abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_137413930
Het is inderdaad goed doorgebroken en ik moet zeggen dat het rustig geeft. Ik doe na het weekend nog een zwangerschapstest om te kijken of het HCG dan ook echt mijn lichaam heeft verlaten. Ik ben vooral blij met de duidelijkheid en ik was stiekem bang dat het nog wel twee maanden kon duren voor ik weer ongesteld zou worden.

Ben je al op het wachtbankje geploft Peel?

Ggirl en Rawedni ik hoop dat jullie in het weekend allebei positief testen!
pi_137414135
'Fijn' voor je, cholula. Was je altijd regelmatig? Ik weet het niet meer...

Wij zitten nog niet op het wachtbankje, aangezien ik een erg onregelmatige cyclus heb en volgens mij ook een iets kortere luteale fase (ik heb hier geen bewijs voor, maar dat vermoed ik). Wij gaan dus door tot het bittere einde :')
pi_137414450
Fijn Cholula! Kun je tenminste weer door.

"Mrs. Peel, de wonderen zijn de wereld nog niet uit schijnt :P Wie weet!
pi_137415564
quote:
0s.gif Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef Rawedni het volgende:
Spannend spannend Ggirl! Ik stel voor dat we van het weekeinde gewoon allebei keipositief testen :D En verder beterschap natuurlijk.
Dat lijkt me een mooie deal! En bedankt :)
pi_137415825
Ik ben ook niet regelmatig en mijn cyclus is ook niet kort. Loopt tussen de 32 en 51 dagen. Lang leve de ovulatietesten, dan heb ik in ieder geval een indicatie wanneer ik ongesteld wordt.
Ik duim ontzettend dat het deze maand raak is Peel!
pi_137418081
Ggirl en radweni spannend voor jullie, mijn duimen draaien!!

Cholula fijn dat het eindelijk heeft doorgezet.

Ik ga niet heel veel uitbreiden over mezelf, dit ivm herkenbaarheid. Loop al langer mee hier op fok en dit is een kloon.
Ovulatietesten heb ik ook een tijdje gebruikt, maar weinig mee gedaan in die zin dat het een moetje werd en we daar allebei niet echt vrolijk van werden. Wel vond ik het fijn om te zien dat het allemaal werkt zoals het hoort. Nu heb ik echt vruchtbaar slijm, wat dus echt wel een goede indicatie is. Verder probeer ik er niet al te veel mee bezig te zijn, maar dat wil niet echt lukken
In afwachting
  woensdag 5 maart 2014 @ 17:15:25 #207
140412 Danaa
🍎
pi_137418785
Spannend, de dames die 1 deze dagen gaan testen! Ik hoop op 2 streepjes!!!

Mijn schoonouders zijn aardig en meelevend, heb verder niets te klagen op 1 puntje na. Als ik iets zeg over of tegen hun zoon wat een ' beetje negatief ' is, bemoeit moeders zich er direct mee.
pi_137420505
WOOOOOOOOOOOOOOH *O*
Mijn broertje en zijn vriendin hebben vandaag een echo gehad en alles was goed. Hij belde meteen op toen ik er naar vroeg en stuurde de fototjes door. Heel mooi kindje is het al. Gelukkig ook maar 1 kindje. Stiekem dacht ik dat het er twee zouden zijn. (mijn moeder is er heilig van overtuigd dat ze dit jaar 2 keer oma wordt)
Ze hebben ook een hartje gehoord en gezien enzo, en hij klonk heel blij aan de telefoon.
Ik moest wel de tranen wegslikken, maar eerlijk gezegd weet ik nou niet of die van blijdschap zijn of van verdriet. Ik denk van allebei een beetje. Maar ik ben echt heel blij dat ze niet hetzelfde door hoeven te maken als ik.

Wat een opluchting weer.
pi_137420927
Fijn goed nieuws Risu! En dubbel voor jou blijft het :*

Ik duim voor je deze weken Mrs Peel.
pi_137423561
Iedereen alvast bedankt voor het duimen, ik hoop dat het helpt ^O^

Wat fijn voor je broer Risu! Ik zou in mijn huidige situatie ook heel blij zijn voor mijn zus als ze zwanger zou zijn en alles was goed. Dat het hier moeilijk gaat, betekent uiteraard niet dat ik een ander geen goede zwangerschap gun. Dat zou heel raar zijn, vind ik.
pi_137424071
Wat fijn Risu, wel ook een beetje moeilijk voor jou lijkt mij!
pi_137425996
Wat fijn Risu! Logisch hoor, het is hartstikke leuk maar ook confronterend ;(
pi_137431094
Risu wat fijn. En ik begrijp dat het ook even dubbel is qua gevoel :*
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_137439067
Nog steeds niks hier! Wel ontzettend rommelende darmen (maar ook obstipatie, sorry :X) en een gek soort buikpijn maar geen menstruatiepijn...
pi_137439169
Wanneer ga je testen Rawedni?
pi_137439518
Spannend Rawedni..
pi_137439557
Zaterdag wilde ik pas testen eigenlijk :) Dan is dag 29. Ik ben een keer eerder op dag 27 en een keer 28 alsnog ongesteld geworden..
pi_137441574
Risu :* wat fijn van je broer, logisch als je gevoelens daarin dubbel zijn.

Radweni je maakt het wel spannend zeg, dat je het volhoud om te wachten
In afwachting
pi_137441642
Ja Patatje, dat is meer omdat ik eigenlijk sterk het gevoel heb dat het toch niks is en teleurstelling wil voorkomen. Heel stom maar zolang ik niet test en geen bloed zie is er nog hoop. Als ik omo test is het voorbij :(
pi_137442149
Kan ik me wel wat bij voorstellen, alhoewel bij mij meer werkt om juist wel te testen, juist omdat ik dan weet waar ik aan toe ben, zeker als je lijf van slag lijkt of rare signalen geeft
In afwachting
pi_137442194
Dat is ook waar! Ach, het is gauw genoeg zaterdag :)
pi_137448668
Maar goed dat ik nog niet getest heb, ongesteld :(
pi_137450097
Balen Rawedni, ik vind dat altijd zo'n teleurstelling!
pi_137450369
Ik ook ;( Hoewel het wel weer anders is dan normaal. Wat kan je lijf je toch voor de gek houden he, zucht.
pi_137451189
Wat vervelend Rawedni! Hopelijk is het je laatste menstruatie voorlopig!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_137451629
Radwedni, balen zeg -O- :(
In afwachting
pi_137453622
Balen zeg. Weer een maand langer wachten dus. :*

Ja ik heb sowieso besloten altijd te wachten op menstruatie. Ik heb gezien dat ik altijd vantevoren kon zien dat de menstruatie eraan zat te komen dmv spotting, behalve die ene keer. Dus als het er niet is, zegt het voor mij toch al genoeg. Dan is het testen meer een bevestiging van je gevoel. Maarja, niet iedereen heeft dat natuurlijk. Deze keer wacht ik zolang als ik kan.

yeah right :')
pi_137454037
Rawedni, wat doe je! :( Hier dag 30. Nog steeds ziek, en geen testjes in huis. Maar goed, zo blijft de drang om te testen wel uit! Kijken of ik het volhou tot zondag :)
pi_137454697
Balen Rawedni! :(

Risu wel 'prettig' dat het bij jou zonder testen zo duidelijk is.

Spannend GGirl!

Bij mij nu NOD, dag 28. Tot nu toe 28-28 en nog geen bloed gezien nu terwijl het meestal in de nacht begint. Dus technisch gezien een halve dag overtijd :p ik probeer ook niet te testen en wachten tot het doorbreekt.
pi_137456322
Radwedni, jammer zeg!

En jullie twee, Heliotrope en Ggirl, spannend...!

Ik ben sinds het stoppen met de pil actief bezig (lees: elke avond onder de douche) met het voelen van de baarmoedermond. Heel apart zeg hoe dat in de loop der week verandert, was daar nooit mee bezig; laat staan dat ik eraan voelde.
Maandag voelde ik echt heel veel slijm en dinsdag was dat echt nog veel meer (kreeg het onder de douche niet eens "schoon" :') , 's avonds seks gehad.
En de laatste 2 dagen is het best wel droog en totaal geen afscheiding. Snap er niet zoveel van. Zal ook wel komen, doordat het allemaal nog op gang moet komen.

EDIT: ik lees net dat het juist droog wordt na de eisprong :+
Als dat zo is en 14 dagen moet aanhouden voor de eerste ongesteldheid, dan heb ik best wel een korte cyclus zo de eerste keer. 16e gestopt, 22e ongesteld. Ben benieuwd!

[ Bericht 3% gewijzigd door JantinaGr op 06-03-2014 19:55:38 ]
pi_137472028
Ik zit ondertussen op cyclusdag 44 en nog weinig wat op een naderende ongesteldheid wijst. Maarja met de vermoedelijke ovulatiepijn van vandeweek kan dat ook nog wel ruim een week gaan duren.
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje moedeloos van wordt alhoewel ik er rustiger onder ben als in december toen ik een cyclus van 45 dagen had. Maar toch ik vind het nu gewoon stom en wou dat zwanger worden makkelijker was (voor iedereen die het wil).
  vrijdag 7 maart 2014 @ 07:34:49 #232
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_137473695
quote:
0s.gif Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef JantinaGr het volgende:
Radwedni, jammer zeg!

En jullie twee, Heliotrope en Ggirl, spannend...!

Ik ben sinds het stoppen met de pil actief bezig (lees: elke avond onder de douche) met het voelen van de baarmoedermond. Heel apart zeg hoe dat in de loop der week verandert, was daar nooit mee bezig; laat staan dat ik eraan voelde.
Maandag voelde ik echt heel veel slijm en dinsdag was dat echt nog veel meer (kreeg het onder de douche niet eens "schoon" :') , 's avonds seks gehad.
En de laatste 2 dagen is het best wel droog en totaal geen afscheiding. Snap er niet zoveel van. Zal ook wel komen, doordat het allemaal nog op gang moet komen.

EDIT: ik lees net dat het juist droog wordt na de eisprong :+
Als dat zo is en 14 dagen moet aanhouden voor de eerste ongesteldheid, dan heb ik best wel een korte cyclus zo de eerste keer. 16e gestopt, 22e ongesteld. Ben benieuwd!
Hallo! Niet je vruchtbare slijm allemaal weg spoelen! Dat moet nog zaadjes vervoeren/geleiden! :P
Kwak
pi_137474521
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 00:55 schreef -ik86- het volgende:
Ik zit ondertussen op cyclusdag 44 en nog weinig wat op een naderende ongesteldheid wijst. Maarja met de vermoedelijke ovulatiepijn van vandeweek kan dat ook nog wel ruim een week gaan duren.
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje moedeloos van wordt alhoewel ik er rustiger onder ben als in december toen ik een cyclus van 45 dagen had. Maar toch ik vind het nu gewoon stom en wou dat zwanger worden makkelijker was (voor iedereen die het wil).
Eens! Dat geklooi met anti conceptie als je het niet wil, en dan wil je eindelijk, gebeurt er niks al doe je stinkend je best :')
pi_137476315
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Rawedni het volgende:

[..]

Eens! Dat geklooi met anti conceptie als je het niet wil, en dan wil je eindelijk, gebeurt er niks al doe je stinkend je best :')
Dit dus!
Ook hier ongesteld, bummer!
pi_137478229
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 07:34 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

Hallo! Niet je vruchtbare slijm allemaal weg spoelen! Dat moet nog zaadjes vervoeren/geleiden! :P
Ja, dom. |:( Niet bij stil gestaan.

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Dit dus!
-O- Echt balen! Dus helaas ziek vanwege iets anders.
pi_137478411
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 10:35 schreef Ggirl het volgende:

[..]

Dit dus!
Blugh verkeerde flow :* Volgende maand dan, deal? :P Mijn nieuwe NOD is 1 april van 27 dagen uitgaand.
pi_137480077
Hier 6 april dan hou ik lekker safe 30 dagen aan! Wie gooit er even een 'goeie' flow in? Heliotrope?
pi_137480771
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Rawedni het volgende:

[..]

Nou precies!
En Ggirl, balen dat jou ziek zijn, toch alleen ziek zij betekende....
pi_137493153
Balen Ggirl!

Ik doe mijn best voor de flow, nog geen nieuws.
pi_137493710
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef Heliotrope het volgende:
Balen Ggirl!

Ik doe mijn best voor de flow, nog geen nieuws.
morgen is jouw NOD toch?
S. 2014
J. 2016
  vrijdag 7 maart 2014 @ 19:48:50 #241
140412 Danaa
🍎
pi_137493992
Oef, hier doet mijn eisprong echt veel pijn!!

Op 18-2 was mijn eerste dag ongesteld, rond vandaag dus mijn eisprong.. Tel ik nu 14 dagen vooruit voor mijn NOD of tel ik er nu 18 bij op, omdat er 18 dagen zit tussen mijn eerste dag ongesteld en eisprong?
pi_137494229
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Danaa het volgende:

Op 18-2 was mijn eerste dag ongesteld, rond vandaag dus mijn eisprong.. Tel ik nu 14 dagen vooruit voor mijn NOD of tel ik er nu 18 bij op, omdat er 18 dagen zit tussen mijn eerste dag ongesteld en eisprong?
in principe duurt de luteale fase ( fase tussen eisprong en menstruatie) 14 dagen, maar dat is pure theorie, voor de 1e keer kun je die 14dagen aanhouden, je gaat vanzelf merken wat jou lijf doet.

oh en warme kruik op je buik en pcm wil wel helpen bij ovulatiepijn, k liep ook n dag krom..
ze zeggen dat ibuprofen een negatieve werking hft op de vruchtbaarheid dus daarom liever niet gebruiken
S. 2014
J. 2016
pi_137495442
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Danaa het volgende:

Ja voel jij je eisprong goed? Ben heel benieuwd of ik hem ook ga voelen. Ben sowieso erg benieuwd naar mijn eerste cyclus.

Wat vervelend van al die doorgebroken menstruaties hier. Hopelijk komt er snel een goede flow!
  vrijdag 7 maart 2014 @ 20:36:15 #244
140412 Danaa
🍎
pi_137495735
GM, bedankt voor je reactie!!

Heb net iig voor een eerste ronde gebruik gemaakt van mijn eisprong, ook dat deed pijn ;(
Maar in ieder geval blij dat het werkt daar beneden.

Wat ontzettend kl*te van de meiden die ongesteld zijn geworden..
Heliotrope, go for it!

@ J0ycie, ja overduidelijk! Heb jij een idee als je een schatting maakt wanneer je sprong/ongesteldheid is?
pi_137498934
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:@
pi_137498969
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
jaaaaahaaaaaa *O* *O* *O* gefeliciteerd meid!
S. 2014
J. 2016
pi_137499183
Gefeliciteerd Helio! *O*
pi_137499304
Helio *O* gefeliciteerd
In afwachting
pi_137499331
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 20:36 schreef Danaa het volgende:
GM, bedankt voor je reactie!!

Heb net iig voor een eerste ronde gebruik gemaakt van mijn eisprong, ook dat deed pijn ;(
Maar in ieder geval blij dat het werkt daar beneden.

Wat ontzettend kl*te van de meiden die ongesteld zijn geworden..
Heliotrope, go for it!

@ J0ycie, ja overduidelijk! Heb jij een idee als je een schatting maakt wanneer je sprong/ongesteldheid is?
Mijn vruchtbare periode zou vanaf de 13e zijn als ik het goed heb onthouden. En dat zou zijn als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong weet ik dan niet zo goed. Volgens mij de 17e. Heb zon app gedownload. Maar eerst maar eens kijken wat mijn lijf doet. Mijn volgende menstruatie zou om 1-2 april zijn als ik 28 dagen aanhoud.
Blij voor jou dat je het zo duidelijk voelt, ondanks dat het pijn doet lijkt dat me wel fijn! Een soort bevestiging dat je lichaam het stoppen met de pil goed oppakt! Daar hoop ik ook heel erg op, al ben ik niet zo heel optimistisch wat dat betreft. Waarom, geen idee, misschien bescherming voor mezelf.
pi_137499350
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
SPOILER
Gefeliciteerd!!!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')