Een nummer van een lekker wijf.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:35 schreef Weissman het volgende:
[..]
Gezellige gesprekken en mensen een leuk moment/glimlach/goed gevoel meegeven?
Wat wil je nog meer
quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En niet te vergeten de meest high-tech webcam van heel reserve-België
Wat heb jij gedaan om daar achter te komenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kapot van het lachenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb min of meer hetzelfde dmv vrijwilligerswerk geleerd.
Het is best een oud dingquote:
Vandaar dat ik zei "min of meer"quote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwen![]()
![]()
Niks hoorquote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat heb jij gedaan om daar achter te komen
Dus omdat ik geen nummers regel in de tram is volgens jou de sfeer in het OV slecht?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:38 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Een nummer van een lekker wijf.
Dat wat jij zegt telt niet, dat heeft iedereen wel eens.
Oftewel I rest my case.
Hij houdt niet van dansenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:37 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en hij heeft een fornuis en vast en zeker ook wel een bed.
Ik zou zeggen probeer elkaar uit
Welke chat?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Het is best een oud ding![]()
Maar ik heb nu een actioncammetje die je ook als webcam kan gebruiken, dus voortaan wel betere kwaliteit hoor
Alleen jammer dat die chat helemaal dood is
Dat is wel zo jaquote:
Dat is echt heel lang geleden. Toen woonde ik nog in mn eerste koopflatjequote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Welke chat?
O die chat!
Kom ik al heel lang niet meer
Jammer eigenlijk, good old times
Stoppen met werken, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 22:40 schreef Faxie het volgende:
Barman komt niet echt uit met m'n werk en vrije tijd....
had ondertussen edit gedaanquote:Op zondag 2 maart 2014 22:42 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat is wel zo ja
Nouja misschien ben ik er wel warm voor te krijgen hoor, maar ik kan niks beloven
En hij is kytesurferquote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef complicate het volgende:
[..]
Hij houdt niet van dansen, maar hij is knap en lief
dat wel .
Nee, omdat iedereen in zijn telefoon zit en niet graag aangesproken wilt worden.quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dus omdat ik geen nummers regel in de tram is volgens jou de sfeer in het OV slecht?
Fuck Logic
Ik blijf er gew bij en hoop stiekem dat je aan het trollen bent
Spannend en gevaarlijkquote:
jouw vent is grenzeloos?quote:Op zondag 2 maart 2014 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
een echte vent heeft alles wel over voor zn droommeisje
Hij is wel leuk..quote:Op zondag 2 maart 2014 22:39 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Barman > vrijwilligerswerker, barmannen staan tussen mooie dronken vrouwen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |