Ja PSV heeft echt geluk dat een keeper zijn werk doet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met uitzondering van NEC v PSV hadden ze gewoon geluk dat Zoet alles tegen zich opgeschoten kreeg.
Tegen NEC liep het wel lekker. De rest was mazzel inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het geluk van de afgelopen wedstrijden is verdwenen.
Oh kijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jawel hoor, hele interessante tekst dit.
Hup PSV
Nieuwe gimmick. Eerst randement, nu geluk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn denkt dat hij er kijk op heeft.
Dat is geen geluk, gekkie. Dat is onkunde van de tegenpartij. Oftwel; de tegenpartij is minder sterk dan PSV. Oftwel; PSV heeft terecht gewonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met uitzondering van NEC v PSV hadden ze gewoon geluk dat Zoet alles tegen zich opgeschoten kreeg.
Kan je wel lezen?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja PSV heeft echt geluk dat een keeper zijn werk doet.
Mijn complimenten Tyron. Ik had nooit gedacht dat jij over enige voetbalintelligentie beschikte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Tyron het volgende:
hoezo is niemand onder de indruk van mij voorspellende gave
Je vergeet hype.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Nieuwe gimmick. Eerst randement, nu geluk.
dankjequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Mijn complimenten Tyron. Ik had nooit gedacht dat jij over enige voetbalintelligentie beschikte.
Niet daz1 kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Ff gekeken wanneer het doelpunt valt.
Over twee minuten is mijn stream zo ver.
En ze hebben het geluk dat hun tegenstander niet kan afwerken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is geen geluk, gekkie. Dat is onkunde van de tegenpartij. Oftwel; de tegenpartij is minder sterk dan PSV. Oftwel; PSV heeft terecht gewonnen.
houteuroquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
Nog een raadsel (wel erg makkelijk, 92 hé)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
houtkoopquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Houtkoop.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef Mansjester het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |