne ook afgeslacht wordt door de VS, zoals ze al zouden hebben gedaan in Servië, Irak, Libië en Syrië.
quote:Op zondag 2 maart 2014 01:53 schreef aequus het volgende:
[..]
de regering van een land infiltreren met extremistische partijen waardoor langzaam de grens weg ebt tussen wat radicaal is en niet en dus het idee van (toen) communisme niet zo extreem meer leek.
observaties zeggen niks, verkiezingsuitslagen melden alleen of ze voor een pro Russische of pro westerse hebben gestemd en betekend niet automatisch dat pro-rus daadwerkelijk in de federatie opgaan betekend.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:51 schreef SadPanda het volgende:
[..]
Verkiezingsuitslagen en de observaties van journalisten. En in maart komt er een referendum.
Ja, maar dat boeit dus niet. Niemand gaat dat handhaven, de oorlog in Irak was ook illegaal, ook niemand die dat handhaafde.
De eerste prestigeprojecten werden ogenschijnlijk inderdaad door de Russen gewonnen, maar in werkelijkheid hebben de Amerikanen al bijna bij aanvang van hun ruimteproject de technologische superioriteit gehad, wat de Russen de ruimte ingestuurd hebben mag bijna geen naam hebben, de technologie die dan ook nodig was om op de maan te landen en ook weer terug te komen konden ze om een zeer specifieke reden dan ook niet voltooien.quote:Op zondag 2 maart 2014 00:01 schreef Westerling het volgende:
[..]
Dat was ik toch al van plan, maar laat ik hem dan maar definitief beeindigen:
Op de maanlanding na hebben ze de Space Race gewonnen ja. De Amerikanen hebben er godseveel geld tegen aan kunnen smijten maar grepen (zeker in het begin) keer op keer achter het net wat betreft de primeurs.
Overigens nu ook de Amerikanen het met wat minder moeten doen zijn de Russen degenen die de Amerikanen de ruimte in moeten brengen he, dat weet je?
De VS wil VN waarnemers in de Oekraïnequote:Op zondag 2 maart 2014 01:53 schreef aequus het volgende:
[..]
Wat ook een oude KGB truc is.
Net als militaire oefeningen langs de grens of de regering van een land infiltreren met extremistische partijen waardoor langzaam de grens weg ebt tussen wat radicaal is en niet en dus het idee van (toen) communisme niet zo extreem meer leek.
Maargoed dat heeft hier verder niet zoveel mee te maken.
Ik beschreef een tactiek en zeg nergens dat dit nu het geval is.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:54 schreef SadPanda het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je zo denkt, kun je de hele opstand ook zien als georganiseerd door het westen.
Het was niet mijn mening, ik zeg alleen wat er op dat plaatje stond.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:53 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Die andere landen ja, maar Servie nee. Verdiep je even in hoe ze hebben huisgehouden en ga je schamen.
oke dus?quote:Op zondag 2 maart 2014 01:55 schreef Godshand het volgende:
[..]
De VS wil VN waarnemers in de Oekraïne
http://www.nu.nl/buitenla(...)n-gevechtsklaar.html
Lijkt me op dit punt van de crisis een beetje achterhaald...quote:
Zonder het hoe en wat is dat een beetje een loos bericht natuurlijk...quote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef arjan1112 het volgende:
ik zie nu op euronews dat er 2 jongens door een menigte in elkaar worden geslagen in Kharkiv
quote:Op zondag 2 maart 2014 02:00 schreef SadPanda het volgende:
143.000 inwoners uit Oekraïne hebben asiel aangevraagd in Rusland.
En er zijn nog wat zaken die de Duitsers hadden kunnen gebruiken, maar, vergeet niet dat Hitler meer bezig was met de Sovjet-Unie te bestrijden dan de Verenigde Staten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Zonder hulp van de geallieerden (front en wapenaanvoer), en Hitlers enorme haat tegen de VS, zou Rusland geen enkele kans hebben gehad.
Jij denkt dat ze dat verzinnenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
RT is de spreekbuis van Poetin, dat weet iedereen...
quote:Ukraine orders full mobilization of Ukaines armed forces to start at 8 AM
Zelfs al gaan ze en ze nemen illegale activiteiten waar doen we niks.quote:Op zondag 2 maart 2014 01:58 schreef Godshand het volgende:
[..]
Lijkt me op dit punt van de crisis een beetje achterhaald...
Wat moeten ze waarnemen dan?
"Gut, er wordt geschoten!"
" Ja! Ik hoor net van onze collega in Kiev dat daar ook al Russische tanks staan!"
"Serieus? Bel Ban-Ki-Moon!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |