quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
En Rokje.quote:
kwestie van je piemol even onder de kraan houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef PeuRac het volgende:
Lente schoonmaak heb ik hier al gehouden, nu alleen de reguliere schoonmaak
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al gedaan vandeweek![]()
Sushi afhalen of pizza bestellen?
Issue is: ik heb zin in sushi maar geen zin mn lompe luie lichaam van de bank te sleuren.
Haha slechtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Rokje.
Al is dat ook te beschrijven als een hitsige zeehond.
En sushi kan je ook gewoon bestellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Die is al schoonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Probeer je mij nu jaloers te maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt Rokje nooit horen lachen.
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Niet bij mijn restaurant waar ik korting krijg en verzekerd ben van de lekkerste sushi.quote:
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Wij hebben laatst thuis raspatat gebakken. Met flink wat joppiesaus erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik ben allergisch voor uiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik geloof niet dat daar waar zij woont, geen sushi te bestellen isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast geen optie want ze is vast niet zo dom als een koe
Dat is een keuze die je maakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet bij mijn restaurant waar ik korting krijg en verzekerd ben van de lekkerste sushi.
Ik ga zo een biefstukje bakken denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb trouwens echt geen zin in fastfood
Werkt het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Probeer je mij nu jaloers te maken?
Hoe was dat thuis? Even lekker als uit de friettent?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben laatst thuis raspatat gebakken. Met flink wat joppiesaus erbij.
Owjaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor ui
En ik ben cafetaria voer al een tijdje zat
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat daar waar zij woont, geen sushi te bestellen is
Verdomd goed plan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken denk ik
Denk dat die op zaterdag om 17u dicht is gegaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdomd goed plan.
* Vinniiee rent naar de slager
Kak, goed puntquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat die op zaterdag om 17u dicht is gegaan?
Misschien bij de supermarkt nog een matig stukje
Klopt. Te druk met eten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar sowieso al in geen tijden meer gezien hier.
Ik heb het pas één keer uit de snackbar op, en dat was toen twi het voor mij gehaald had en er mee op het station stond te wachten. Lekker maar koud, dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt het?
[..]
Hoe was dat thuis? Even lekker als uit de friettent?
[..]
Owja
Klopt wel.quote:
Hoe werkt het dan? Heb je zo'n apparaatje waar je die puree in doet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het pas één keer uit de snackbar op, en dat was toen twi het voor mij gehaald had en er mee op het station stond te wachten. Lekker maar koud, dus.Dus ik vond dit wel erg lekker.
Errnight taco-night.quote:
Fas weet hoe het zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel mosselen, oesters en pruimen op het menu zeker.
quote:
Da's ook gewoon een casting bureau toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Op tv hadden ze het over casting bureau's. Ik moest aan casting couch denken
Mu toch. Wat ben je lief en onschuldig.quote:
Ja daarom de 'quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's ook gewoon een casting bureau toch?
Ik voel me buitengesloten, niks met onschuldig te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu toch. Wat ben je lief en onschuldig.
Ze eet vistaco's. Iedere avond.
Je koopt gewoon een zak raspatat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt wel.
[..]
Hoe werkt het dan? Heb je zo'n apparaatje waar je die puree in doet?
Hoezo niet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef Fascination het volgende:
Maar TGND, als je in dat korte broekje gaat, dan heb je de hele avond/nacht geen rust.!
Ze beft, Mu. Ze likt de meisjesdelen van haar meisje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik voel me buitengesloten, niks met onschuldig te maken.
Owwwww.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je koopt gewoon een zak raspatat.Is al helemaal klaar.
Omdat sexy, dat weet je best.quote:
Ja jonge godver, zover was ik al eeuwen terug. Jij laat me denken dat ze ELKAAR scharen man.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze beft, Mu. Ze likt de meisjesdelen van haar meisje.
Ja, maar sexy staat niet gelijk aan geen rustquote:
Geen idee of ze scharen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja jonge godver, zover was ik al eeuwen terug. Jij laat me denken dat ze ELKAAR scharen man.
Jammer dat je mijn grap hier niet doorzag kaneel, valt me van je tegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel mosselen, oesters en pruimen op het menu zeker.
Met carnaval wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, maar sexy staat niet gelijk aan geen rust![]()
Ik ben vast niet de enige dame die zich sexy kleed met carnavalquote:
Jezus, neem gewoon m'n compliment aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben vast niet de enige dame die zich sexy kleed met carnaval![]()
Okequote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, neem gewoon m'n compliment aan.!
Braaf. *aaitquote:
Dat is plan B, als ze er over een uur nog niet zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet ik er een meenemen straks?
Is goed, laat maar weten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is plan B, als ze er over een uur nog niet zijn.
Vrouwen worden nat van zo'n nonchalante, ruige look.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is goed, laat maar weten.
Ik ben te lui om me te scheren, ik ben straks niet netjes. Sorry
Ben jij ook nonchalant en ruig?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen worden nat van zo'n nonchalante, ruige look.!
Nee, meer zo'n stijve, frigide trut.quote:
Er is niemand aanwezig die ik nat zou willen krijgen. Behalve twi.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:50 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vrouwen worden nat van zo'n nonchalante, ruige look.!
Hard geworden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, meer zo'n stijve, frigide trut.
Dan ben ik wel de nonchalante en ruige.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee, meer zo'n stijve, frigide trut.
Leuk, zullen we gevangenisgeliefden spelen? Dan laat ik het zeepje vallen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Dan ben ik wel de nonchalante en ruige.
Ik vind een cipiersoutfit jou ook wel staan. Met knuppel en handboeien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:01 schreef Fascination het volgende:
[..]
Leuk, zullen we gevangenisgeliefden spelen? Dan laat ik het zeepje vallen.
Oh, dat is ook wel een leuk rollenspel, ja. Dan zal ik je wel chanteren met iets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind een cipiersoutfit jou ook wel staan. Met knuppel en handboeien.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, dat is ook wel een leuk rollenspel, ja. Dan zal ik je wel chanteren met iets.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jezus, neem gewoon m'n compliment aan.!
Daar is ze echt het type voor jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind een cipiersoutfit jou ook wel staan. Met knuppel en handboeien.
Noooooooo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:20 schreef Faxie het volgende:
De brownies zijn chococake'jes geworden![]()
Iets te lang laten bakken ofzo..
Dat is inderdaad geen fastfood ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:26 schreef Vinniiee het volgende:
Het is doner geworden
Wel biefstuk voor morgen
Verplicht mee-etenquote:
Sowieso, want kaneel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:27 schreef Myraela het volgende:
Die kaneelbroodjes bij new york pizza zijn altijd zo lekker.
Kom je al aan??quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:29 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verplicht mee-eten.
Donderdag had ik pizza, gisteren als lunch McDonalds want ik had geen brood meer (), 's avonds geen zin in boodschappen doen dus toen had ik ranzige chicken wings van Domino's, vanmiddag verplicht KFC en nu dus doner
Als je je broek nog dichtkrijgt vast niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb geen weegschaal. Vast niet.
CinnaStix. Met dat witte spul.quote:
Geen enkel probleemquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:35 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je je broek nog dichtkrijgt vast niet.
quote:
Ja, die vond jij zo lekkerquote:
Vrouwen weten wat ze willen Vin.quote:
Zij liever dan ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, die vond jij zo lekker
[..]
Vrouwen weten wat ze willen Vin.
Uiteraardquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef xBubbles het volgende:
[..]
Jij houdt meer van een lekker vrouwmensch?
Geef hem es ongelijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef xBubbles het volgende:
Jij houdt meer van een lekker vrouwmensch?
Jaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Was het sushi?
Ik heb ook onwijs lekker gegeten
2 vliegen... hoppaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
JaIk bedacht me dat ik ook nog even langs de winkel wilde, die zit om de hoek bij het restaurant. Dus sushi gehaald
Preciesquote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies![]()
Sinds ik er werk, ben ik echt verslaafd aan sushi
Zo lekkerquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]ik kan me er niks bij voorstellen eigenlijk
ja want visquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zo lekkerMaar dan wel de non-fish sushi's
Inderdaadquote:
* LovelyLady noteert...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad![]()
Maar moet je echt eens proberen Lola![]()
quote:
Vast welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet of wij hier een sushi dinges hebben eigenlijk
Werk jij nu bij een Sumo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Vast wel![]()
Sumo is een van de bekendste in NL in ieder geval, die zit op verschillende plekken met name in het westen
Nee, bij Blue Sakura. Maar dat lijkt wel op Sumoquote:
Je ziet idd wat andere ketens ontstaan. In Den Haag heb je ook al enige tijd een Shabu Shabu, en laatst was ik in Alkmaar bij Motto Sushi. Allemaal vergelijkbaar aanbod, allemaal best lekker!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Nee, bij Blue Sakura. Maar dat lijkt wel op Sumo
Haarlem of Amsterdamquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:29 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vast wel![]()
Sumo is een van de bekendste in NL in ieder geval, die zit op verschillende plekken met name in het westen
Alkmaarquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je ziet idd wat andere ketens ontstaan. In Den Haag heb je ook al enige tijd een Shabu Shabu, en laatst was ik in Alkmaar bij Motto Sushi. Allemaal vergelijkbaar aanbod, allemaal best lekker!Leuke manier om kennis te maken met sushi.
Motto Sushi moet je wezen. Leuke tent, was goed eten en de bediening was ook goed.quote:
Ik werk niet bij een Sumoquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Haarlem of Amsterdam
Ik zie jouw vestiging er niet eens tussen?
Of zit ik bij een verkeerde Sumo te kijken
... en omdat ik er ben geweest natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:33 schreef AirwiN het volgende:
Motto Sushi moet je wezen. Leuke tent, was goed eten en de bediening was ook goed.
Nou laat dan maar zitten....quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en omdat ik er ben geweest natuurlijk.
quote:
Dan hou ik het nog langer vol...quote:
quote:
Jaja, ga jij nou maar met je geile doos tegen de centrifugerende wasmachine aanrijden.quote:
Neehee, ik ga straks wel met mn speelgoed spelenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, ga jij nou maar met je geile doos tegen de centrifugerende wasmachine aanrijden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |