Dat lijkt me een mooie deal! En bedanktquote:Op woensdag 5 maart 2014 14:07 schreef Rawedni het volgende:
Spannend spannend Ggirl! Ik stel voor dat we van het weekeinde gewoon allebei keipositief testenEn verder beterschap natuurlijk.
Hallo! Niet je vruchtbare slijm allemaal weg spoelen! Dat moet nog zaadjes vervoeren/geleiden!quote:Op donderdag 6 maart 2014 19:17 schreef JantinaGr het volgende:
Radwedni, jammer zeg!
En jullie twee, Heliotrope en Ggirl, spannend...!
Ik ben sinds het stoppen met de pil actief bezig (lees: elke avond onder de douche) met het voelen van de baarmoedermond. Heel apart zeg hoe dat in de loop der week verandert, was daar nooit mee bezig; laat staan dat ik eraan voelde.
Maandag voelde ik echt heel veel slijm en dinsdag was dat echt nog veel meer (kreeg het onder de douche niet eens "schoon", 's avonds seks gehad.
En de laatste 2 dagen is het best wel droog en totaal geen afscheiding. Snap er niet zoveel van. Zal ook wel komen, doordat het allemaal nog op gang moet komen.
EDIT: ik lees net dat het juist droog wordt na de eisprong![]()
Als dat zo is en 14 dagen moet aanhouden voor de eerste ongesteldheid, dan heb ik best wel een korte cyclus zo de eerste keer. 16e gestopt, 22e ongesteld. Ben benieuwd!
Eens! Dat geklooi met anti conceptie als je het niet wil, en dan wil je eindelijk, gebeurt er niks al doe je stinkend je bestquote:Op vrijdag 7 maart 2014 00:55 schreef -ik86- het volgende:
Ik zit ondertussen op cyclusdag 44 en nog weinig wat op een naderende ongesteldheid wijst. Maarja met de vermoedelijke ovulatiepijn van vandeweek kan dat ook nog wel ruim een week gaan duren.
Ik moet zeggen dat ik er wel een beetje moedeloos van wordt alhoewel ik er rustiger onder ben als in december toen ik een cyclus van 45 dagen had. Maar toch ik vind het nu gewoon stom en wou dat zwanger worden makkelijker was (voor iedereen die het wil).
Dit dus!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Eens! Dat geklooi met anti conceptie als je het niet wil, en dan wil je eindelijk, gebeurt er niks al doe je stinkend je best
Ja, dom.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 07:34 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Hallo! Niet je vruchtbare slijm allemaal weg spoelen! Dat moet nog zaadjes vervoeren/geleiden!
quote:
Blugh verkeerde flowquote:
Nou precies!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 09:04 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Eens! Dat geklooi met anti conceptie als je het niet wil, en dan wil je eindelijk, gebeurt er niks al doe je stinkend je best
morgen is jouw NOD toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:26 schreef Heliotrope het volgende:
Balen Ggirl!
Ik doe mijn best voor de flow, nog geen nieuws.
in principe duurt de luteale fase ( fase tussen eisprong en menstruatie) 14 dagen, maar dat is pure theorie, voor de 1e keer kun je die 14dagen aanhouden, je gaat vanzelf merken wat jou lijf doet.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Danaa het volgende:
Oef, hier doet mijn eisprong echt veel pijn!!
Op 18-2 was mijn eerste dag ongesteld, rond vandaag dus mijn eisprong.. Tel ik nu 14 dagen vooruit voor mijn NOD of tel ik er nu 18 bij op, omdat er 18 dagen zit tussen mijn eerste dag ongesteld en eisprong?
Ja voel jij je eisprong goed? Ben heel benieuwd of ik hem ook ga voelen. Ben sowieso erg benieuwd naar mijn eerste cyclus.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 19:48 schreef Danaa het volgende:
Oef, hier doet mijn eisprong echt veel pijn!!
Op 18-2 was mijn eerste dag ongesteld, rond vandaag dus mijn eisprong.. Tel ik nu 14 dagen vooruit voor mijn NOD of tel ik er nu 18 bij op, omdat er 18 dagen zit tussen mijn eerste dag ongesteld en eisprong?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
jaaaaahaaaaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
gefeliciteerd meid!
S. 2014
J. 2016
Mijn vruchtbare periode zou vanaf de 13e zijn als ik het goed heb onthouden. En dat zou zijn als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong weet ik dan niet zo goed. Volgens mij de 17e. Heb zon app gedownload. Maar eerst maar eens kijken wat mijn lijf doet. Mijn volgende menstruatie zou om 1-2 april zijn als ik 28 dagen aanhoud.quote:Op vrijdag 7 maart 2014 20:36 schreef Danaa het volgende:
GM, bedankt voor je reactie!!
Heb net iig voor een eerste ronde gebruik gemaakt van mijn eisprong, ook dat deed pijn![]()
Maar in ieder geval blij dat het werkt daar beneden.
Wat ontzettend kl*te van de meiden die ongesteld zijn geworden..
Heliotrope, go for it!
@ J0ycie, ja overduidelijk! Heb jij een idee als je een schatting maakt wanneer je sprong/ongesteldheid is?
quote:Op vrijdag 7 maart 2014 21:54 schreef Heliotrope het volgende:
Gefeliciteerd!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |