quote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
Estland heeft slim en verstandig gekozen voor Elina Born & Stig Rästa, met het nummer Goodbye to Yesterday!
SPOILER: 2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door Peter op 22-02-2015 19:14:36 ]IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Aan het nummer ligt het niet (wat ik ook vrij zwak vind overigens) alleen de danspasjes lijken 1 op 1 gekopieerd van Euphoria.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:05 schreef Cyan9 het volgende:
Ik vind al die vergelijkingen van mensen op de Esc site en op youtube tussen Amazing en Euphoria nogal vermoeiend en wat uit z'n verband getrokken. Zal er ooit nog eens een dance nummer gezongen door een vrouw naar het Esc kunnen zonder dat mensen het een Euphoria rip-off noemen?
Ik vind het nummer juist best wel sterk, en ze zingt ook echt wel goed live, vooral als je bedenkt dat ze alle kanten opgegooid wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 19:50 schreef aarontje112 het volgende:
[..]
Aan het nummer ligt het niet (wat ik ook vrij zwak vind overigens) alleen de danspasjes lijken 1 op 1 gekopieerd van Euphoria.
Niet verkeerd, maar een beetje meer van hetzelfde.quote:
Dat was zo'n tof liedquote:Op woensdag 10 december 2014 18:29 schreef Fred_B het volgende:
Malcolm Lincoln had een mooie inzending, al kwam die live niet goed uit de verf.
Geweldig nummer, inderdaad. Heeft zelfs mijn jaarlijst gehaald.quote:
We gaan steeds door in de oude topics.quote:Op maandag 26 januari 2015 10:56 schreef Greys het volgende:
Huh, hoe kan dit nou het 2015 topic zijn of heb ik vorig jaar een verkeerde TT getypt?
Want het nummer in mijn OP is helemaal niet voor 2015 maar het gaat wel over 2015 nu?
De winnaarquote:Op zondag 15 februari 2015 00:36 schreef grazz het volgende:
Dé favoriet.
Love voor het liedje, maar ben niet helemaal weg van de staging. Het lijkt nog niet helemaal te kloppen ofzo. Maar goed, daar kunnen ze nog aan werken wanneer ze volgende week winnen
Van mij mag hetquote:Op zaterdag 21 februari 2015 22:59 schreef aarontje112 het volgende:
Dit gaat hele hoge ogen gooien, Tallinn 2016?
Ik heb inderdaad hetzelfde. Filmpje van de uitvoering op de nationale voorronde loopt ook ietwat hetzelfde: beginnen van veraf naar dichtbij, beeld in het zwart/wit, elkaar aankijken etc.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Het ademt dezelfde oprechte sfeer uit als The Common Linnets vorig jaar qua presentatie, hoewel het lied totaal anders is.
Kanshebber, al zou het kunnen dat mensen het als een soort kopie van Ilse en Waylon zien qua beeld en daarom afhaken omdat het teveel van hetzelfde is
Ja het is ook een van de weinige liedjes die echt bij me blijft hangen, al ben ik bang dat ze in de finale nog wel eens last van het Noorse duo kunnen krijgen... dat lied is overigens ook echt bloedmooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad hetzelfde. Filmpje van de uitvoering op de nationale voorronde loopt ook ietwat hetzelfde: beginnen van veraf naar dichtbij, beeld in het zwart/wit, elkaar aankijken etc.
Desondanks vind ik het een erg prettig luisterliedje, ik erger mijzelf nét niet aan haar brekende stem.
Zweden wint het voor mij nog steeds met twee vingers in de neus dit jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef misteriks het volgende:
Is mijn favoriete liedje, maar de verwachtingen in Esltand zijn zo hooggespannen dat het resultaat alleen maar kan tegenvallen. Ik gun het dit liedje absoluut om te winnen, maar iets in me zegt dat er een kaper op de kust is.
Ik vrees het ook ja... Energieke blonde god met een typisch zweeds en fris eurosongliedje en een (imo debiele) originele laseract. Ik vind het jammer voor de Esten, Ze worden al maanden als favoriet bestempeld, en waarschijnlijk gaan ze net aan de finish geklopt worden..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden wint het voor mij nog steeds met twee vingers in de neus dit jaar
Mans is niet blondquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja... Energieke blonde god met een typisch zweeds en fris eurosongliedje en een (imo debiele) originele laseract. Ik vind het jammer voor de Esten, Ze worden al maanden als favoriet bestempeld, en waarschijnlijk gaan ze net aan de finish geklopt worden..
Het pakt meteen, begint lekker met een opmaat, ben meteen opzoek gegaan naar andere uitvoeringen. Ben nog steeds niet weg van hun zangkwaliteiten, maar ze hebben iets, zijn ook jong, ik vergeef t ze ;-)quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:08 schreef ato het volgende:
Het liedje is goed, maar live komt het slecht over althans in de Estse finale..
Wat bij mij aftrek doet..
Zij is van '94, hij van '80, dus met name zij is erg jong. Hij toont wel jong.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef superrmama het volgende:
[..]
Het pakt meteen, begint lekker met een opmaat, ben meteen opzoek gegaan naar andere uitvoeringen. Ben nog steeds niet weg van hun zangkwaliteiten, maar ze hebben iets, zijn ook jong, ik vergeef t ze ;-)
Bij mij geen aftrek, dus.
En ik dacht juist dat hij heel jong is, iets van 19. Ach, maakt ook niet. Het liedje blijft mij al dagen hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zij is van '94, hij van '80, dus met name zij is erg jong. Hij toont wel jong.
We zullen het maar op de dooddoener van smaken verschillen etc. gooien. Vanaf de eerste luisterbeurt viel me de aangename (samen)zangkwaliteiten van beiden op. Hoewel het live bij Elina soms op het randje is van vals, is het uiteindelijke fragiel en prachtig gezongen. De song is ook heel sterk, geen toeters en bellen, simpelweg een ijzersterke popsong die van Oost tot West zal gesmaakt worden. Ik vind het geen copycat van TCL, het is immers een veel beter nummer. Ik zou haar iig wakker maken, de idiootquote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerst.
Wat VERSCHRIKKELIJK slecht gezongen![]()
In beide uitvoeringen die ik nu kijk/luister.
Dit kon live echt nog wel eens de aanfluiting van de avond gaan worden.
die jongen zingt idd niet heel erg goed, maar goed, chris martin kan ook niet zingen terwijl ik coldplay wel geweldig vindquote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
Ben t wel met je eens, die zang..toch heeft t voor mij een soort charme, oprechtheid?, dat het bij dit liedje past. Soms past dat gewoon, maar jij hebt er blijkbaar niks mee...is echt voor t eerst in jaren dat we hierin verschillen.quote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik ben inmiddels wat meer gewend aan de stemmen van die twee, het zijn gewoon slaapkamerstemmen.quote:Op donderdag 9 april 2015 18:54 schreef superrmama het volgende:
[..]
Ben t wel met je eens, die zang..toch heeft t voor mij een soort charme, oprechtheid?, dat het bij dit liedje past. Soms past dat gewoon, maar jij hebt er blijkbaar niks mee...is echt voor t eerst in jaren dat we hierin verschillen.
Doe voornamelijk lurken hier, zal jij niet veel van gemerkt hebben, dus ;-)
Ik voor mevrouw.quote:Op donderdag 21 mei 2015 20:59 schreef Susi het volgende:
Heel mooi in beeld gebracht.
En ik heb een zwak voor die Stig, wat een schatje.
Dit inderdaad. De act zat ook prima in elkaarquote:Op zondag 24 mei 2015 13:42 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ik voor mevrouw.
Fijn nummer. Had mogen winnen.
Ja, jammer dat de jury het blijkbaar niet echt waardeerde. In de halve finale ook maar op plaats 10quote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De act zat ook prima in elkaar
Ja leuk! Veel beter dan Waylon en Ilse die de hele tijd ieder voor zich aan het camhoeren waren.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:34 schreef female81 het volgende:
Er ging op beeld iets broeierigs van die mensen uit, zoals ze naar elkaar keken. Alsof ze na het optreden direct samen een toilet in zijn gedoken - en de rest laat ik aan je fantasie over.
ditquote:Op zondag 6 maart 2016 00:45 schreef aarontje112 het volgende:
M'n favoriet heeft gewonnen, gaat m'n top 5 in
Ik ga echt heel erg akkoord. Zijn vest is te groot - of zo lijkt het althans omdat hij heel erg veel met zijn armen beweegt. Ik vond 'm sowieso eigenlijk leuker met gewoon een wit hemd zoals in zijn videoclip. .quote:Op vrijdag 6 mei 2016 20:04 schreef Childofthe90s het volgende:
Het pak dat hij draagt is echt verschrikkelijk, kan hij niet het pak uit de nationale finale aandoen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |