SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De nominatie- en eliminatie data van maart:
WO 19-3 Nominatie
DO 20-3 Entree 2 nieuwe bewoners
MA 24-3 Exit 1 nieuwe bewoner
DI 25-3 Exit 1 genomineerde.
GO Cossers!!!
Dare to unleash my rage..
That's my secret Captain... I'm always angry...
There's nothing like a trail of blood, to find your way back home.
Dat ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
Diner Treurnis à la Jaren Vijftig. Met broccoli als tropische verrassing.
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
en waarom was er dit keer geen bakje salade![]()
Ho ho! Die is er hoor! Maakte dreadlock nog een opmerking over, dat het zo lekker is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:52 schreef renevanlaaren het volgende:
en waarom was er dit keer geen bakje salade![]()
a gemistquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`
[ afbeelding ]
Nah, ziet er best lekker uit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Tayu het volgende:
[..]
Jawel, maar dit keer zonder `Hier heb je een EI!`
[ afbeelding ]
Met appelsquote:
Op de webshop stond vanmiddag 27.50quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef martend het volgende:
op de site van de bewoners staat nog steeds 25,00 p.p. excl. drankjes
Het was tot snot gekookte broccoli. Zonder maizenasausje, dat dan weel wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:53 schreef Copycat het volgende:
Diner Treurnis à la Jaren Vijftig. Met broccoli als tropische verrassing.
we mogen niet meer kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zien jullie die gasten?
Ik zie alleen lot en lau en het klushok.
Dank u, dank u.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef martend het volgende:
die emmertjes moeten gevuld worden met grond en zaden, is voor de kinderen die morgen komen
Ze zijn van de streams af...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef Marrije het volgende:
Waar zien jullie die gasten?
Ik zie alleen lot en lau en het klushok.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank u, dank u.
Ik denk we hebben er weer een koekoek bij
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Urb het volgende:
"Pleuris-emmers, pleuris, pleuris, pleuris-emmers!"
Ik snap het ook niet... Ik maakte nieuw topic aan terwijl ik dat "niet mocht", duurde me te lang, ivm de streamwissel, zal wel iets gebeuren.... gebeurd er echt helemaal niksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
De gasten zijn nu niet meer op de streams nee.
Jammer voor ze, voor de screenshots en zo.
Zo klinkt het als een zelfmoord... ze was lichtelijk highquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)a_naar_Andrea__.html
za 01 mrt 2014, 16:37
Huisdokter Utopia naar wanhopige Andrea
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Utopia-bewoonster Andrea heeft de hulp van de huisdokter ingeschakeld om te leren hoe ze zonder medicijnen met haar verdriet kan kampen. De blondine greep naar een overdosis medicijnen, nadat haar geliefde Anton Veldkamp woensdagavond een einde maakte aan hun relatie.
Dat was Joey.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Godverdomme... pleurisemmers, zei Rienk, onze christen
Misschien gaat die echt op de markt gebracht worden door Talpa?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
Wat is dit nu weer voor vaags.
Over het shirt van Billy: "Het is Ruuds ontwerp, en verder kan ik er niet zoveel over zeggen." "Ik snap 'm."
Wel een leuke print. De tekst kon ik niet lezen.
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joeyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]Onze perfecte schoonzoon loopt een klein imagodeukje op
Nou ja, alles meer dan voorgeschreven is een overdosisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een zelfmoord... ze was lichtelijk high
Andrea heeft de dokter niet ingeschakeld maar Isabel en later Jimmy ook nog een keer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan toch minstens karaktermoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joey
SOA sistersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik even aan de telefoon en bij terugkomst zie ik dat het galadiner van Vanas voorbij is en dat we in plaats van beelden vanuit de stal weer naar de 'Soa Sisters' Lot & Bil zitten te kijken
En nu blijken de businessplannen ook nog te kunnen zien
en geen conditie hijgen niet normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joey
Ja!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Burner82 het volgende:
Goed getimede whoahahahaaha!! Down with the sickness
Mogen zij ook eens? Lot en Bil zijn bijna nooit in beeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik even aan de telefoon en bij terugkomst zie ik dat het galadiner van Vanas voorbij is en dat we in plaats van beelden vanuit de stal weer naar de 'Soa Sisters' Lot & Bil zitten te kijken
En nu blijken de businessplannen ook nog te kunnen zien
Okay kijkze, graag een recensie als je terug bentquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef renevanlaaren het volgende:
freubel kutjes geen zin in,ga maar een filmpje kijken
wel 40 kg afgevallen , daar heb ik wel veel respect voorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef formule het volgende:
[..]
en geen conditie hijgen niet normaal
Ik dacht echt dat winamp aansprongquote:
Dat is niet zo moeilijk als je begint met roken. Afvallen? steek die peuk op!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
wel 40 kg afgevallen , daar heb ik wel veel respect voor
Ik doe met je mee, geen lor aan momenteel...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Injetta het volgende:
Kutstreams zo.
Geen leuke gesprekken tussen de gasten en de Utopianen.
Alleen die stomme Lot en een klussende Joey.
Saaaaaaiiiii.![]()
Ga maar wat tv kijken.
Wat is ze zoet he.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Grunge. het volgende:
Blijft boeiend om te zien, Charlotte bezig met haar armbandjes.
iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:02 schreef vuurvliegje5258 het volgende:
[..]
Ik doe met je mee, geen lor aan momenteel...
Ik rook.. maar met 40 kg afvallen zou ik nog maar 35 kg wegen... Lijkt me vrij lastig hoorquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Joezi het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk als je begint met roken. Afvallen? steek die peuk op!
Goed idee, ik sluit me erbij aanquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Injetta het volgende:
Kutstreams zo.
Saaaaaaiiiii.![]()
Ga maar wat tv kijken.
ik heb het al vaker gedacht,..tijdens een etentje besprokenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand verklaren waarom weer zo nodig naar die freubelzeug moeten kijken? Ze monopoliseert de streams zo'n beetje. Betaalt Papa Wally hier soms voor? Je zou het bijna gaan denken.
Is dat Lot in het wild?quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik rook.. maar met 40 kg afvallen zou ik nog maar 35 kg wegen... Lijkt me vrij lastig hoor
Djoon 2.0.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Kan iemand verklaren waarom weer zo nodig naar die freubelzeug moeten kijken? Ze monopoliseert de streams zo'n beetje. Betaalt Papa Wally hier soms voor? Je zou het bijna gaan denken.
Heb geen tv kijk via uitzending gemist als ik daar zin in hebquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:01 schreef Injetta het volgende:
Kutstreams zo.
Saaaaaaiiiii.![]()
Ga maar wat tv kijken.
dan wegen we evenveel! Maar roken pakt alleen het vet, dus overgewicht aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:03 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik rook.. maar met 40 kg afvallen zou ik nog maar 35 kg wegen... Lijkt me vrij lastig hoor
Wow dan is ze in Utopia echt opgeknapt!quote:
Volgens BMI heb ik overgewichtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef Joezi het volgende:
[..]
dan wegen we evenveel! Maar roken pakt alleen het vet, dus overgewicht aan.
ik ook, als ik de tv aanzet vliegt de stof er uitquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:04 schreef formule het volgende:
[..]
Heb geen tv kijk via uitzending gemist als ik daar zin in heb
Mooie oogjes van Lot gevangen.quote:
Voor kinderen krijgen ze zaadjes bij om te zaaienquote:
Moet ik ook telkens aan denken, zou me niks verbazen als ze bij mama Jo dr tietenfabriek is geweest.quote:
Maar wat gaan ze ermee doen dan?quote:
you tubequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:06 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
ik ook, als ik de tv aanzet vliegt de stof er uit
Voorde kinderen morgen, denk dat het weggeven wordt omdat ze zeggen dat Nicolien wederom een nietwinstgevend project bedacht heeft.quote:
Die krijgen tuinkers zaadjes en kunnen daar iets mee schrijven (denk ikquote:
zaadjes in doenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Dottey het volgende:
[..]
Maar wat gaan ze ermee doen dan?
Ohw ik las je edit al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |