poepen ?quote:Op dinsdag 1 april 2014 11:04 schreef sjampoeh het volgende:
haha.. Ik vind billy en ruud minder ontwikkeld dan gio hoor. Hij kan meer dan je denkt, komt er nog niet uit.
Hij is pas begin 20. Deze lessen leert hij hier wel. Maak je niet zo druk. Sommige dingen leer je uit jezelf, sommige dingen moeten nu eenmaal gebeuren.quote:Op dinsdag 1 april 2014 10:27 schreef Ouder1 het volgende:
Ik kon geen topic over Gio vinden en toch zit er iets me dwars waarover ik de mening van anderen wel zou willen lezen.
Het valt mij op dat Gio fyiek over de grenzen van de vrouwen gaat.
- Lotte; Ze zegt dat hij achteruit moet gaan en niet dichterbij moet komen en hij doet dat toch. Krijgt de bezem op zijn kop en nog excuses van Lot ook
- Vanes: Chocolade die op de grond lag in haar mond proppen, later haar bij Ruud in de douche duwen terwijl ze duidelijk aangeeft dit niet te willen
- Robin: Het stoer kick-trappen naar Robin die wel 'lacht' maar dit ook duidelijk niet leuk vindt.
Valt dat nu niemand anders op? Dit is toch niet normaal!
Ach, nu zijn de dames weer de oorzaak?quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:23 schreef lwmeffix het volgende:
De dames in kwestie moeten zich dan harder uitspreken, ook na het incident, anders leert hij er niets van.
HIj pest Aike ook hoor, vanaf 1 minuut:quote:Op dinsdag 1 april 2014 13:38 schreef Ouder1 het volgende:
Bij vrouwen die van zich af bijten zoals Aike heb ik het hem dan ook nog nooit zien doen.
Yup. Laten we daar maar verder gaan...quote:Op dinsdag 1 april 2014 15:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus... Lijkt me dat op dit topic wel een slotje kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |