En de tv-reclame prees het nog zo aan met de tekst: "Van de studio van Life Of Pi"quote:Op maandag 24 maart 2014 17:31 schreef destillegetuige het volgende:
The Book Thief
Tenenkrommend engels met duits accent, leeghoofdige kindsterretjes, WW2 is slechts een decor om liefdevol sneeuwballetjes naar elkaar te gooien, alle oorspronkelijk aspecten uit het boek doen verloren aan, niks komt uit de verf, joodse onderduiker lijkt eerder een student die de kelder huurt en last heeft van een buikgriepje dan een persoon die doodziek is en deportatie wacht als hij door de nazi's zou worden ontdekt. Kansloze film.
1/10
quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef ChickenMan het volgende:
Snowpiercer (2013)
Eerste Engelstalige film van dezelfde regisseur als The Host en Memories of Murder. De hele setting van de film is vrij awesome. Een trein met de laatste overgebleven mensen op aarde die de hele wereld doorrijdt. Achterin heb je de paupers die in opstand komen en voorin leven de rijken.
De hele tocht die de opstandelingen door allerlei verschillende wagons maken is al vet, tel daarbij op de gave actiescenes en een vleugje maatschappijkritiek en je hebt een hele puike film. Absoluut de moeite waard.
8
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.
[ Bericht 6% gewijzigd door Mike op 25-03-2014 13:03:15 ]Ja inderdaad, V. ja.
quote:Op dinsdag 25 maart 2014 07:00 schreef Verbal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Mike op 25-03-2014 13:03:29 ]
Ik ben het helemaal met je eens, maar wij zijn niet de doelgroep wat Disney voor ogen had. Mijn kinderen van bijna 8 vinden hem fantastisch, net als alle kinderen rond die leeftijd die ik ken.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:11 schreef jogy het volgende:
Frozen gekeken.
Ik wil mijn tijd terug..
Een Disney film die over komt alsof het zielloos met clichés aan elkaar geplakt is. Clichés zijn op zich niet erg en te verwachten bij Disney maar deze mistte gewoon te veel om als leuk bestempeld te worden.
4,5
Beide ZEKER aanraders.quote:Op maandag 24 maart 2014 13:55 schreef Godtje het volgende:
Blackfish (2013)
[..]
[ afbeelding ]
Samen met The Cove een must see voor iedereen.
Ik ben niet zo snel van het protest en zie ook nog wel enig nut in dierentuinen voor het fokken en opvoedkundige taken. Maar deze dieren vast houden in een zwembad is mishandeling en zou snel mogelijk moeten stoppen. Elke bezoeker minder is een verbetering.
Een goed verhaal deze docu. Een verhelderend kijkje in de leugenachtige praktijken van seaworld.
Oke. Maar wat is het verschil tussen Frozen en Rapunzel, gewoon precies hetzelfde alleen een andere setting en andere karakters.quote:Op dinsdag 25 maart 2014 22:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben het helemaal met je eens, maar wij zijn niet de doelgroep wat Disney voor ogen had. Mijn kinderen van bijna 8 vinden hem fantastisch, net als alle kinderen rond die leeftijd die ik ken.
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:18 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Oke. Maar wat is het verschil tussen Frozen en Rapunzel, gewoon precies hetzelfde alleen een andere setting en andere karakters.
Dit dus, laatst ook gezien, Frozen is geen review waard, Tangled (Rapunzel) was echt super, daar hebben wij ons echt mee vermaakt.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.
The Cove is echt een droevig stukje cinema, vond het zeer amateuristisch.quote:
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 26 maart 2014 08:34 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Rapunzel was WEL leuk (in het engels iig) goede humor en leuke liedjes en beide waren (imo) ver te zoeken in Frozen.
Wat er amateuristisch aan is weet ik niet, en dat boodschap slecht zou zijn? Eerder die domme japanners die al die dolfijnen om zeep helpen dat is droevig.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
The Cove is echt een droevig stukje cinema, vond het zeer amateuristisch.
Daarnaast vond ik de boodschap die ze probeerde te brengen ook vrij slecht.
Wat begreep je er niet aan?quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
Men probeerde duidelijk te maken dat het slachten van dolfijntjes nogal zielig is.quote:
Wat is er zo zielig aan een volk dat massaal dieren slacht ter consumptie? Dan kun je voor elk land wel een soortgelijke documentaire maken waar een filmploeg een stal in Noord-Holland infiltreert met infrarood camera's om de zinloze dood van honderden kalfjes te documenteren.quote:Op woensdag 26 maart 2014 16:47 schreef destillegetuige het volgende:
[..]
Wat er amateuristisch aan is weet ik niet, en dat boodschap slecht zou zijn? Eerder die domme japanners die al die dolfijnen om zeep helpen dat is droevig.
Ik vond er niet veel aan op de helft afgezet, ga het nog wel een keer proberen om hem uit te kijkenquote:Op maandag 24 maart 2014 17:11 schreef casper019 het volgende:
HER
[ afbeelding ]
Zoooo wat een ontzettend mooie film!
Een hele mooie mix, heb heel hard moeten lachen, een beetje drama, een beetje romantiek en ook een beetje feel good!
Het verhaal is erg orgineel, Het gaat over een man die een beetje eenzaam is en een relatie krijgt met een ''computer''.
Het acteer werk is echt SUPER, Joaquin Phoenix speelt echt super en tilt de film nog naar een net wat hoger niveau.
Vanwege het orginele verhaal, top acteerprestaties.. en overal mooie film..
een hele dikke 9.5 waard, dikke aanrader!
Ik niet.quote:Op woensdag 26 maart 2014 09:00 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Klassiek.. Thor2 had ook 3 stingers...quote:Op woensdag 26 maart 2014 21:47 schreef dumble het volgende:
Tip, als je hem gaat zien in de bios, blijf dan zitten tot het allerlaatste einde, je krijgt eerst credits, dan een scene, dan weer credits, dan nog een scene
gisteren gekeken, ik vond hem ook tof. het is geen oscar film natuurlijk, maar dat hoeft ook niet. het idee was prima uitgewerkt, de actie was goed, het acteren niet slecht. vond alleen het eind iets te gemakkelijk.quote:Op maandag 24 maart 2014 17:44 schreef ChickenMan het volgende:
Snowpiercer (2013)
Eerste Engelstalige film van dezelfde regisseur als The Host en Memories of Murder. De hele setting van de film is vrij awesome. Een trein met de laatste overgebleven mensen op aarde die de hele wereld doorrijdt. Achterin heb je de paupers die in opstand komen en voorin leven de rijken.
De hele tocht die de opstandelingen door allerlei verschillende wagons maken is al vet, tel daarbij op de gave actiescenes en een vleugje maatschappijkritiek en je hebt een hele puike film. Absoluut de moeite waard.
8
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |