abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 maart 2014 @ 14:39:37 #51
149959 SQ
snelle trees
pi_137345762
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik rammel al wel lang, maar het is de laatste anderhalf jaar wel heel extreem.

Waar moet ik rekening mee houden nu ik gestopt ben met de pil? Ik hoorde al dat je last kunt krijgen van misselijkheid, hoofdpijn, en kwaaltjes die lijken op zwangerschapskwaaltjes.
onregelmatige cyclus, heftige menstruaties. Al is dat ook maar een mogelijkheid en geen garantie.
disclaimer
pi_137347216
Heftigere menstruaties zal ik wel weer aan moeten wennen. Aangezien het nu niet meer zoveel voorstelt.

Naja we zien het allemaal wel!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_137358356
Leuk, nieuwe aanwas. Kun je het delen met iemand JOycie88? En succes met functioneel klussen!
  maandag 3 maart 2014 @ 20:35:41 #54
140412 Danaa
🍎
pi_137358621
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja ik rammel al wel lang, maar het is de laatste anderhalf jaar wel heel extreem.

Waar moet ik rekening mee houden nu ik gestopt ben met de pil? Ik hoorde al dat je last kunt krijgen van misselijkheid, hoofdpijn, en kwaaltjes die lijken op zwangerschapskwaaltjes.
Hoi J0ycie,

Welkom... en zo spannend om te stoppen!
Ik ben nu 2 weken gestopt.... voel eigenlijk nog helemaal niks anders dan toen ik de pil slikte.

Ik heb zomaar eens vandaag een ovu-test gedaan, dag 14. Lijkt deze avond met kunstlicht ed op een heeeeeele lichte streep. Op het moment blijf ik me steeds afvragen of mijn lichaam de cyclus snel weer op zal pakken..

Hoe ging dat bij jullie, pakte jullie lichaam de cyclus snel weer op?
pi_137358934
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Ggirl het volgende:
Leuk, nieuwe aanwas. Kun je het delen met iemand JOycie88? En succes met functioneel klussen!
Mijn vriend en ik hebben besloten om nog niets te vertellen tegen iemand. Maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Maar voor nu nog niemand om het mee te delen, behalve vriendlief dan.

Aangezien ik met griep op de bank zit heb ik te veel gegoogled en zie je alle vervelende verhalen over cyclussen die niet op gang komen.
pi_137359120
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef Danaa het volgende:

[..]

Hoi J0ycie,

Welkom... en zo spannend om te stoppen!
Ik ben nu 2 weken gestopt.... voel eigenlijk nog helemaal niks anders dan toen ik de pil slikte.

Ik heb zomaar eens vandaag een ovu-test gedaan, dag 14. Lijkt deze avond met kunstlicht ed op een heeeeeele lichte streep. Op het moment blijf ik me steeds afvragen of mijn lichaam de cyclus snel weer op zal pakken..

Hoe ging dat bij jullie, pakte jullie lichaam de cyclus snel weer op?
Heel spannend!! Ik moet vandaag ongesteld worden, na mijn laatste strip zeg maar. (voel het al wel op gang komen). En ben heel benieuwd hoe mijn lichaam het oppakt.

Hoe tellen jullie eigenlijk? Moet ik nu vanaf deze menstruatie al tellen of kan ik pas mijn cyclus tellen na mijn volgende menstruatie?

Ik ga iig even niet meer googlen :p
pi_137359304
Ik zou deze cyclus gewoon tellen hoor..

Wb het oppakken van cyclus, mijn lijf had er wat moeite mee,.geen grote problemen, maar waar ik vroeger op cyclussen van strak 28 dagen zat, ging het nu van 24-35 en na een half jaar ongeveer werd t 27-28 dagen en daarna was t raak...

Niet te druk om maken, na zolang pil slikken heeft het lichaam even nodig om te resetten.
S. 2014
J. 2016
pi_137359921
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou deze cyclus gewoon tellen hoor..

Wb het oppakken van cyclus, mijn lijf had er wat moeite mee,.geen grote problemen, maar waar ik vroeger op cyclussen van strak 28 dagen zat, ging het nu van 24-35 en na een half jaar ongeveer werd t 27-28 dagen en daarna was t raak...

Niet te druk om maken, na zolang pil slikken heeft het lichaam even nodig om te resetten.
Ja en dat hebben we hier ook wel ingecalculeerd.. Na 12 jaar nonstop pilgebruik zal mijn lichaam wel even nodig hebben!

Op sommige sites zag ik ook tips voorbij komen over je eerst medisch laten onderzoeken voor je zwanger probeert te worden. Hoe denken jullie daarover?
pi_137360156
Nou vanavond even een ovulatietest gedaan (de hier bekende ebay testjes) en de test streep was donkerder als de controle streep. Dus waarschijnlijk toch mijn eisprong. Zwangerschapstest was negatief. Ik ga me maar voorbereiden op m'n langste cyclus dus.....
pi_137360160
Nieuwe aanwas! Welkom!
Wat ik heb begrepen is dat artsen niet veel met een kinderwens doen, tenzij daar een medische reden voor is. Bijvoorbeeld medicijngebruik of een medische indicatie.
Overigens hebben sommige verloskundigen een kinderwensspreekuur, dat zou misschien je misschien een beeld kunnen geven van wat je te wachten staat.
pi_137360170
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja en dat hebben we hier ook wel ingecalculeerd.. Na 12 jaar nonstop pilgebruik zal mijn lichaam wel even nodig hebben!

Op sommige sites zag ik ook tips voorbij komen over je eerst medisch laten onderzoeken voor je zwanger probeert te worden. Hoe denken jullie daarover?
Heb ik niet laten doen, stel dat het zwanger worden niet soepel gaat kun je altijd nog een.hele reeks onderzoeken ondergaan toch?

Heb jij het idee/gevoel dat een onderzoek nu iets toe zou voegen?

Ga gewoon vitamines of/en foliumzuur slikken, dat kan sowieso geen kwaad...
S. 2014
J. 2016
pi_137360374
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef -ik86- het volgende:
Nou vanavond even een ovulatietest gedaan (de hier bekende ebay testjes) en de test streep was donkerder als de controle streep. Dus waarschijnlijk toch mijn eisprong. Zwangerschapstest was negatief. Ik ga me maar voorbereiden op m'n langste cyclus dus.....
En gebruik maken van de ovulatie :+
S. 2014
J. 2016
pi_137360418
quote:
Ben je deze cyclus begonnen met ovulatietesten en heb je toen al een keer een positieve test gehad?
pi_137360611
quote:
1s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Heb ik niet laten doen, stel dat het zwanger worden niet soepel gaat kun je altijd nog een.hele reeks onderzoeken ondergaan toch?

Heb jij het idee/gevoel dat een onderzoek nu iets toe zou voegen?

Ga gewoon vitamines of/en foliumzuur slikken, dat kan sowieso geen kwaad...
Nee dat idee heb ik nog helemaal niet. Ik vond het eigenlijk ook heel raar dat dat er stond (volgens mij stond het op babybytes).

Zal van de week eens vitamines/foliumzuur halen. Dat was ik al wel van plan!
pi_137360663
quote:
Gebruik maken van die eisprong dus!
  maandag 3 maart 2014 @ 21:17:55 #66
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_137360720
Over ontpillen: Ik heb ooit 6 jaar de pijl geslikt en daarna een aantal kortere periodes en als ik stopte jas Ik meestal na een maand aangaat en normale cyclus.

Als in: t hoeft niet per se een eeuw te duren. Maar als t wel even duurt ia dat ook niet een slecht teken ofzo.
Kwak
pi_137360886
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
Over ontpillen: Ik heb ooit 6 jaar de pijl geslikt en daarna een aantal kortere periodes en als ik stopte jas Ik meestal na een maand aangaat en normale cyclus.

Als in: t hoeft niet per se een eeuw te duren. Maar als t wel even duurt ia dat ook niet een slecht teken ofzo.
Positieve verhalen O+
pi_137360910
Haha ja GM gebruik er van maken sowieso wel ;)
En wou volgende maand eigenlijk pas beginnen met ovulatietesten maar door de "pijn" in m'n buik linksonder nu vast eentje gedaan. Maar zal de komende dagen nog eens testen om te kijken wat hij doet...
  maandag 3 maart 2014 @ 21:41:57 #69
140412 Danaa
🍎
pi_137362012
Echt een aantal beginners nu bij elkaar:)

Ik ook door mijn lichte ovu test vanavond ga ik morgen nog eens testen. Daarna laat ik het erbij.... even de eerste echte ongesteldheid afwachten.

Bedankt al voor de eerste ervaringen wbt stoppen met pil en cyclussen!!
pi_137362118
Over positieve ovutesten: bij mij worden ze nog steeds niet negatief. En ik wil zo graag weer verder!
  maandag 3 maart 2014 @ 21:51:32 #71
140412 Danaa
🍎
pi_137362445
quote:
0s.gif Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef Cholula het volgende:
Over positieve ovutesten: bij mij worden ze nog steeds niet negatief. En ik wil zo graag weer verder!
Bedoel je hiermee dat je HCG je ovutesten constant positief (2 streepjes) laat zijn?
pi_137362629
Jup, ook mijn zwangerschapstest blijft licht positief. Maar ik verwacht over een week ongesteld te worden, misschien dat dan al het HcG weg is. En anders ga ik over drie weken naar de gyn om te kijken of alles zeker weten mijn lichaam uit is.
pi_137362783
Ik wacht gewoon de eerste echte menstruatie af. Ben benieuwd... zou 22 maart moeten zijn als ik 28 dagen aanhoud, ben benieuwd of het in de buurt komt.

Ik had trouwens gisteren een paar uurtjes bruin bloedverlies. Is dat nog een bijwerking ofzo van het stoppen met de pil, de ongesteldheid was een week eerder al voorbij. Ben nu ook 2 weken pilloos.
pi_137363037
Positieviteit?
Ik had direct na het stoppen met de pil een zeer regelmatige cyclus (26-30 dagen)
Nu na de miskraam ziet het eruit alsof het ook weer regelmatig is.
Dus dat kan ook.
oh wacht, miskraam is niet echt positief he.. :') Naja regelmaat is regelmaat

Je mag mijn NOD trouwens wel uit de op halen, menstruatie is nog niet helemaal doorgezet, maar genoeg om te weten dat het niet gelukt is. Nieuwe nod heb ik dus deze keer niet. Begin april ofzo.
Vandaag een complete gezichtsbehandeling gehad. Dat is 'relaxend' ofzo. Ik vond het maar lang duren. En mijn gezicht is nu helemaal vet van die olie. Niet mijn idee van een ontspannend middagje iig. Oh well, weet ik dat ook weer.
pi_137363507
Risu. Je hebt gelijk hoor, positief blijven is altijd belangrijk. Is op sommige momenten natuurlijk wel heel moeilijk...
*stuurt wat positiviteit je kant op*

Kopje thee, grey's anatomy? :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')