Ik heb inderdaad hetzelfde. Filmpje van de uitvoering op de nationale voorronde loopt ook ietwat hetzelfde: beginnen van veraf naar dichtbij, beeld in het zwart/wit, elkaar aankijken etc.quote:Op zondag 22 februari 2015 01:18 schreef TheVulture het volgende:
Het ademt dezelfde oprechte sfeer uit als The Common Linnets vorig jaar qua presentatie, hoewel het lied totaal anders is.
Kanshebber, al zou het kunnen dat mensen het als een soort kopie van Ilse en Waylon zien qua beeld en daarom afhaken omdat het teveel van hetzelfde is
Ja het is ook een van de weinige liedjes die echt bij me blijft hangen, al ben ik bang dat ze in de finale nog wel eens last van het Noorse duo kunnen krijgen... dat lied is overigens ook echt bloedmooiquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:04 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad hetzelfde. Filmpje van de uitvoering op de nationale voorronde loopt ook ietwat hetzelfde: beginnen van veraf naar dichtbij, beeld in het zwart/wit, elkaar aankijken etc.
Desondanks vind ik het een erg prettig luisterliedje, ik erger mijzelf nét niet aan haar brekende stem.
Zweden wint het voor mij nog steeds met twee vingers in de neus dit jaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:18 schreef misteriks het volgende:
Is mijn favoriete liedje, maar de verwachtingen in Esltand zijn zo hooggespannen dat het resultaat alleen maar kan tegenvallen. Ik gun het dit liedje absoluut om te winnen, maar iets in me zegt dat er een kaper op de kust is.
Ik vrees het ook ja... Energieke blonde god met een typisch zweeds en fris eurosongliedje en een (imo debiele) originele laseract. Ik vind het jammer voor de Esten, Ze worden al maanden als favoriet bestempeld, en waarschijnlijk gaan ze net aan de finish geklopt worden..quote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zweden wint het voor mij nog steeds met twee vingers in de neus dit jaar
Mans is niet blondquote:Op dinsdag 24 maart 2015 12:54 schreef misteriks het volgende:
[..]
Ik vrees het ook ja... Energieke blonde god met een typisch zweeds en fris eurosongliedje en een (imo debiele) originele laseract. Ik vind het jammer voor de Esten, Ze worden al maanden als favoriet bestempeld, en waarschijnlijk gaan ze net aan de finish geklopt worden..
Het pakt meteen, begint lekker met een opmaat, ben meteen opzoek gegaan naar andere uitvoeringen. Ben nog steeds niet weg van hun zangkwaliteiten, maar ze hebben iets, zijn ook jong, ik vergeef t ze ;-)quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:08 schreef ato het volgende:
Het liedje is goed, maar live komt het slecht over althans in de Estse finale..
Wat bij mij aftrek doet..
Zij is van '94, hij van '80, dus met name zij is erg jong. Hij toont wel jong.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:51 schreef superrmama het volgende:
[..]
Het pakt meteen, begint lekker met een opmaat, ben meteen opzoek gegaan naar andere uitvoeringen. Ben nog steeds niet weg van hun zangkwaliteiten, maar ze hebben iets, zijn ook jong, ik vergeef t ze ;-)
Bij mij geen aftrek, dus.
En ik dacht juist dat hij heel jong is, iets van 19. Ach, maakt ook niet. Het liedje blijft mij al dagen hangen.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef Susi het volgende:
[..]
Zij is van '94, hij van '80, dus met name zij is erg jong. Hij toont wel jong.
We zullen het maar op de dooddoener van smaken verschillen etc. gooien. Vanaf de eerste luisterbeurt viel me de aangename (samen)zangkwaliteiten van beiden op. Hoewel het live bij Elina soms op het randje is van vals, is het uiteindelijke fragiel en prachtig gezongen. De song is ook heel sterk, geen toeters en bellen, simpelweg een ijzersterke popsong die van Oost tot West zal gesmaakt worden. Ik vind het geen copycat van TCL, het is immers een veel beter nummer. Ik zou haar iig wakker maken, de idiootquote:Op maandag 30 maart 2015 23:43 schreef Greys het volgende:
Ik hoor het nu voor het eerst.
Wat VERSCHRIKKELIJK slecht gezongen![]()
In beide uitvoeringen die ik nu kijk/luister.
Dit kon live echt nog wel eens de aanfluiting van de avond gaan worden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |