quote:
Als je mijn OP veranderd plas ik in je kont.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:14 schreef complicate het volgende:
Cassandraaaaa, ik heb de lapo, gaan we een knapperd (MAN) in de OP zetten. DM me jouw idee van de gelukkige.
Yes we can
Graagquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Als je mijn OP veranderd plas ik in je kont.
OP is aangepast schatjequote:
Nu hopen dat er meer vrouwen tips komen geven hequote:
buiten geloven in jezelf, heel belangrijk: lef hebben en spontaan durven zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef complicate het volgende:
Anyway, OT. Tip voor vandaag (niets nieuws):
Heel belangrijk tijdens het versieren is dat je zeker in jezelf gelooft. Geloven dat je de moeite waard bent en dat je altijd iets te bieden heb. Dat geldt eigenlijk voor bijna alles wat je doet in je leven. Alles begint bij in jezelf te geloven. Mensen die in zichzelf geloven zijn succesvol.
En probeer ook niet veel te verwachten, maar zie het versieren (én het leven) als een groot avontuur. Mooiste momenten in het leven gebeuren wanneer je helemaal niets verwacht.
Ga ik straks doen, maar in mijn bedquote:
In je kont plassen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:16 schreef complicate het volgende:
[..]
Ga ik straks doen, maar in mijn bed
Alsof het de bedoeling was.quote:
Je bent geen homo. Zo is het dan ook weer duidelijkquote:
quote:
quote:
Deze bazinquote:
Praat jij wel eens met vrouwen? Jij hebt wel heel veel dingen een vrouw nog nooit horen zeggen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nee, beide moedig ik aan bij vrouwen
Eerder omdat je opschept over sex en termen gebruikt zoals "lekker diep genomen worden".
Ik heb geen enkele vrouw ooit zoiets horen zeggen
quote:
Ik kan mij echt niet voorstellen dat vrouwen die onderste boy knap vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:21 schreef complicate het volgende:
[..]
Je bent geen homo. Zo is het dan ook weer duidelijk
Op je pikkie getrapt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef complicate het volgende:
[..]x 100
Ga maar in iemand anders zijn kont plassen, kleutertje toch
Pffffffffffquote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:28 schreef Solo14 het volgende:
[..]
Ik kan mij echt niet voorstellen dat vrouwen die onderste boy knap vinden.
Net een twaalfjarige loser.
Ach kind, ga wat borstvoeding aan je moeder vragen , dan ga je tenminste kunnen versierenquote:
En wat wil je precies? Relatie?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:22 schreef Gengar het volgende:
Ook maar 'ns meelullen hier..
Al 4 jaar vrijgezel in Juni, en hoewel ik dat op zich niet echt als een drama beschouw (ben niet specifiek op zoek naar een serieuze relatie oid), zijn het vooral de laatste 3 jaren dat ik gewoon echt geen vrouw meer heb aangeraakt![]()
In het jaar nadat mijn relatie over ging heb ik (voor mijn doen) echt behoorlijk veel scharrels gehad, maar na dat jaar is het stilgevallen, en er is nooit meer echt beweging in gekomen zeg maar..
Hoewel ik besef dat ik de laatste tijd ook weinig uitga, erg met mijzelf bezig ben (qua studie, stagelopen, eigen dingetjes die ik op een rijtje moet zetten), lijkt het toch bij andere mensen die ook niet echt vaak uitgaan en toch ook wel zo hun dingetjes hebben die ze moeten regelen toch een stuk gemakkelijker te gaan..
Moest daar vandaag opeens aan denken, omdat ik op de Facebook van een van mijn oude ''scharreltjes'' terecht kwam... Heb haar al in geen drie jaar gezien of gesproken, maar ik heb destijds een einde aan onze scharrelperiode gemaakt, omdat ik vond dat de klik er niet genoeg was. Zij wilde wel, maar ik vond het niet echt bijzonder eigenlijk. Ze lachte altijd maar een beetje met me mee, was het altijd met me eens, en had niet echt een eigen mening zeg maar..
Toch zag ik vandaag op Facebook dat ook zij inmiddels al een jaar een relatie heeft. Niet dat ik het haar misgun ofzo, of dat ik mezelf beter dan haar voel, maar toch denk ik ook van ''Hmm, als het haar lukt, waarom zit ik dan al 3 jaar aan mijn pik te trekken'' zeg maarNu is zij natuurlijk een vrouw, maar ik hoor ook regelmatig van mijn omgeving dat ik een goeie kop heb, dus lelijk zal ik niet zijn. Heb ook lengte, en ben ook niet bepaald achterlijk of contactgestoord, maar een fatsoenlijk gesprek met een vrouw heb ik al in geen jaren meer gehad dus.
Het lukt me niet om echt persoonlijk te worden ofzo... Blijft maar een beetje bij beleefd oppervlakkig gelul, en zo snel mogelijk weer zeggen ''Ik loop maar weer eens door'' ofzo
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:32 schreef complicate het volgende:
[..]
Ach kind, ga wat borstvoeiding aan je moeder vragen , dan ga je tenminste kunnen versieren
Oh ja je woont nog bij mama, lekker handig.
quote:
Zo moeilijk, lezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:22 schreef Gengar het volgende:
(ben niet specifiek op zoek naar een serieuze relatie oid)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |