jaquote:
Het voelt zeker als een bevestiging... Het voelt als weer een stap verder!quote:Op vrijdag 7 maart 2014 22:03 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Mijn vruchtbare periode zou vanaf de 13e zijn als ik het goed heb onthouden. En dat zou zijn als ik uitga van een cyclus van 28 dagen. Mijn eisprong weet ik dan niet zo goed. Volgens mij de 17e. Heb zon app gedownload. Maar eerst maar eens kijken wat mijn lijf doet. Mijn volgende menstruatie zou om 1-2 april zijn als ik 28 dagen aanhoud.
Blij voor jou dat je het zo duidelijk voelt, ondanks dat het pijn doet lijkt dat me wel fijn! Een soort bevestiging dat je lichaam het stoppen met de pil goed oppakt! Daar hoop ik ook heel erg op, al ben ik niet zo heel optimistisch wat dat betreft. Waarom, geen idee, misschien bescherming voor mezelf.
nee, een eitje nestelt alleen in als deze bevrucht is, 9v10 voel je dit niet..quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef JantinaGr het volgende:
Jeetje wat doet het stoppen met de pil met je lichaam! Of is dat nu gewoon zo omdat ik er ook op let? Zal wel een combi van beide zijn...
Vanavond heb ik opeens lichte krampjes/zeurderig, duidelijk m'n onderbuik / schaamstreek. Voelt een beetje alsof er ongesteldheid aan zit te komen, zoals ik dit ken van toen aan de pil zat.
Dit zou de innesteling kunnen zijn? Nestelt een eicel zich altijd ongeacht of deze bevrucht is?
Gaat allemaal wel heel snel bij mij t.o.v. de gemiddelde 28 dagen.
Zegt natuurlijk allemaal nog niets op dit moment, maar ik schat dat mijn nod ergens tussen de 16e en 20e ligt... mijn laatste pil menstruatie begon vrij laat (na 6 dagen pas).
Ja voor zover ik weet, heb ik dit al gehad ergens in de periode van 1 - 4 maart als ik de kenmerken ook echt goed heb herkend (sorry voor de omschrijving hier en daar!)quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:16 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
nee, een eitje nestelt alleen in als deze bevrucht is, 9v10 voel je dit niet..
je hebt de eisprong al gehad?
Dat kan natuurlijkquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:31 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
de hele baarmoeder/afscheiding theorie is er 1 die ik niet volg...
maar je lijf heeft ff tijd nodig om te resetten
is voor mij meer dat ik niet onthoud wat wel goed is en wat nietquote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:34 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk![]()
Voor mij momenteel de enige manier om m'n lichaam te begrijpen t.o.v. cyclus.
Vraag is natuurlijk of ik het goed begrepen heb.![]()
Moeilijk he!quote:Op zaterdag 8 maart 2014 23:11 schreef JantinaGr het volgende:
Jeetje wat doet het stoppen met de pil met je lichaam! Of is dat nu gewoon zo omdat ik er ook op let? Zal wel een combi van beide zijn...
Vanavond heb ik opeens lichte krampjes/zeurderig, duidelijk m'n onderbuik / schaamstreek. Voelt een beetje alsof er ongesteldheid aan zit te komen, zoals ik dit ken van toen aan de pil zat.
Dit zou de innesteling kunnen zijn? Nestelt een eicel zich altijd ongeacht of deze bevrucht is?
Gaat allemaal wel heel snel bij mij t.o.v. de gemiddelde 28 dagen.
Zegt natuurlijk allemaal nog niets op dit moment, maar ik schat dat mijn nod ergens tussen de 16e en 20e ligt... mijn laatste pil menstruatie begon vrij laat: na 6 dagen pas.
Een cyclus van 22 - 26 dagen zou het dan zijn... Eens zien of mijn vermoeden juist is.
Is wel interessante materie.quote:Op zondag 9 maart 2014 09:53 schreef Danaa het volgende:
[..]
Moeilijk he!
Ik ken de symptomen van een baarmoedermond ed ook niet! Hoop voor jou van harte net als bij mij dat jouw lichaam het eigen hormoonstelsel weer heeft opgepakt. Ongeacht hoelang je cyclus is, het werkt gewoon.
Het had zomaar kunnen zijn dat je de eerste 3 maanden na je pil nog niet ongesteld word.
Heb je gebruik gemaakt van het vermoeden dat er een eisprong was?
Nee inderdaad niet direct goed opgepakt, je volgende cyclus zou zomaar heel lang kunnen zijn.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:09 schreef JantinaGr het volgende:
[..]
Is wel interessante materie.![]()
Zoals het nu allemaal voelt en na als ik naga hoe de cyclus zou moeten lopen, lijkt het hier ook allemaal "normaal" te werken. Maar de menstruatie (als ik niet zwanger ben) zal het wel bevestigen.
Maar ik dacht ook dat een eerste voorbeeldige maand niet zo zeer zegt dat je lijf het al echt "goed" heeft opgepakt.
4 maart geklust, dus het zou kunnen...Ik ga er echter niet vanuit hoor.
Hier duurde het ook lang voor mijn laatste "pil"menstruatie op gang kwam, 6 dagen. En voor het eerst was ik niet stikchaggerijnig, omdat ik toen kon gaan beginnen met tellen. Gisteren was mijn laatste menstruatiedag, dus nu wachten tot mijn "eerste" menstruatie.quote:Op zondag 9 maart 2014 11:39 schreef twist02 het volgende:
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens blij zou zijn om ongesteld te worden!
En kan me voorstellen dat het stom klinkt in een topic als dit
Maar vond het al lang duren (5 dagen sinds laatste pil), dus ben wel opgelucht nu. Al ben ik benieuwder hoe het vanaf de volgende menstruatie gaat, aangezien dat de eerste 'echte' is dan.
Helio: nog gefeliciteerd!!dat iedereen hier maar snel mag volgen!
Deze o.a.quote:Op zondag 9 maart 2014 13:47 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Heeft iemand een linkje naar info over de theorie achter het voelen van de baarmoeder?
De beste dagen zijn nog een dag of 2 vóór de eisprongquote:Op zondag 9 maart 2014 11:18 schreef Danaa het volgende:
[..]
Nee inderdaad niet direct goed opgepakt, je volgende cyclus zou zomaar heel lang kunnen zijn.
Hier ook geklust op de dag van eisprong, ga er zoals jij zegt niet vanuit, maaaaaar...... you never know
I knowquote:Op dinsdag 11 maart 2014 15:13 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
De beste dagen zijn nog een dag of 2 vóór de eisprong
Maar dan moet je wel net weten wanneer dat is ..
Is dit de eerste keer dat je last hebt van dun bms? (sorry volg het hier niet altijd ivm eigen perikelenquote:Op vrijdag 7 maart 2014 23:47 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt. Vandaag, dag 21, zat er eentje op 13mm en het baarmoederslijmvlies is nog altijd te dun. Dinsdag weer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |