Op de Utopia-site onder tab: "Over" staat een submap : "Vragen"quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:06 schreef Ransjih het volgende:
iemand enig idee wat ik moet doen als beltegoed op was, geld overmaken dus niet kon, ik nu een activeercode in moet voeren die ik niet heb om opnieuw te activeren?
of waar ik die info kan krijgen?
dank je wel, het is gelukt, stop sms sen en opnieuw aanquote:Op dinsdag 1 april 2014 11:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Op de Utopia-site onder tab: "Over" staat een submap : "Vragen"
Wellicht vind je daar een oplossing?
(Ik vermoed opnieuw sms sturen en dat je dan je code krijgt)
Niet eens een gifjequote:Op woensdag 2 april 2014 19:52 schreef danilel het volgende:
ik snap er ook niks van.........was je zo stout burner?
Is die Mylene een Blauwe Importreller? Vroeger hadden nog wel es een ijshockeyer , maar die deed gewoon mee..quote:Op woensdag 2 april 2014 19:51 schreef Burner82 het volgende:
Vraagje, Mylene is ineens keihard aan het handhaven, aan het editen, posts aan het verwijderen, mijn post editen naar feedback....... In de COS!!
Ik vraag poeslief naar uitleg!
Ah, tijd dat ik weer kan terugkomen dus!quote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
De COS wordt verder geslacht, er zijn al mensen hierdoor afgehaakt.. Straks blijven alleen die 4 van de starre garde over
Even niet de FB vervuilen dit is geen COSquote:Op woensdag 2 april 2014 19:59 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, tijd dat ik weer kan terugkomen dus!
Die hebben de SC alquote:Op woensdag 2 april 2014 19:53 schreef Joezi het volgende:
De COS wordt verder geslacht, er zijn al mensen hierdoor afgehaakt.. Straks blijven alleen die 4 van de starre garde over
fixedquote:Op woensdag 2 april 2014 20:00 schreef Joezi het volgende:
[..]
Even niet de FB vervuilen dit is geen SC
Nee, dat heeft toch vaak te maken met de streams hoor.. Dus COS..quote:
Niet doen, FB is veel gezelliger, hier mogen ook gifjesquote:Op woensdag 2 april 2014 20:03 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ik ben vaker nu de CS als de starre stakkers
Kan ik al slijmen?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef mazaru het volgende:
Als je wacht tot het weekend, dan ben ik blauw
Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink bacoquote:
Kom je je wel voorstellen? Met gifje?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:06 schreef mazaru het volgende:
Als je wacht tot het weekend, dan ben ik blauw
Ik denk dat er geen kwartjes vallen.quote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef mazaru het volgende:
Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink baco
Mooi zo...dan maak ik daar wel zo'n leuk bewegend plaatje van, die zijn gewaardeerd overalquote:Op woensdag 2 april 2014 20:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hahaha als ik blauw ben dan dringt dat toch niet bij me door, ik drink baco
hahahha nee denk het ook nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat er geen kwartjes vallen.
Ik geloof het ook nietquote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Geen kansje laten lopen hé?quote:Op woensdag 2 april 2014 20:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het blijft schattig.quote:
En alleen omdat die zeikerts met een mobieltje iets te lang moeten wachten met hun pagedownloadje.. tsjongejonge..quote:Op woensdag 2 april 2014 20:16 schreef Burner82 het volgende:
COS is zelf-regulerend. Ik ga nu geen gifje of mijn verhaal over Mylene erin gooien in de COS... Komt wel als de streams NIET meer interessant zijn...
Och ja, Gert en Liesje hebben tenminste wel iets te vertellen...quote:Op woensdag 2 april 2014 20:19 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En alleen omdat die zeikerts met een mobieltje iets te lang moeten wachten met hun pagedownloadje.. tsjongejonge..
Burn baby burnquote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Lieve Mylene, dit is COS, in Utopia. Als je serieus wilt gaan modden, posts aanpassen, posts verwijderen, mensen doorverwijzen naar UTO / Feedback, zorg dan wel dat je hier mod bent. Nu verpest je zelfs alle goede dingen van de mensen die hier al heel lang komen. We zijn al gestopt met de gifjes (heb je niks mee te maken gehad) en af en toe komt er eens 1 langs. Er is hier een bepaalde mate van vrijheid. Als je hier komt Gast-Modden, verdiep je eerst even een beetje in de COS. BVD!!! (PS, dit gaat hier, in de FB en dm richting mods. Aangezien je dit toch richting FB wilt schoppen, en het vervolgens daar verwijderen.)
Wie?quote:
Nou ja, 1690 topics in 3 drie maanden is ook eigenlijk te schofterig voor woorden, niet te volgen zoveel posts er neergekwakt worden, met onhoudbaar veel caps, en sinds enige tijd ook nog die verschrikkelijke caps2.0 dingen erbij, en móest iets gebeuren aan deze onwenselijke tsunami aan inbreng in de COS, gelukkig was er een oplossing dichtbij, ze huren gewoon een Grote Vervlakker van elders en die noemen we voor het gemakquote:Op woensdag 2 april 2014 20:59 schreef Burner82 het volgende:
Lieve Mylene, dit is COS, in Utopia. Als je serieus wilt gaan modden, posts aanpassen, posts verwijderen, mensen doorverwijzen naar UTO / Feedback, zorg dan wel dat je hier mod bent. Nu verpest je zelfs alle goede dingen van de mensen die hier al heel lang komen. We zijn al gestopt met de gifjes (heb je niks mee te maken gehad) en af en toe komt er eens 1 langs. Er is hier een bepaalde mate van vrijheid. Als je hier komt Gast-Modden, verdiep je eerst even een beetje in de COS. BVD!!! (PS, dit gaat hier, in de FB en dm richting mods. Aangezien je dit toch richting FB wilt schoppen, en het vervolgens daar verwijderen.)
Ik zal de bewijslast proberen te vinden. Neemt iemand mijn taak in de COS even over?quote:
Ik zou het in dit geval overwegen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Overigens staan wij op zich niet afwijzend tegen gastmodden.
UTO / [COS #1688] Centraal met drank half 9 voor mij dan... Ik moest een paar topics terug...quote:
Ik zie dat je reactie verwijderd is en doorverwezen naar de FB.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
UTO / [COS #1688] Centraal met drank half 9 voor mij dan... Ik moest een paar topics terug...
Nee ik ook niet. Dus dat kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat ze, als je er steeds over doorging nadat ze je naar FB had verwezen er in de COS over door bleef gaan ze dit verwijderd heeft.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:34 schreef Burner82 het volgende:
Verwijderde posts door Mylene kan ik niet terughalen he.....
Dan zie je het fout, zij verwijderde posts.. Daarna begon ik pas. Wat moet een gastmod daar lopen verwijderen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet. Dus dat kan ik niet beoordelen. Ik kan me wel voorstellen dat ze, als je er steeds over doorging nadat ze je naar FB had verwezen er in de COS over door bleef gaan ze dit verwijderd heeft.
Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan zie je het fout, zij verwijderde posts.. Daarna begon ik pas. Wat moet een gastmod daar lopen verwijderen?
Het hele grote probleem is dat er een gastmod komt, even alles af te breken als iemand ooit iets doet... Doe het dan zelf, of iemand van de Utopia crew.. Niet een GAST-mod die al een paar keer haar eigen forum heeft gepromoot...quote:Op woensdag 2 april 2014 21:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik zie dat je reactie verwijderd is en doorverwezen naar de FB.
Mylene zat volgens mij goed met het verwijderen van dat stomme gifje. Daar hebben we afspraken over gemaakt.
En ja, jullie zijn de laatste tijd echt een stuk braver en ik vind de sfeer ook nog steeds wel goed eigenlijk. Complimenten daarvoor.
Maar wat is nu precies het hele grote probleem joh?
ze verwijderde 1 ontopic gifje. Billy.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?
Laat me radenquote:Op woensdag 2 april 2014 21:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ze verwijderde 1 ontopic gifje. Billy.
Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Verwijderde ze gifjes en de reacties daarop? Of verwijderde ze ontopic post?
COS 2.0quote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Zullen we gewoon ergens een leuke COS maken? Zonder professionele zeikerds? De zeikerds die vooral zeiken dat het Niet ontopic is en hoofdzakelijk dus offtopic zijn? Waar Gifjes wel mogen?
utopia gerelateerdquote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?
Dat mag nietquote:
Heel soms, zijn wij er ook wel eens even niet natuurlijk. Dat geeft ook niet zoveel want zoals je al zei gaat het echt eigenlijk prima in de COS. Naast de normale regels letten we op dit moment even extra streng op gifjes. Als Mylene er 1 tegen komt mag ze het van mij weghalen.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:43 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Het hele grote probleem is dat er een gastmod komt, even alles af te breken als iemand ooit iets doet... Doe het dan zelf, of iemand van de Utopia crew.. Niet een GAST-mod die al een paar keer haar eigen forum heeft gepromoot...
Zolang over de streams, of daaruit voortvloeiend tot op zekere hoogte. Of over Utopia tot op zekere hoogte.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm, da's een interessant punt, in welke niveau van reacties op on-topic postst wordt het vanzelf off-topic om daarna verwijderd te worden? Wat was het acceptatielevel ook alweer?
Tot een "Gastmod" de hoogte komt aanpassen?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:52 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zolang over de streams, of daaruit voortvloeiend tot op zekere hoogte. Of over Utopia tot op zekere hoogte.
Momenteel zijn jullie (naja, Mylene) de grootste zeikerd van heel fok. Niks mag, alles moet, het even leuk EN ON-TOPIC mag niet, Zelfs reageert ze nergens op. Damn, maak mij dan blauw of zo? Ik ben/was het eens met teveel gifs en heb zelfs tegen jou gezegd dat het teveel off-topic werd.. Maar zo hakken en slashen als Mylene doet... Maak alles even kapot of zo? SL's overleven we al... nu ook nog dit erbij?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heel soms, zijn wij er ook wel eens even niet natuurlijk. Dat geeft ook niet zoveel want zoals je al zei gaat het echt eigenlijk prima in de COS. Naast de normale regels letten we op dit moment even extra streng op gifjes. Als Mylene er 1 tegen komt mag ze het van mij weghalen.
Gastmodden is niet verboden op FOK, en zeker niet van mods die zo actief mee posten in RLS.
En dat spammen, ik heb dat ook een keer gezien, iemand vroeg of er nog andere leuke forums waren op FOK. Zou ik ook het mijne spammen. Want wij zijn ook gewoon het leukste natuurlijk.
Doe je de deur achter je dicht?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:47 schreef Burner82 het volgende:
Zullen we gewoon ergens een leuke COS maken? Zonder professionele zeikerds? De zeikerds die vooral zeiken dat het Niet ontopic is en hoofdzakelijk dus offtopic zijn? Waar Gifjes wel mogen?
Ze verwijderde een offtopic gifje, daar waren afspraken over gemaakt dus ze modde binnen de marges.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tot een "Gastmod" de hoogte komt aanpassen?
Nee hoor, je mag komenquote:
Dat gifje zegt meer dan 10 blz aan cos...quote:Op woensdag 2 april 2014 21:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze verwijderde een offtopic gifje, daar waren afspraken over gemaakt dus ze modde binnen de marges.
Nee. Maar blijkbaar snap jij context zonder directe quote minder. Ik zal er rekening mee houden.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:56 schreef Burner82 het volgende:
Zou iemand tegen mij praten die het quote knopje niet snapt?
Wow, ik ben nu, euh, tenminste iets?quote:Op woensdag 2 april 2014 21:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee. Maar blijkbaar snap jij context zonder directe quote minder. Ik zal er rekening mee houden.
Bij dezen.
Iets.quote:
En dat zouden we graag anders zien.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:55 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat gifje zegt meer dan 10 blz aan cos...
Ga je een Kos maken?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Burner82 het volgende:
[G]Kom Modjes, mag ik nu een eigen topic, aahh, please... Kom op, anders doe ik het stiekem, aaahh, kom op, mag toch wel[/G]
Jij hebt er niks van begrepen met je 'niks mag'... tientallen users die met plezier posten, een klein aantal wil kinderachtige plaatjes posten. Nou, pech, dat mag niet. Ga janken.quote:Op woensdag 2 april 2014 21:53 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Momenteel zijn jullie (naja, Mylene) de grootste zeikerd van heel fok. Niks mag, alles moet, het even leuk EN ON-TOPIC mag niet, Zelfs reageert ze nergens op. Damn, maak mij dan blauw of zo? Ik ben/was het eens met teveel gifs en heb zelfs tegen jou gezegd dat het teveel off-topic werd.. Maar zo hakken en slashen als Mylene doet... Maak alles even kapot of zo? SL's overleven we al... nu ook nog dit erbij?
Op het moment dat jij op een tekst-post meer emotie of herkenning krijgt dan een foto of gifje (zonder foto oid vooraf, zelfs chien icm met Billy snappen veel mensen) krijg je de nobelprijsquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
En dat zouden we graag anders zien.
Ga lekker huilen dat blauw achter je staat!! [/rienk]quote:Op woensdag 2 april 2014 22:01 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jij hebt er niks van begrepen met je 'niks mag'... tientallen users die met plezier posten, een klein aantal wil kinderachtige plaatjes posten. Nou, pech, dat mag niet. Ga janken.
Eén verwijderde post door een gastmod en dan zo tekeer gaan? Hakken en slashen? Please...
Op zich wel een goed planquote:Op woensdag 2 april 2014 22:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ga je een Kos maken?![]()
kletsen over de streams![]()
Emotie of herkenning? De COS is toch geen ego show? Het gaat over Utopia, niet over hoeveel mensen kunnen lachen om de Billy gif.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op het moment dat jij op een tekst-post meer emotie of herkenning krijgt dan een foto of gifje (zonder foto oid vooraf, zelfs chien icm met Billy snappen veel mensen) krijg je de nobelprijs
Nope.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Op zich wel een goed plan
Maar mag dat dan in UTP
Emotie en herkenning liggen dicht bij elkaar... En waar zo strikt? voor die paar mensen die zo verslaafd zijn dat ze alleen via hun telefoon mogen kijken? En vervolgens alleen off-topic zitten janken dat het niet ontopic is...quote:Op woensdag 2 april 2014 22:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Emotie of herkenning? De COS is toch geen ego show? Het gaat over Utopia, niet over hoeveel mensen kunnen lachen om de Billy gif.
Zie het als een uitdaging en probeer het eens met woorden.
Dacht ik al. Jammer. Het is leuk onder restricties..quote:
Gifjes discussie hoeft ook niet... Extreme hardcore mode gast modden hoeft ook niet.quote:Op woensdag 2 april 2014 22:11 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ga echt niet weer opnieuw die gifjes discussie doen hoor. Onze mening hierin is duidelijk genoeg, en helaas voor jou doorslaggevend.
Dus moet deze post ook in de COS?quote:Op woensdag 2 april 2014 22:21 schreef Burner82 het volgende:
En ik vind het echt zo jammer... In de COS kwamen de leukste gifjes, gesprekken en discussies naar voren.. Ik ga er van uit dat Mylene nu ook alles dat offtopic is gaat verwijderen, incl liesje en zo? Anders wordt het wel erg selectief... Ik kan ook namen noemen die je standaard moet gaan verwijderen...
COS = Commentaar op Streams!! Niks anders meer vanaf nu!
Ja, dit is niet de cos hequote:
Ga huilen of zo?? [/rienk]quote:Op woensdag 2 april 2014 22:25 schreef CartWOman het volgende:
Lekker bezig hoor, de COS verzieken met die andere kleuters.
Ok,quote:Op woensdag 2 april 2014 22:33 schreef CartWOman het volgende:
Die 'humor' zal ik nooit begrijpen. Ben er wel klaar mee nu.
dat vind ik dan wel jammer, als dat nou werkt is iedereen happy toch. Topic meer of minder maakt ook niet uit. In sho heb je om dezelfde reden twee gtst topics.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |