En de tv-reclame prees het nog zo aan met de tekst: "Van de studio van Life Of Pi"quote:Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef destillegetuige het volgende:
The Book Thief
Tenenkrommend engels met duits accent, leeghoofdige kindsterretjes, WW2 is slechts een decor om liefdevol sneeuwballetjes naar elkaar te gooien, alle oorspronkelijk aspecten uit het boek doen verloren aan, niks komt uit de verf, joodse onderduiker lijkt eerder een student die de kelder huurt en last heeft van een buikgriepje dan een persoon die doodziek is en deportatie wacht als hij door de nazi's zou worden ontdekt. Kansloze film.
1/10
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef ChickenMan het volgende:
Snowpiercer (2013)
Eerste Engelstalige film van dezelfde regisseur als The Host en Memories of Murder. De hele setting van de film is vrij awesome. Een trein met de laatste overgebleven mensen op aarde die de hele wereld doorrijdt. Achterin heb je de paupers die in opstand komen en voorin leven de rijken.
De hele tocht die de opstandelingen door allerlei verschillende wagons maken is al vet, tel daarbij op de gave actiescenes en een vleugje maatschappijkritiek en je hebt een hele puike film. Absoluut de moeite waard.
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 25-03-2014 13:03:15 ]Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:00 schreef Verbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 25-03-2014 13:03:29 ]
Ik ben het helemaal met je eens, maar wij zijn niet de doelgroep wat Disney voor ogen had. Mijn kinderen van bijna 8 vinden hem fantastisch, net als alle kinderen rond die leeftijd die ik ken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:11 schreef jogy het volgende:
Frozen gekeken.
Ik wil mijn tijd terug..
Een Disney film die over komt alsof het zielloos met clichés aan elkaar geplakt is. Clichés zijn op zich niet erg en te verwachten bij Disney maar deze mistte gewoon te veel om als leuk bestempeld te worden.
4,5
Beide ZEKER aanraders.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
Blackfish (2013)
[..]
[ afbeelding ]
Samen met The Cove een must see voor iedereen.
Ik ben niet zo snel van het protest en zie ook nog wel enig nut in dierentuinen voor het fokken en opvoedkundige taken. Maar deze dieren vast houden in een zwembad is mishandeling en zou snel mogelijk moeten stoppen. Elke bezoeker minder is een verbetering.
Een goed verhaal deze docu. Een verhelderend kijkje in de leugenachtige praktijken van seaworld.
Oke. Maar wat is het verschil tussen Frozen en Rapunzel, gewoon precies hetzelfde alleen een andere setting en andere karakters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar wij zijn niet de doelgroep wat Disney voor ogen had. Mijn kinderen van bijna 8 vinden hem fantastisch, net als alle kinderen rond die leeftijd die ik ken.
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke. Maar wat is het verschil tussen Frozen en Rapunzel, gewoon precies hetzelfde alleen een andere setting en andere karakters.
Dit dus, laatst ook gezien, Frozen is geen review waard, Tangled (Rapunzel) was echt super, daar hebben wij ons echt mee vermaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.
The Cove is echt een droevig stukje cinema, vond het zeer amateuristisch.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.
Wat er amateuristisch aan is weet ik niet, en dat boodschap slecht zou zijn? Eerder die domme japanners die al die dolfijnen om zeep helpen dat is droevig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
The Cove is echt een droevig stukje cinema, vond het zeer amateuristisch.
Daarnaast vond ik de boodschap die ze probeerde te brengen ook vrij slecht.
Wat begreep je er niet aan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Men probeerde duidelijk te maken dat het slachten van dolfijntjes nogal zielig is.quote:
Wat is er zo zielig aan een volk dat massaal dieren slacht ter consumptie? Dan kun je voor elk land wel een soortgelijke documentaire maken waar een filmploeg een stal in Noord-Holland infiltreert met infrarood camera's om de zinloze dood van honderden kalfjes te documenteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef destillegetuige het volgende:
[..]
Wat er amateuristisch aan is weet ik niet, en dat boodschap slecht zou zijn? Eerder die domme japanners die al die dolfijnen om zeep helpen dat is droevig.
Ik vond er niet veel aan op de helft afgezet, ga het nog wel een keer proberen om hem uit te kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef casper019 het volgende:
HER
[ afbeelding ]
Zoooo wat een ontzettend mooie film!
Een hele mooie mix, heb heel hard moeten lachen, een beetje drama, een beetje romantiek en ook een beetje feel good!
Het verhaal is erg orgineel, Het gaat over een man die een beetje eenzaam is en een relatie krijgt met een ''computer''.
Het acteer werk is echt SUPER, Joaquin Phoenix speelt echt super en tilt de film nog naar een net wat hoger niveau.
Vanwege het orginele verhaal, top acteerprestaties.. en overal mooie film..
een hele dikke 9.5 waard, dikke aanrader!
Ik niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Klassiek.. Thor2 had ook 3 stingers...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef dumble het volgende:
Tip, als je hem gaat zien in de bios, blijf dan zitten tot het allerlaatste einde, je krijgt eerst credits, dan een scene, dan weer credits, dan nog een scene
gisteren gekeken, ik vond hem ook tof. het is geen oscar film natuurlijk, maar dat hoeft ook niet. het idee was prima uitgewerkt, de actie was goed, het acteren niet slecht. vond alleen het eind iets te gemakkelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef ChickenMan het volgende:
Snowpiercer (2013)
Eerste Engelstalige film van dezelfde regisseur als The Host en Memories of Murder. De hele setting van de film is vrij awesome. Een trein met de laatste overgebleven mensen op aarde die de hele wereld doorrijdt. Achterin heb je de paupers die in opstand komen en voorin leven de rijken.
De hele tocht die de opstandelingen door allerlei verschillende wagons maken is al vet, tel daarbij op de gave actiescenes en een vleugje maatschappijkritiek en je hebt een hele puike film. Absoluut de moeite waard.
8
Vond ik juist wel een mooie film, dat meisje dat zoveel troost vond in haar boeken in zo'n tijd...quote:Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef destillegetuige het volgende:
The Book Thief
Tenenkrommend engels met duits accent, leeghoofdige kindsterretjes, WW2 is slechts een decor om liefdevol sneeuwballetjes naar elkaar te gooien, alle oorspronkelijk aspecten uit het boek doen verloren aan, niks komt uit de verf, joodse onderduiker lijkt eerder een student die de kelder huurt en last heeft van een buikgriepje dan een persoon die doodziek is en deportatie wacht als hij door de nazi's zou worden ontdekt. Kansloze film.
1/10
Ik lees en zie veel van jouw recensies maar ik lees nooit waar de film over gaat... is dit bewust?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef casper019 het volgende:
SNOWPIERCER
[ afbeelding ]
wOW wat een tegenvallende film! ik snap echt de ''hoge'' cijfers van deze film niet,
Het verhaal is flinterdun en klopt van geen kant, en kent ook geen enkele diepgang
De acteerprestaties waren opzich redelijk, op een aantal uitschieters na dat het acteerwerk even lachwekkend slecht werd.
Wel zaten er nog een aantal orgineel bedachte scenes in, maar omdat de rest niet klopte kon dat de film niet redden.
Zeer zwakke film, 4
quote:Een recensie is een (kritische) bespreking van een boek, film, videospel, toneelvoorstelling, muziekuitvoering of enige andere culturele uiting, veelal gepubliceerd in een krant of tijdschrift of op het internet
Ik wou niet tevel spoilen! Maar ikzal er voor bij zetten waar het over gaat.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 11:33 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik lees en zie veel van jouw recensies maar ik lees nooit waar de film over gaat... is dit bewust?
Oke duidelijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 12:34 schreef casper019 het volgende:
[..]
Ik wou niet tevel spoilen! Maar ikzal er voor bij zetten waar het over gaat.
Die film gaat over dat de aarde is vergaan door een superkoud klimaat.. Maar dat de enige overgebleven mensen nog leven in een trein die nonstop doorrijd..
In de train leven achteraan de ''arme'' mensen die onderdrukt worden
en aan de andere kant mensen die het goed hebben en de baas spelen...
de film begint zonder echt een verhaal te vertellen, maar direct bij het feit dat de mensen achteraan in opstand komen....
Nee zo vatte ik het ook niet opquote:Op zaterdag 29 maart 2014 13:10 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Oke duidelijk.
Was trouwens geen verwijt he
Wel diepgang, maar misschien dat jij die hebt gemist.quote:Op vrijdag 28 maart 2014 20:06 schreef casper019 het volgende:
SNOWPIERCER
[ afbeelding ]
wOW wat een tegenvallende film! ik snap echt de ''hoge'' cijfers van deze film niet,
Het verhaal is flinterdun en klopt van geen kant, en kent ook geen enkele diepgang
De acteerprestaties waren opzich redelijk, op een aantal uitschieters na dat het acteerwerk even lachwekkend slecht werd.
Wel zaten er nog een aantal orgineel bedachte scenes in, maar omdat de rest niet klopte kon dat de film niet redden.
Zeer zwakke film, 4
Ik vond de film ook niet zo goed. Geef hem ook een 4. Het idee is heel interessant, maar in deze film kwam het er niet goed uit.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel diepgang, maar misschien dat jij die hebt gemist.
Wat klopte er volgens jou niet? Ik geef de film een 8/10
Dat is standaard.quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef dumble het volgende:
Tip, als je hem gaat zien in de bios, blijf dan zitten tot het allerlaatste einde, je krijgt eerst credits, dan een scene, dan weer credits, dan nog een scene
Ik begrijp het ook niet zo goed, Ik vond het een geweldig goede film.quote:Op zondag 30 maart 2014 13:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel diepgang, maar misschien dat jij die hebt gemist.
Wat klopte er volgens jou niet? Ik geef de film een 8/10
Met titel en werkend plaatje zou tof zijn.quote:Op maandag 31 maart 2014 14:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik verwachte : Een documentaire film zo als het tv programma of de oudere series .
Wat ik kreeg was een soort Platvoet tekenfilm verhaal over een bijzondere dino die van kluns groeit naar de nieuwe leider van de kudde. Ik denk dat dit voor kinderen best een leuke film is maar niet voor mij. Volgende keer maar beter de beschrijving lezen, Visueel zat de film verder goed in elkaar. animaties etc zag er prachtig uit en was weinig mis mee.
cijfer laat ik deze keer maar achterwegen.
Die heb ik niet meer samen gezien sinds de film Twinsquote:Op zondag 30 maart 2014 22:36 schreef Piet__Piraat het volgende:
Escape Plan
Schwarzenegger en Stallone in een geinige, simpele actiefilm. Niet letten op de plotholes, maar gewoon lekker wegkijken, dan is het prima vermaak voor een 'verloren' avondje.
Da's knap, want ze werkten voor het eerst samen in 2010 in The Expendables.quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer samen gezien sinds de film Twins
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's knap, want ze werkten voor het eerst samen in 2010 in The Expendables.
Twins was Schwarzenegger samen met DeVito.
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer samen gezien sinds de film Twins
quote:Op zaterdag 5 april 2014 18:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Da's knap, want ze werkten voor het eerst samen in 2010 in The Expendables.
Twins was Schwarzenegger samen met DeVito.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar dan nog: als ik eraan terugdenk is het vooral positief en de BD zal er denk ik ook wel van gaan komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Een top film die ik al jaren had liggen
Dikke 8
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door TLC op 06-04-2014 21:43:39 ]"You can call me Susan if it makes you happy"
Voor jouw spelling geef ik een 6-quote:Op zondag 6 april 2014 22:32 schreef casper019 het volgende:
BROS BEFORE HOS
[ afbeelding ]
Niet super, niet slecht.. Gewoon goed en leuk filmpje.
Film gaat over 2 broers (1 geadopteerd) die jongs af aan vaste relaties afzweren, maar wel van een lekkere one night stand houden... Maar dan worden ze beide verlieft op deze meid...
Acteerwerk is prima, zeker voor een NL komedie voelde nergens vervelnd geforceerd aan.
Wel had er net wat meer humor ingemogen, film kijkt lekker weg en is vermakelijk maar echt HEEL grappig nee.. afentoe kunnen glimlachen.
Leuk om gezien te hebben, meer niet
7-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |