quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank u, dank u.
Ik denk we hebben er weer een koekoek bij
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Urb het volgende:
"Pleuris-emmers, pleuris, pleuris, pleuris-emmers!"
Ik snap het ook niet... Ik maakte nieuw topic aan terwijl ik dat "niet mocht", duurde me te lang, ivm de streamwissel, zal wel iets gebeuren.... gebeurd er echt helemaal niksquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:55 schreef Grunge. het volgende:
De gasten zijn nu niet meer op de streams nee.
Jammer voor ze, voor de screenshots en zo.
Zo klinkt het als een zelfmoord... ze was lichtelijk highquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef cobain1994 het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)a_naar_Andrea__.html
za 01 mrt 2014, 16:37
Huisdokter Utopia naar wanhopige Andrea
Van onze redactie
AMSTERDAM -
Utopia-bewoonster Andrea heeft de hulp van de huisdokter ingeschakeld om te leren hoe ze zonder medicijnen met haar verdriet kan kampen. De blondine greep naar een overdosis medicijnen, nadat haar geliefde Anton Veldkamp woensdagavond een einde maakte aan hun relatie.
Dat was Joey.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Poolhond39 het volgende:
Godverdomme... pleurisemmers, zei Rienk, onze christen
Misschien gaat die echt op de markt gebracht worden door Talpa?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef Grunge. het volgende:
Wat is dit nu weer voor vaags.
Over het shirt van Billy: "Het is Ruuds ontwerp, en verder kan ik er niet zoveel over zeggen." "Ik snap 'm."
Wel een leuke print. De tekst kon ik niet lezen.
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joeyquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:56 schreef pullup het volgende:
[..]Onze perfecte schoonzoon loopt een klein imagodeukje op
Nou ja, alles meer dan voorgeschreven is een overdosisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Zo klinkt het als een zelfmoord... ze was lichtelijk high
Andrea heeft de dokter niet ingeschakeld maar Isabel en later Jimmy ook nog een keer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
Dan toch minstens karaktermoord.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:57 schreef Dottey het volgende:
[..]
picsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joey
SOA sistersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:59 schreef Pearlbitch het volgende:
Zit ik even aan de telefoon en bij terugkomst zie ik dat het galadiner van Vanas voorbij is en dat we in plaats van beelden vanuit de stal weer naar de 'Soa Sisters' Lot & Bil zitten te kijken
En nu blijken de businessplannen ook nog te kunnen zien
en geen conditie hijgen niet normaalquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:58 schreef goldenoldie het volgende:
[..]
mijn schoonzoon is veel leuker dan "perfecte"joey
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |