quote:Oekraïne maakt troepen gevechtsklaar
Het Oekraïense leger moet zijn troepen in gereedheid brengen om te vechten.
Dit heeft interim-president Oleksandr Toertsjinov zaterdag bevolen. Hij hamerde erop dat er geen rechtvaardiging was voor wat hij de ''Russische agressie'' tegen Oekraïne noemde.
Interim-premier Arseni Jatsenjoek voegde daaraan toe dat de Russische troepen op de Krim moeten terugkeren naar hun bases.
Een militaire interventie van Rusland zou leiden tot oorlog en tot het einde van de betrekkingen tussen Moskou en Kiev. Beiden spraken na een vergadering van meer dan drie uur met de defensietop.
Ze kunnen niet winnen maar wel hun huid duur verkopen.quote:
Dat wordt inderdaad niet ontkent, door mij noch mijn bronnen. Hoe de daaruitvolgende welvaart verdeelt wordt is al weer heel wat minder positief.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:23 schreef DeParo het volgende:
[..]
Rusland heeft onder Poetin een economische groei doorgemaakt, het lijkt me sterk dat die ingelichte kringen dat ontkennen, dat het door onder meer corruptie nu minder gaat is duidelijk, en corruptie bevordert bepaalde randvoorwaarden zeker niet, maar om nu te zeggen dat het desastreus gaat is weer een andere uiterste.
Wat betreft de laatste alinea spreek ik je ook tegen, er wordt juist heel veel geïnvesteerd in dat soort prestigeprojecten, of de hele Russische samenleving daarvan profiteert is de vraag.
Rusland is toch véél sterker dan Oekraïne. Bovendien is een deel van de Oekraïnse defensie ethnisch Rus. Maar het kan een fikse oorlog worden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:21 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Ze kunnen niet winnen maar wel hun huid duur verkopen.
Met 160k actieve militairen zijn ze wel een andere tegenstander dan Georgië.
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Armed_Forces_of_Ukraine
Grote praatjes voor losers die duizenden miljarden dollars hebben verloren en de oorlogen niet hebben gewonnen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef LXIV het volgende:
Het is geen half-achterlijk moslimland dat we gaan bombarderen, zoals we de afgelopen decennia zo vaak gedaan hebben.
Jij reageert alleen als iemand moslims bekritiseerdquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Grote praatjes voor losers die duizenden miljarden dollars hebben verloren en de oorlogen niet hebben gewonnen.
Hoezo? Saddam is weg en dat was het doel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:39 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Grote praatjes voor losers die duizenden miljarden dollars hebben verloren en de oorlogen niet hebben gewonnen.
LXIV had het toch echt over het land waar jij uit bent gevlucht, snotneus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:46 schreef vigen98 het volgende:
Jij reageert alleen als iemand moslims bekritiseerd, waarom flikker jij niet terug naar je moslim land vieze landverrader
En de reden waarom mijn ouders uit Irak zijn gevlucht komt door de moslims, Christenen waren niet meer veilig in Irakquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
LXIV had het toch echt over het land waar jij uit bent gevlucht, snotneus.
Komt toch echt grotendeels door de illegale invasie van de Amerikaanse christenen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:47 schreef vigen98 het volgende:
En de reden waarom mijn ouders uit Irak zijn gevlucht zijn door de moslims, Christenen waren niet meer veilig in Irak, vuile idioot dat je bent.
Nee dat was voor de Amerikaanse invasiequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Charismatisch het volgende:
[..]
Komt toch echt grotendeels door de illegale invasie van de Amerikaanse christenen.
Voor de invasie waren de Amerikanen net zo hard bezig met het begaan van misdaden in Irak. Maar toen was jij nog niet geboren, snotneus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:49 schreef vigen98 het volgende:
Nee dat was voor de Amerikaanse invasie![]()
Get your facts right asshole
Nee niet echt, Vigen is een Armeens naam en die zijn 99% Christelijkquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:52 schreef arjan1112 het volgende:
Moet best zwaar voor je zijn in Nederland Vigen.. iedereen denkt dat je een moslim bent enzo
Zie het plaatje het leger van Oekraïne kan het ze heel moeilijk maken dit itt Georgië wat alleen wat jeeps had.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:37 schreef LXIV het volgende:
[..]
Rusland is toch véél sterker dan Oekraïne. Bovendien is een deel van de Oekraïnse defensie ethnisch Rus. Maar het kan een fikse oorlog worden.
Maar de hamvraag is natuurlijk of de EU zich ermee wil gaan bemoeien. Die zien de Brusselse vlag al wapperen op de Krim. Een lang verbeide droom komt uit! Mij lijkt dat niet slim. Het is geen half-achterlijk moslimland dat we gaan bombarderen, zoals we de afgelopen decennia zo vaak gedaan hebben. Vergelijk het eerder met Servië. Dat was ook heel slim en erg lastig er onder te krijgen. En Rusland is dan 50x zo groot en sterk. Ik zou uit het wespennest blijven en erkennen dat Rusland zijn invloedssfeer heeft op de Oekraïne.
Verder zijn de West-Europese legers na jaren van bezuinigingen nu niet meer echt inzetbaar te noemen.
Ok, thanks for the infoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:53 schreef arjan1112 het volgende:
Rusland gaat helemaal niet naar Kiev. Ze hebben de Krim in handen, en daar blijft het bij.
Poetin Merkel Cameron en V Rumpoy hebben allang een akkoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |