abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_138391704
Ik kon geen topic over Gio vinden en toch zit er iets me dwars waarover ik de mening van anderen wel zou willen lezen.

Het valt mij op dat Gio fyiek over de grenzen van de vrouwen gaat.

- Lotte; Ze zegt dat hij achteruit moet gaan en niet dichterbij moet komen en hij doet dat toch. Krijgt de bezem op zijn kop en nog excuses van Lot ook
- Vanes: Chocolade die op de grond lag in haar mond proppen, later haar bij Ruud in de douche duwen terwijl ze duidelijk aangeeft dit niet te willen
- Robin: Het stoer kick-trappen naar Robin die wel 'lacht' maar dit ook duidelijk niet leuk vindt.

Valt dat nu niemand anders op? Dit is toch niet normaal!
  dinsdag 1 april 2014 @ 10:33:36 #2
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_138391878
Giorgio is inderdaad een enge psychopaat. Zijn moreel kader is duidelijk onderontwikkeld. Een van de meest storende deelnemers in mijn ogen.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_138391947
Daarnaast is hij ook nog zo stom als het achtereind van een varken.
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:00:00 #4
423773 mokkiemok
een lekker bakkie pleur
pi_138392567
kijk dan niet :{w
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
pi_138392691
haha.. Ik vind billy en ruud minder ontwikkeld dan gio hoor. Hij kan meer dan je denkt, komt er nog niet uit.
pi_138393138
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
haha.. Ik vind billy en ruud minder ontwikkeld dan gio hoor. Hij kan meer dan je denkt, komt er nog niet uit.
poepen ?
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
pi_138393217
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:19 schreef Pavement het volgende:

[..]

poepen ?
zou kunnen :%
pi_138393247
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 11:22 schreef sjampoeh het volgende:

[..]

zou kunnen :%
:D :P
It is not down on any map; true places never are.
CRE / Creatief met een Duim
  dinsdag 1 april 2014 @ 11:27:22 #9
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138396376
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef Ouder1 het volgende:
Ik kon geen topic over Gio vinden en toch zit er iets me dwars waarover ik de mening van anderen wel zou willen lezen.

Het valt mij op dat Gio fyiek over de grenzen van de vrouwen gaat.

- Lotte; Ze zegt dat hij achteruit moet gaan en niet dichterbij moet komen en hij doet dat toch. Krijgt de bezem op zijn kop en nog excuses van Lot ook
- Vanes: Chocolade die op de grond lag in haar mond proppen, later haar bij Ruud in de douche duwen terwijl ze duidelijk aangeeft dit niet te willen
- Robin: Het stoer kick-trappen naar Robin die wel 'lacht' maar dit ook duidelijk niet leuk vindt.

Valt dat nu niemand anders op? Dit is toch niet normaal!
Hij is pas begin 20. Deze lessen leert hij hier wel. Maak je niet zo druk. Sommige dingen leer je uit jezelf, sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren.
Ik heb nog niet achter de stream gezeten met de gedachte, ik moet de politie bellen.

De dames in kwestie moeten zich dan harder uitspreken, ook na het incident, anders leert hij er niets van.
pi_138396896
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef lwmeffix het volgende:
De dames in kwestie moeten zich dan harder uitspreken, ook na het incident, anders leert hij er niets van.
Ach, nu zijn de dames weer de oorzaak? ;)

Ik denk dat Lotte en Vanes duidelijk genoeg waren.. maar ja.. Keihard je grens neerleggen omdat die aangeven niet genoeg is wordt dan niet geaccepteerd waardoor Lotte zich schuldig ging voelen en haar excuses aanbood. Ik gaf haar echter groot gelijk; van mij had hij allang een dreun gehad als ik daar had gezeten.
Bij vrouwen die van zich af bijten zoals Aike heb ik het hem dan ook nog nooit zien doen.

Het leerproces lijkt mij dan eerder te zoeken in een collectief dan stuk voor stuk. Hij weet blijkbaar bij wie hij er mee weg komt en bij wie hij het niet moet flikken en mist het moreel besef/fatsoen dat hij dit bij niemand hoort te doen ongeacht de mondigheid van het slachtoffer. Nee is nee.
  dinsdag 1 april 2014 @ 15:18:50 #12
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_138399682
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef Ouder1 het volgende:
Bij vrouwen die van zich af bijten zoals Aike heb ik het hem dan ook nog nooit zien doen.
HIj pest Aike ook hoor, vanaf 1 minuut:

dinsdag 1 april 2014 @ 15:20:40 #13
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_138399724
quote:
Dit dus... Lijkt me dat op dit topic wel een slotje kan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_138400633
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus... Lijkt me dat op dit topic wel een slotje kan.
Yup. Laten we daar maar verder gaan...

UTO / [INWONERS] Giorgio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')