onregelmatige cyclus, heftige menstruaties. Al is dat ook maar een mogelijkheid en geen garantie.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik rammel al wel lang, maar het is de laatste anderhalf jaar wel heel extreem.
Waar moet ik rekening mee houden nu ik gestopt ben met de pil? Ik hoorde al dat je last kunt krijgen van misselijkheid, hoofdpijn, en kwaaltjes die lijken op zwangerschapskwaaltjes.
Hoi J0ycie,quote:Op maandag 3 maart 2014 14:38 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja ik rammel al wel lang, maar het is de laatste anderhalf jaar wel heel extreem.
Waar moet ik rekening mee houden nu ik gestopt ben met de pil? Ik hoorde al dat je last kunt krijgen van misselijkheid, hoofdpijn, en kwaaltjes die lijken op zwangerschapskwaaltjes.
Mijn vriend en ik hebben besloten om nog niets te vertellen tegen iemand. Maar ik weet niet of ik dat vol kan houden. Maar voor nu nog niemand om het mee te delen, behalve vriendlief dan.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:30 schreef Ggirl het volgende:
Leuk, nieuwe aanwas. Kun je het delen met iemand JOycie88? En succes met functioneel klussen!
Heel spannend!! Ik moet vandaag ongesteld worden, na mijn laatste strip zeg maar. (voel het al wel op gang komen). En ben heel benieuwd hoe mijn lichaam het oppakt.quote:Op maandag 3 maart 2014 20:35 schreef Danaa het volgende:
[..]
Hoi J0ycie,
Welkom... en zo spannend om te stoppen!
Ik ben nu 2 weken gestopt.... voel eigenlijk nog helemaal niks anders dan toen ik de pil slikte.
Ik heb zomaar eens vandaag een ovu-test gedaan, dag 14. Lijkt deze avond met kunstlicht ed op een heeeeeele lichte streep. Op het moment blijf ik me steeds afvragen of mijn lichaam de cyclus snel weer op zal pakken..
Hoe ging dat bij jullie, pakte jullie lichaam de cyclus snel weer op?
Ja en dat hebben we hier ook wel ingecalculeerd.. Na 12 jaar nonstop pilgebruik zal mijn lichaam wel even nodig hebben!quote:Op maandag 3 maart 2014 20:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Ik zou deze cyclus gewoon tellen hoor..
Wb het oppakken van cyclus, mijn lijf had er wat moeite mee,.geen grote problemen, maar waar ik vroeger op cyclussen van strak 28 dagen zat, ging het nu van 24-35 en na een half jaar ongeveer werd t 27-28 dagen en daarna was t raak...
Niet te druk om maken, na zolang pil slikken heeft het lichaam even nodig om te resetten.
Heb ik niet laten doen, stel dat het zwanger worden niet soepel gaat kun je altijd nog een.hele reeks onderzoeken ondergaan toch?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja en dat hebben we hier ook wel ingecalculeerd.. Na 12 jaar nonstop pilgebruik zal mijn lichaam wel even nodig hebben!
Op sommige sites zag ik ook tips voorbij komen over je eerst medisch laten onderzoeken voor je zwanger probeert te worden. Hoe denken jullie daarover?
En gebruik maken van de ovulatiequote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef -ik86- het volgende:
Nou vanavond even een ovulatietest gedaan (de hier bekende ebay testjes) en de test streep was donkerder als de controle streep. Dus waarschijnlijk toch mijn eisprong. Zwangerschapstest was negatief. Ik ga me maar voorbereiden op m'n langste cyclus dus.....
Ben je deze cyclus begonnen met ovulatietesten en heb je toen al een keer een positieve test gehad?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef -ik86- het volgende:
Nou vanavond even een ovulatietest gedaan (de hier bekende ebay testjes) en de test streep was donkerder als de controle streep. Dus waarschijnlijk toch mijn eisprong. Zwangerschapstest was negatief. Ik ga me maar voorbereiden op m'n langste cyclus dus.....
Nee dat idee heb ik nog helemaal niet. Ik vond het eigenlijk ook heel raar dat dat er stond (volgens mij stond het op babybytes).quote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Heb ik niet laten doen, stel dat het zwanger worden niet soepel gaat kun je altijd nog een.hele reeks onderzoeken ondergaan toch?
Heb jij het idee/gevoel dat een onderzoek nu iets toe zou voegen?
Ga gewoon vitamines of/en foliumzuur slikken, dat kan sowieso geen kwaad...
Gebruik maken van die eisprong dus!quote:Op maandag 3 maart 2014 21:07 schreef -ik86- het volgende:
Positieve verhalenquote:Op maandag 3 maart 2014 21:17 schreef kwakz0r het volgende:
Over ontpillen: Ik heb ooit 6 jaar de pijl geslikt en daarna een aantal kortere periodes en als ik stopte jas Ik meestal na een maand aangaat en normale cyclus.
Als in: t hoeft niet per se een eeuw te duren. Maar als t wel even duurt ia dat ook niet een slecht teken ofzo.
Bedoel je hiermee dat je HCG je ovutesten constant positief (2 streepjes) laat zijn?quote:Op maandag 3 maart 2014 21:44 schreef Cholula het volgende:
Over positieve ovutesten: bij mij worden ze nog steeds niet negatief. En ik wil zo graag weer verder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |