Waarom moest je januari overslaan dan? Was dat vanwege een vaccinatie die je nog moestquote:Op zondag 2 maart 2014 20:20 schreef Skoap het volgende:
Mijn NOD mag op 31 maart. Wel een beetje jammer dat ik nu voor jan l*l een poging heb overgeslagen. Maar achteraf kijk je een koe in de kont, of hoe gaat dat spreekwoord
quote:Op zondag 2 maart 2014 21:03 schreef LadyBlack het volgende:
WHAAAAAAA DAD!!
Ik zie het nu pas!!
![]()
Meiske ik ben zo blij voor je!!![]()
![]()
Jij gaat je kindje krijgen!
ik zou 2 maand naar Odessa voor werk. Ik wilde niet zwanger zijn in het buitenland. Door alle ellende in de Oekraïne ga ik morgen al weer naar huis i.p.v nog een extra maand te blijven.quote:Op zondag 2 maart 2014 21:14 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
Waarom moest je januari overslaan dan? Was dat vanwege een vaccinatie die je nog moestIk weet het niet meer.
Oh ja! Jammer dus van je gemiste maand én je verlengde werkreis!quote:Op zondag 2 maart 2014 21:52 schreef Skoap het volgende:
[..]
ik zou 2 maand naar Odessa voor werk. Ik wilde niet zwanger zijn in het buitenland. Door alle ellende in de Oekraïne ga ik morgen al weer naar huis i.p.v nog een extra maand te blijven.
alle ellende hier dat is natuurlijk afschuwelijk begrijp me niet verkeerd![]()
Nog een dieetmeisje aan de actieve kinderwensquote:Op maandag 3 maart 2014 13:08 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik zou hier ook graag mee willen komen posten. Al voelt het nog een beetje onwerkelijk.
Mijn vriend en ik hebben de knoop doorgehakt dat ik ga stoppen met de pil. We wilden eerst wachten tot we het appartement verkocht hebben, maar dit kan nog wel een tijdje duren. Het is niet ideaal maar het is te doen. Alle redenen waarom we wilde wachten zijn zo onvoorspelbaar dat we eens goed hebben gekeken of we daar wel op wilde wachten. En dat willen we niet meer. We gaan nog niet alles uittellen en kijken wanneer mijn eisprong is. Maar is het raak, dan zijn we heel gelukkig
Ook hier 0,0, maar toch een test die mij het tegendeel liet zien!quote:Op maandag 3 maart 2014 12:20 schreef Rawedni het volgende:
Mag ik ook inde OP? Had wel mn NOD gepost al dacht ik.. 5 maart iig. Ik ga nergens vanuit, ik voel echt 0,0
Ik begon het ook altijd pas enigszins te voelen op of kort na NODquote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Dank jullie Heliotrope en Rijstebuiltje (dat geeft de burger moed!)Je weet het nooit natuurlijk maar je leest wel eens dat sommigen het direct na de seks al weten
Ik voel me totaal niet anders!
True!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begon het ook altijd pas enigszins te voelen op of kort na NOD
De een heeft sowieso meer last van symptomen dan de ander, en iedereen reageert anders op hormonen
Als het goed is word ik vandaag ongesteld en ik laat mijn nieuwe strip heerlijk liggen.quote:Op maandag 3 maart 2014 13:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nog een dieetmeisje aan de actieve kinderwens![]()
Wanneer stop je?
Oh, nu meteen direct al!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:51 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Als het goed is word ik vandaag ongesteld en ik laat mijn nieuwe strip heerlijk liggen.
Was zo blij toen mijn vriend zei:
"Stop maar met de pil" op zon droogkloterige mannenmanier.
We hebben alles opgemeten, er past nog prima een commode en een kinderbedje in onze slaapkamer. Dus mochten we zwanger raken/bevallen als we hier nog wonen dan gaat het allemaal prima![]()
Ik las dat ik jou mag feliciteren! Wat fijn SQ! Ik wens je alle geluk!
Kwam je trouwens toch nog ff spiekenquote:Op maandag 3 maart 2014 13:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik begon het ook altijd pas enigszins te voelen op of kort na NOD
De een heeft sowieso meer last van symptomen dan de ander, en iedereen reageert anders op hormonen
Zon 12 jaar. Ben benieuwd hoe ik me ga voelen zonder pil haha!quote:Op maandag 3 maart 2014 13:54 schreef Rawedni het volgende:
Ha Joycie, spannend! En dat droogkloterige herken ik welMannen
Ik probeer hem vooral nu ook niet de oren van het hoofd te zaniken, hij heeft die onrust en ongeduld echt totaal niet
![]()
Maar spannend! Hoe lang ben je aan de pil geweest?
Ik deed een test omdat ik m.had liggen en m anders ook weg had moeten gooien ivm houdbaarheid, maar ik wist zeer zeker dat ik niet zwanger was, want ik had nergens last van... inmiddels 16 weken...quote:Op maandag 3 maart 2014 13:43 schreef Rawedni het volgende:
Dank jullie Heliotrope en Rijstebuiltje (dat geeft de burger moed!)Je weet het nooit natuurlijk maar je leest wel eens dat sommigen het direct na de seks al weten
Ik voel me totaal niet anders!
Ja, ik had het topic nog niet ontvolgd en zo nu en dan kan ik het niet laten om mijn wijsheid te delen me overal tegenaan te bemoeienquote:Op maandag 3 maart 2014 14:01 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Kwam je trouwens toch nog ff spieken![]()
8 weken ben je al zie ik? Heb je al een echo gehad?
Nou wat mij betreft blijf jij je lekker overal tegenaan bemoeien hier! Zoals eerder aangegeven waardeer ik het erg en met mij een heleboel geloof ikquote:Op maandag 3 maart 2014 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, ik had het topic nog niet ontvolgd en zo nu en dan kan ik het niet laten om mijn wijsheid te delen me overal tegenaan te bemoeien
Ja, 8 weken, ben hier een tijdje incognito blijven hangen tot ik een goede echo zou hebben, die had ik woensdag
Liefquote:Op maandag 3 maart 2014 14:10 schreef Rawedni het volgende:
[..]
Nou wat mij betreft blijf jij je lekker overal tegenaan bemoeien hier! Zoals eerder aangegeven waardeer ik het erg en met mij een heleboel geloof ik
Wat super voor je, een positieve echo!(nog een keer) gefeliciteerd!
@Joycie, 12 jaar is lang! Hoop dat je snel je normale cyclus terug hebt
@gewoonmezelf, dat is ook super! Hopelijk vergaat het mij ook zo
het kan ovulatie of innesteling zijn, maar evengoed obstipatie of iets van die aard. Een testje zou ik ook doen. En mocht je nou een zeer positieve ovulatietest krijgen, zou ik er ook meteen even een zwangerschapstestje achteraan gooienquote:Op maandag 3 maart 2014 14:08 schreef -ik86- het volgende:
Ik zit nu op dag 40... Met een gemiddelde cyclusduur van 36. Maar eerste halfjaar steeds netjes 30 of 31 dagen en de laatste cyclussen 45, 37 en nu dus nog afwachtend. Maar nu heb ik sinds vannacht ofzo een drukkende pijn links onderin mijn buik. Beetje vergelijkbaar met wat ik altijd als ovulatiepijn heb bestempeld in de eerste cyclussen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Hoop toch niet nog mijn eisprong anders wordt de cyclus wel erg lang.
Ja ik rammel al wel lang, maar het is de laatste anderhalf jaar wel heel extreem.quote:Op maandag 3 maart 2014 14:27 schreef Heliotrope het volgende:
Stormqueen en gewoonmezelf, een paar wijze zwangeren zijn ook fijn hier om ons een beetje nuchter te houden.![]()
Fijn dat je vriend zo enthousiast is Joycie! Was je al lang aan het rammelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |