quote:Arnhem meet:
Vrijdag 7 maart
- remlof
- Gari en QB
- Tamashii en BobbyB
En Rokje.quote:
kwestie van je piemol even onder de kraan houdenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef PeuRac het volgende:
Lente schoonmaak heb ik hier al gehouden, nu alleen de reguliere schoonmaak
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Al gedaan vandeweek![]()
Sushi afhalen of pizza bestellen?
Issue is: ik heb zin in sushi maar geen zin mn lompe luie lichaam van de bank te sleuren.
Haha slechtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En Rokje.
Al is dat ook te beschrijven als een hitsige zeehond.
En sushi kan je ook gewoon bestellenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Die is al schoonquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
kwestie van je piemol even onder de kraan houden
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als je pizza bestelt zou je ook van de bank af moeten komen om de pizza aan te nemen
Probeer je mij nu jaloers te maken?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij hebt Rokje nooit horen lachen.
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Niet bij mijn restaurant waar ik korting krijg en verzekerd ben van de lekkerste sushi.quote:
Ja, zeg dat welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
True. Maar als ik sushi ga afhalen moet ik me aankleden; fatsoeneren en fietsen.
Firstworldproblems
Wij hebben laatst thuis raspatat gebakken. Met flink wat joppiesaus erbij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik ben allergisch voor uiquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je kunt ook een heerlijke raspatat met pindasaus en uitjes halen en dan thuis opsmikkelen.
Ik geloof niet dat daar waar zij woont, geen sushi te bestellen isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat zal vast geen optie want ze is vast niet zo dom als een koe
Dat is een keuze die je maakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Niet bij mijn restaurant waar ik korting krijg en verzekerd ben van de lekkerste sushi.
Ik ga zo een biefstukje bakken denk ikquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
Ik heb trouwens echt geen zin in fastfood
Werkt het?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Probeer je mij nu jaloers te maken?
Hoe was dat thuis? Even lekker als uit de friettent?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wij hebben laatst thuis raspatat gebakken. Met flink wat joppiesaus erbij.
Owjaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor ui
En ik ben cafetaria voer al een tijdje zat
Dat zei ik dan ook nietquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat daar waar zij woont, geen sushi te bestellen is
Verdomd goed plan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ga zo een biefstukje bakken denk ik
Denk dat die op zaterdag om 17u dicht is gegaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:21 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Verdomd goed plan.
* Vinniiee rent naar de slager
Kak, goed puntquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Denk dat die op zaterdag om 17u dicht is gegaan?
Misschien bij de supermarkt nog een matig stukje
Klopt. Te druk met eten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, ik heb haar sowieso al in geen tijden meer gezien hier.
Ik heb het pas één keer uit de snackbar op, en dat was toen twi het voor mij gehaald had en er mee op het station stond te wachten. Lekker maar koud, dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werkt het?
[..]
Hoe was dat thuis? Even lekker als uit de friettent?
[..]
Owja
Klopt wel.quote:
Hoe werkt het dan? Heb je zo'n apparaatje waar je die puree in doet?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb het pas één keer uit de snackbar op, en dat was toen twi het voor mij gehaald had en er mee op het station stond te wachten. Lekker maar koud, dus.Dus ik vond dit wel erg lekker.
Errnight taco-night.quote:
Fas weet hoe het zit.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Veel mosselen, oesters en pruimen op het menu zeker.
quote:
Da's ook gewoon een casting bureau toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:25 schreef Vinniiee het volgende:
Op tv hadden ze het over casting bureau's. Ik moest aan casting couch denken
Mu toch. Wat ben je lief en onschuldig.quote:
Ja daarom de 'quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Da's ook gewoon een casting bureau toch?
Ik voel me buitengesloten, niks met onschuldig te maken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Mu toch. Wat ben je lief en onschuldig.
Ze eet vistaco's. Iedere avond.
Je koopt gewoon een zak raspatat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt wel.
[..]
Hoe werkt het dan? Heb je zo'n apparaatje waar je die puree in doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |