SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog achtergekomen of er enge ziektes in je DNA geprogrammeerd zijn?quote:
Ik durf geen dingen te nemen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
Weten jullie wat zalig is? Maple-pecan pie.
Jij hebt opvallend weinig Turkse matches. Bij ons staat de Turkse vlag bovenaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
23andMe geeft aan dat ik een 4th cousin heb, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.
Ja, ik snap er niets van. Nu staat trouwens Rusland bovenaan, terwijl dat niet lang terug nog Estland was. Die staat er nu helemaal niet meer tussen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend weinig Turkse matches. Bij ons staat de Turkse vlag bovenaan.
Bij iedere reactie over 23andme ben ik bang dat ik aangevallen ga worden. Daarom verwijs ik je maar door naar dit topic.quote:
Het kan ook puur toeval zijn, dunnow. Bir gun inceleyim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niets van. Nu staat trouwens Rusland bovenaan, terwijl dat niet lang terug nog Estland was. Die staat er nu helemaal niet meer tussen.
Ik heb wel 4.3% East Asian (speculative) tegenover 0.4% bij jou, hè.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben dé alpha-Turk, zoals Börte al aangaf.
Jij daarentegen TM, bent van onbekende origine, we gaan je bir-passpoort innemen
Kost dat 99 euro.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij iedere reactie over 23andme ben ik bang dat ik aangevallen ga worden. Daarom verwijs ik je maar door naar dit topic.![]()
C&H / Het Grote FOK!genetica-topic!
Inderdaad, erg verwarrend allemaal. Dit zijn trouwens mijn resultaten van MDLP World-22 4-Ancestors Oracle...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind TM's en Arcadia's resultaten best grappig als ik ze vergelijk. Arcadia heeft over het algemeen gezien meer affiniteit met het Midden-Oosten, terwijl zijn haplogroepen veel meer voorkomen in Noord/Oost-Europa dan in Turkjie of het MO. TM daarentegen heeft haplogroepen die veel voorkomen in het Midden-Oosten maar zijn autosomale DNA toont veel meer Euro trekjes hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel kost het normaal dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lol dat is juist in vergelijking heel goedkoop..
Hhh ben wel erg benieuwd.. wil het eigenlijk wel bestellen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:26 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Plus 80 euro verzendkosten. Of dollar; ik weet het niet meer.
Hehe sorry, was bezig. Je hebt vaak Nogay en Tatar. Komt waarschijnlijk doordat je iets meer euro admix hebt tegelijk met je iets hogere Mongoloid admix. Maar voor de rest zie ik niks raars.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:30 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik heb het topic gekilled, sorry.
130 euro in totaal. Test + verzendkosten. Dit is de normale prijs maar bij andere DNA companies betaal je zo'n 500 euro voor alles wat je bij 23andme voor 130 euro krijgt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:30 schreef Crip het volgende:
[..]
Hoeveel kost het normaal dan?
[..]
Hhh ben wel erg benieuwd.. wil het eigenlijk wel bestellen.
86,75 om precies te zijn. Maar je bent alsnog een stuk goedkoper uit aangezien het normaal 130 euro kost. Oh en je hebt de health resultaten nog kunnen krijgen, die krijg je nu ook niet meer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef Arcadia het volgende:
Ik had het voor 80 euro inclusief verzendkosten, via via connecties
Ik ben zo benieuwd he.. maar ik vind het toch best prijzig.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:39 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
130 euro in totaal. Test + verzendkosten. Dit is de normale prijs maar bij andere DNA companies betaal je zo'n 500 euro voor alles wat je bij 23andme voor 130 euro krijgt.![]()
Verder krijg je er ook geen health resultaten meer bij, moet je ook rekening mee houden. That's over.
HAHA, fy. Dwerggroei is 155 en korter. Ik ben 156quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, Crip, je kunt dus niet meer checken of je aan dwerggroei lijdt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, Crip, je kunt dus niet meer checken of je aan dwerggroei lijdt.
Ohja, die verzendkosten die jij wilde delen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
86,75 om precies te zijn. Maar je bent alsnog een stuk goedkoper uit aangezien het normaal 130 euro kost. Oh en je hebt de health resultaten nog kunnen krijgen, die krijg je nu ook niet meer.
Ik had de test ook aangeschaft voor iemand in Turkije, maar had te weinig verzendkosten in rekening gebracht waardoor ik een negatief saldo heb overgehouden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:33 schreef Arcadia het volgende:
Ik had het voor 80 euro inclusief verzendkosten, via via connecties
Hoeveel in totaal?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had de test ook aangeschaft voor iemand in Turkije, maar had te weinig verzendkosten in rekening gebracht waardoor ik een negatief saldo heb overgehouden.
Lang geleden, maar ik geloof 10 euro ofzo. Pakketje heeft er ook best lang over gedaan om aan te komen op bestemming, dus ik dacht, shit, moet ik weer hebben.quote:
Doe het met de juiste intentie en dan is het sadaqaquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:44 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik had de test ook aangeschaft voor iemand in Turkije, maar had te weinig verzendkosten in rekening gebracht waardoor ik een negatief saldo heb overgehouden.
Ah najah, het kon erger.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Lang geleden, maar ik geloof 10 euro ofzo. Pakketje heeft er ook best lang over gedaan om aan te komen op bestemming, dus ik dacht, shit, moet ik weer hebben.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:53 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah najah, het kon erger.Dacht misschien 40-50 euro ofzo.
![]()
Ik dacht toen later ook, ach, helal olsun, dus misschien heb ik de hasanaat gekregen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:52 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Doe het met de juiste intentie en dan is het sadaqa
Je had het ook gekregen zonder de 50 euro kortingquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Lach maar. Jouw DNA is nu deels van mij, ha ha ha.
Eyi kazik yedim, blij?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:58 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Je had het ook gekregen zonder de 50 euro korting
Dit moest ik horenquote:
Je webcam afplakken maar wel spugen in een buisje en richting Amerika sturen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:01 schreef TheMagnificent het volgende:
Indirect vrijwillig je DNA afstaan aan de NSA.
Heb jij je webcam afgeplakt dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:01 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dit moest ik horen![]()
[..]
Je webcam afplakken maar wel spugen in een buisje en richting Amerika sturen.![]()
Nee, maar in collegezalen zie ik dat vaak genoeg, ik doe niet zulke rare dingen achter mijn laptop dat ik het verberg van de AIVD of andere geheime diensten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heb jij je webcam afgeplakt dan?
Probeer Cat Stevens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:36 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Vond die met Miley Cyrus misschien nóg beter. Misschien.
Hmm, zal eens kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Probeer Cat Stevens. Yusuf Islam
welke vrouw?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:40 schreef Arcadia het volgende:
Zo nostalgisch. Die vrouw is gestorven aan kanker dacht ik. Wie heeft deze film ook gezien?
sommige nummers doen ze echt briljant moet ik zeggenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik klik principieel op niks waar glee opstaat. Acayip cok azab cektim bundarin yuzunden.
Oh my bad, was iemand uit de cast, maar niet de hoofdrolspeelster.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:46 schreef Slayage het volgende:
[..]
welke vrouw?
grease is een classic! ten tijde dat ik op de basisschool was, was "de mini playback show" een grote hit op tv en daarom was in de lagere klassen playbacken "hip" zo was ik een van die mensen die ook nummers van grease ging playbacken
Wat zijn dat dan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:49 schreef Bortecinem het volgende:
OMG we hebben geen honingraat appelen meer, noooo.![]()
Snel naar de supermarkt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee ze heten honeycrunch, niet honingraat.
Ik dacht al, ik kreeg als resultaat honingraatpanelen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:53 schreef Bortecinem het volgende:
Oh nee ze heten honeycrunch, niet honingraat.
Echt zuur zijn ze niet, maar zoet zeker ook niet. Ze eten echt lekker en makkelijk weg.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik dacht al, ik kreeg als resultaat honingraatpanelen.![]()
Maar sappig en zo zuur mogelijk is inderdaad het lekkerst.Zoete appelen...
Dat klinkt wel aardig jaquote:
Insha'Allah krijg ik eerst de eer om dat voor jou te doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:18 schreef TheMagnificent het volgende:
Thanks! Wanneer we elkaar eens in het echte leven treffen, zal ik voor je bestellen wat je wenst, Arcadia.
Afiyet olsun! Het was niet eens bijzonder lekker ofzo. Ik moest de saus er zelf op doen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:27 schreef Bortecinem het volgende:
Mijn ouders nemen McDonalds voor mij mee, ha-ha. Zit je daar met je kapsalon, TheMagnificennnnttt.
Ah acidim. Je mag wel een stukje van mijn vers gemaakte Big Tasty zonder bacon..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:31 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Afiyet olsun! Het was niet eens bijzonder lekker ofzo. Ik moest de saus er zelf op doen.
Ikram etmen bile yeterli.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:33 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ah acidim. Je mag wel een stukje van mijn vers gemaakte Big Tasty zonder bacon..
Ja :-(, tenzij ik laptop meeneem naar bieb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:42 schreef Bortecinem het volgende:
Ik voel me altijd zo nutteloos wanneer ik de hele dag achter mijn PC heb doorgebracht, al ben ik productief bezig geweest. Echt zo'n depressing gevoel, hebben jullie dat ook?
Nou zo erg is het ook weer niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
aan een stuk door vreten achter de pc om je verdriet en depressie weg te eten
Wat is er zo tof aan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo tof.
IK HEB HELEMAAL NIET EENS GEZEGD VAN WIE.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja jij hebt vriendje wij niet wrijf het er maar in ja jajajajaja
Als je laatst had gezegd dat je jarig zou zijn, had ik wel cadeau gedaan, maar nu heb je je kans verspeeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja jij hebt vriendje wij niet wrijf het er maar in ja jajajajaja
Die 4 betekent dat je de nummer 4 bent bij Arcadia; dat je het even weet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
IK HEB HELEMAAL NIET EENS GEZEGD VAN WIE.
Ik krijg hem van Arcadia.
God op één, zijn moeder, zijn vader, en dan kom ik. Prima hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef TheMagnificent het volgende:
Die 4 betekent dat je de nummer 4 bent bij Arcadia; dat je het even weet.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:13 schreef Bortecinem het volgende:
En dik worden zodat ik de kans op een man helemaal verkloot he. Jij bitch.
Ja, hou de illusie nog maar even in leven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
God op één, zijn moeder, zijn vader, en dan kom ik. Prima hoor.
[..]
Alsof hij mijn hoofdprioriteit is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, hou de illusie nog maar even in leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buckaroo.nl/co(...)ng-derdengelden.aspx
Is de site, wat is dit.![]()
![]()
Heb hem maar geweigerd. Raar gedoe. Kan me ook niet herinneren dat ik iets besteld heb voor 10,00.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef Arcadia het volgende:
Gewoon terug laten overboeken als die geld intrekt
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik krijg opeens een incasso van een voor mij onbekende organisatie? Wat moet ik er mee? Snap er niks van..Buckaroo is wat veel webshops gebruiken. Zij houden het geld totdat jij je product heb ontvangenen en pas daarna gaat het geld naar de webshop volgens mij. Dus buckaroo is niet wie geld van jou vraagt, maar iets of iemand ander.sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buckaroo.nl/co(...)ng-derdengelden.aspx
![]()
Ah. Maar ik heb niks besteld, ook niet pas geleden. Dus vond het maar een beetje raar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Buckaroo is wat veel webshops gebruiken. Zij houden het geld totdat jij je product heb ontvangenen en pas daarna gaat het geld naar het webshop volgens mij. Dus buckaroo is niet wie geld van jou vraagt, maar iets of iemand ander.s
Ja, het is ook beetje stom dat de webshop er niet bij staat. Ik had laatst iets besteld via een webshop die ik niet meer kon terugvinden. Ik had een ander email adres ingevuld bij het bestellen en dat was ik blijkbaar vergeten. Dus geen verzendbevestiging of bevestiging van mijn order ontvangen en op mijn bankrekening stond alleen buckaroo stichting blablabla. Dacht even dat ik werd opgelicht haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ah. Maar ik heb niks besteld, ook niet pas geleden. Dus vond het maar een beetje raar.Heb het maar geweigerd.
Nja, ik keek de incasso en bij de omschrijving stond iets over stadsdeel amsterdam. Heb daar helemaal niks mee, woon daar niet eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja, het is ook beetje stom dat de webshop er niet bij staat. Ik had laatst iets besteld via een webshop die ik niet meer kon terugvinden. Ik had een ander email adres ingevuld bij het bestellen en dat was ik blijkbaar vergeten. Dus geen verzendbevestiging of bevestiging van mijn order ontvangen en op mijn bankrekening stond alleen buckaroo stichting blablabla. Dacht even dat ik werd opgelicht haha.
Ja nekssssssssss.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
Gewoon bij je afschriften kijken wat als laatst voor dat bedrag is afgeschreven, dan zal het dat wel zijn.
Ja, zag je posts.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hi.
Ik ben moe.Ik heb vannacht slechts 3 uurtjes geslapen...
Oh ja dan heb je dat goed gedaan idd. Had het ook niet geaccepteerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nja, ik keek de incasso en bij de omschrijving stond iets over stadsdeel amsterdam. Heb daar helemaal niks mee, woon daar niet eens.Lijkt me sterk dat ik me ooit ingeschreven heb daar voor iets. Dus gewoon lekker geweigerd en ik hoor het wel als het iets superbelangrijks was.
Maar wel handige actie van jou dan. Hoe is dat afgelopen dan?
Heb je gewoon betaald?
Eenmalige betaling voor een abonnement ofzo?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bestel geen dingen van 10 euro online.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Oh ja dan heb je dat goed gedaan idd. Had het ook niet geaccepteerd.
Ja, ik had al betaald via iDeal. Maar het viel mij de volgende dag op dat ik geen orderbevestiging had gekregen (wat dus wel het geval was), maar ik had gewoon een ander email adres ingevuld en vergeten. Ik probeerde via mijn bankrekening de naam van de webshop te achterhalen maar daar stond dus alleen buckaroo. De volgende dag mijn spullen ontvangen en toen ik een week later inlogde op mijn andere email zag ik dat ik daar de order- en verzendbevestiging op die email had ontvangen. Paniek om niks.
Geen idee, heb niks nieuws besteld of zo... Tenzij ik bij Stadsdeel Amsterdam ingeschreven sta voor een woning ofzo, wat me sterk lijkt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Eenmalige betaling voor een abonnement ofzo?
Mijn (schoon)zussen hebben me gisteravond overgehaald om de laatste trein te missen. We hebben tot vroeg in de ochtend even bijgepraat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik bestel geen dingen van 10 euro online.
[..]
Ja, zag je posts.Waaorm?
Was het het wel waard?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Mijn (schoon)zussen hebben me gisteravond overgehaald om de laatste trein te missen. We hebben tot vroeg in de ochtend even bijgepraat.![]()
Ik ben nu pas bijna weer thuis.
Ow, dacht dat het al afgeschreven was, maar er staat 7 maart. Even naar ze bellen en navragen dan.quote:
Het kan ook een jaarlijkse incasso zijn hè.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Mwehe. Ach, toch goed gekomen in ieder geval. Wel stom dat webshops daarmee werken? Of dat het iig niet zo duidelijk aangegeven wordt.
[..]
Geen idee, heb niks nieuws besteld of zo... Tenzij ik bij Stadsdeel Amsterdam ingeschreven sta voor een woning ofzo, wat me sterk lijkt.
Maar uit Amsterdam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:35 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het kan ook een jaarlijkse incasso zijn hè.
Ik krijg opeens een incasso van een voor mij onbekende organisatie? Wat moet ik er mee? Snap er niks van..O.a. Simyo en Pathé gebruiken Buckaroo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buckaroo.nl/co(...)ng-derdengelden.aspx
![]()
Bekijk de gedetailleerde transactie (online bankieren) eens, zie je verder niets staan?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2014 21:42:13 ]
Pathé en ¤10 ... Klinkt heel verdacht inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
O.a. Simyo en Pathé gebruiken Buckaroo.
Bekijk de gedetailleerde transactie (online bankieren) eens, zie je verder niets staan?
Nou...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was het het wel waard?Klinkt als een leuke avond/nacht wel.
Is hoogstwaarschijnlijk geen Pathé, was alleen om meer namen dan Simyo alleen te noemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:42 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Pathé en ¤10 ... Klinkt heel verdacht inderdaad.
Nee. Alleen kleinere bedragen. Meh.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
O.a. Simyo en Pathé gebruiken Buckaroo.
Nee, hoor. Ik kon het laatst niet vinden..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef sylvesterrr het volgende:
Buckaroo vermeldt in de omschrijving van de transactie wel wát en voor wie er in rekening wordt gebracht. Even online bankieren checken dus.
why?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik zo tof.
Hmm. Ik heb zonet enkele afschrijvingen gecontroleerd: de bedrijfsnaam en het factuurnummer (of iets dergelijks) is bij de afgelopen 5 transacties wel vermeld. In sommige gevallen stond ook vermeld wat ik heb besteld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kon het laatst niet vinden..
Ik krijg opeens een incasso van een voor mij onbekende organisatie? Wat moet ik er mee? Snap er niks van..recent een PUC aangeschaft? patheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.buckaroo.nl/co(...)ng-derdengelden.aspx
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Je hebt waarschijnlijk wel getekend voor die extra verzekering. Volgende keer beter lezen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
PrimeLine is ook zo'n smerig bedrijf. We hadden ooit eens iets gekocht op afbetaling, ik geloof een bankstel, maar ze hadden daar ongevraagd een of andere verzekering bijgevoegd. Het bankstel was al afbetaald, maar dat bedrijf bleef maar geld afschrijven. Moet je weer helemaal gaan bellen, maar nee, dat is ook weer niet genoeg, want je moet een brief schrijven... Een hoop gedoe.
Fijn spel, fijne herinneringen. Plus de letter.quote:
Nee, betaal elke keer tussen de 9,50 en 11,50 voor een kaartje.quote:
Bij mij echt niks. Alleen info over buckaroo en wat cijfers en nummers.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:52 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb zonet enkele afschrijvingen gecontroleerd: de bedrijfsnaam en het factuurnummer (of iets dergelijks) is bij de afgelopen 5 transacties wel vermeld. In sommige gevallen stond ook vermeld wat ik heb besteld.
Joods?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn spel, fijne herinneringen. Plus de letter.
[..]
Nee, betaal elke keer tussen de 9,50 en 11,50 voor een kaartje.![]()
Haha, neee. Van naam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:56 schreef Slayage het volgende:
[..]
Joods?
zonde van je geld, gewoon een puc regelen voor jezelf
Vraag het aan Shazam.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe heet dat ene Franse liedje dat steeds op de radio komt? Het is niet van Stromae..
Waarschijnlijk wel, ja, maar het is slinks dat ze dit niet aangeven. Ik las dat hier bij TROS Radar ook veel over werd/wordt geklaagd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:53 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Je hebt waarschijnlijk wel getekend voor die extra verzekering. Volgende keer beter lezen.
Staat het niet in de Top 40 als het steeds op de radio komt?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:57 schreef Bortecinem het volgende:
Hoe heet dat ene Franse liedje dat steeds op de radio komt? Het is niet van Stromae..
Ja, ik wou net gaan kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat het niet in de Top 40 als het steeds op de radio komt?
als je een pathe in de buurt hebt is het wel ideaal, maar niet echt praktisch als je ergens veraf in een dorp woont neequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, neee. Van naam.
Ja, ga ik volgend semester maar eens doen. Nu druk met stage + daarna zomervakantie. Geen Pathé in het dorp waar ik woon.
Gevonden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Staat het niet in de Top 40 als het steeds op de radio komt?
Hm...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:48 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, hoor. Ik kon het laatst niet vinden..
Yume! Yume! Yume!quote:
Ik herinner de tijden dat een bioscoop op de zondag maar 3,50 euro kostte.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Fijn spel, fijne herinneringen. Plus de letter.
[..]
Nee, betaal elke keer tussen de 9,50 en 11,50 voor een kaartje.![]()
Vroeger vroeger,quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik herinner de tijden dat een bioscoop op de zondag maar 3,50 euro kostte.
Absurde prijzen inmiddels.
Euroscoop Tilburg is ¤7,50. Voor studenten zelfs een euro minder. Parkeren ook maar een euro, hoe lang je er ook staat. Ideaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
riks bios broer, voor 2,50 (guldens) naar een film dat niet zo gek lang terug in de bios had gedraaidquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mij een Salafi noemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:04 schreef Arcadia het volgende:
SALAFI GESPOT!!!!!!!!111111111111111111111111
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:06 schreef Baklava95 het volgende:
[..]
Mij een Salafi noemen.![]()
Ik volg gewoon de ware Islam op het pad van Ahlul-Sunnah wal Jamaah.
Uhu, like totally yes, girl.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Uhu, like totally yes, girl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was een sieriejeuse vraag hoor. Of je ook zo'n Brabants accent hebt mien jong!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even iets anders, heeft iemand deze film gezien?
O, dacht dat je dat Amerikaanse college slang bedoelde.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Was een sieriejeuse vraag hoor. Of je ook zo'n Brabants accent hebt mien jong!
Even iets anders, heeft iemand deze film gezien?
zarGon, xmini, Turq, Julis, PWF, Weiss en ik.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
Wie waren er laatst naar de filmmeet trouwens?
Ik zie je al staan, vet mannelijk en dan een meisjesstem opzetten en overal 'like' voorzetten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dacht dat je dat Amerikaanse college slang bedoelde.Dat kan ik niet zo goed zelf beoordelen, maar als ik buiten Brabant kom, word ik niet raar aangekeken ofzo.
Ja, ik heb 'm gezien. Ontroerende, sterke film. Zeer sterk gespeeld van Matthew McConaughey en Jared Leto. Gaat dat zien! [ afbeelding ]
Naiisquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
zarGon, xmini, Turq, Julis, PWF, Weiss en ik.
Ik kom niet meer naar meets.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Jammer dat je er niet was.Het was echt gezellig.
Nee, maar ik zei laatst al dat ik niet meer zou komen. Weet je nog?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:27 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Hoezo niet?Vond je ons de vorige keer zó eng?
lolwutquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:29 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, maar ik zei laatst al dat ik niet meer zou komen. Weet je nog?
Nee?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik heb last van dementie, weet je nog?
Laatste tijd niet zo vaak omdat ik het redelijk druk heb, maar eerst kwam ik vrij regelmatig bij familie in provincie Utrecht langs of zij bij ons. Ik heb niet echt een accent ofzo (wel een beetje Turks).quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zie je al staan, vet mannelijk en dan een meisjesstem opzetten en overal 'like' voorzetten.![]()
Hmm, misschien zijn ze het gewoon gewend. Want hoe vaak kom je buiten Brabant?
IK OOK! Ik ken alleen bijna niemand die hem gezien heeft. Echt een goede, ondergewaardeerde film was dat.
Ahh, ok. Ben wel altijd benieuwd hoe mensen klinken. In mn hoofd heb ik bij iedereen een stem, maar na meeten met mensen valt dat zo tegen altijd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Laatste tijd niet zo vaak omdat ik het redelijk druk heb, maar eerst kwam ik vrij regelmatig bij familie in provincie Utrecht langs of zij bij ons. Ik heb niet echt een accent ofzo (wellicht een beetje Turks).
Het heeft 6 Oscarnominaties gekregen; wellicht dat meer mensen 'm gaan zien als ze wat winnen. Maar het is ook een controversieel onderwerp, dus wellicht ook vandaar.
Hue? PWF en ik waren er in ieder geval niet bij. Je begint echt dement te wordenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:23 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:31 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Het was gezellig toch?Tot 's avonds laat in Amsterdam blijven hangen enzo...
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hue? PWF en ik waren er in ieder geval niet bij. Je begint echt dement te worden.
/kijkt weer verder Naruto
Ik was er welquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Hue? PWF en ik waren er in ieder geval niet bij. Je begint echt dement te worden.
12 Years a Slave is ook goed, inderdaad. Wel een paar heftige scènes, maar ach.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ahh, ok. Ben wel altijd benieuwd hoe mensen klinken. In mn hoofd heb ik bij iedereen een stem, maar na meeten met mensen valt dat zo tegen altijd.![]()
Denk vooral het onderwerp ja, het is niet net als Wolf of Wallstreet ofzo.Heb ook amper een trailer erover gezien.. Mensen.
![]()
12 years a slave lijkt me ook een interessante film om te bekijken, maar aan de andere kant krijg ik er echt zo'n naar gevoel van als ik de trailers zie of verhalen erover lees.Niet geschikt voor de bios voor mij.
Hmhm, die moet ik gewoon een keer thuis kijken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:37 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
12 Years a Slave is ook goed, inderdaad. Wel een paar heftige scènes, maar ach.
Dat is toch een soort van pudding in de fik?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo creme brulee eten. De laatste keer dat ik het at vond ik het super goor, kijken of mijn smaakpapillen zijn veranderd.
Wat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Ik ga zo creme brulee eten. De laatste keer dat ik het at vond ik het super goor, kijken of mijn smaakpapillen zijn veranderd.
Ga ippo kijkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:34 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik geloof dat het die van Aldi was (weet niet zeker), maar die was best lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Bortecinem het volgende:
Neuh, meer slagroom met ei en een suikerlaagje.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:39 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Dat is toch een soort van pudding in de fik?
Ik vond het te veel naar ei smaken. Ik haat het als dingen naar ei smaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik geloof dat het die van Aldi was (weet niet zeker), maar die was best lekker.
Deze filmquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
Ik keek vandaag Whores Glory. Best interessant, behalve het laatste stukje bij Mexico. Daar werd het iets te expliciet.
Het rare/grappige/interessante whatever was dat hoeren in Thailand nadat ze klaar waren met hun 'dienst' hun geld zelf gingen uitgeven aan mannelijke hoeren. Voor aandacht en liefdje. Yani whut.
Eiersaladequote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond het te veel naar ei smaken. Ik haat het als dingen naar ei smaken.
Probeer dit eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:42 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik vond het te veel naar ei smaken. Ik haat het als dingen naar ei smaken.
Echt he, vrijwillig dat goedje van ei en suiker eten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:44 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Probeer dit eens.
[ afbeelding ]
Incendies is pas een ongemakkelijke film. Aan het einde denk je echt, WTF!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmhm, die moet ik gewoon een keer thuis kijken.Niet in de bios, ongemakkelijk.
Interessant. Ga ik eens naar kijken wanneer ik daar zin en tijd voor heb.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Incendies is pas een ongemakkelijke film. Aan het einde denk je echt, WTF!
Jij was trouwens Iraans, toch? Dan moet je deze ook zien...
Jodaeiye Nader az Simin (2011) - IMDb
Le passé (2013) - IMDb
The Stoning of Soraya M. (2008) - IMDb
Persepolis (2007) - IMDb
[ afbeelding ]
Een ernstig slaaptekort komt mijn toch al slechte humor niet ten goede dus.quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Een ernstig slaaptekort komt mijn toch al slechte humor niet ten goede dus.
Tijd om naar bed te gaan. Welterusten.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Weleens gedaan?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh. Ik heb drugs echt altijd al fascinerend gevonden. Hoe het werkt op het lichaam en hoe mensen erop reageren. Net als met verslavingen, dat mensen zich zo ver kunnen laten zinken zeg.. Ongelooflijk.
Is haram toch.quote:
Inderdaad. Ook fascinerend, of beter gezegd onbegrijpelijk, hoe mensen zoiets als krokodil kunnen blijven gebruiken terwijl het gewoon letterlijk hun vlees wegvreet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Meh. Ik heb drugs echt altijd al fascinerend gevonden. Hoe het werkt op het lichaam en hoe mensen erop reageren. Net als met verslavingen, dat mensen zich zo ver kunnen laten zinken zeg.. Ongelooflijk.
Ja, bijzonder toch? Maar meeste drugs zijn troep. Aangevuld met zoutzuur bv en nog meer troep.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:59 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook fascinerend of onbegrijpelijk hoe mensen zoiets als krokodil kunnen blijven gebruiken terwijl het gewoon letterlijk hun vlees wegvreet.
De mensheid...
De docu's van Louis Theroux blijven daarom ook interessant.
Vooral die film Persepolis wil ik echt zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Le passé (2013) - IMDb
Persepolis (2007) - IMDb
[ afbeelding ]
Slaap lekker !quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:49 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Alledrie topfilms. Iraanse films staan bekend op hun open einde. Daar baal ik soms wel van. Persepolis is ook een toffe film.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Le passé (2013) - IMDb
Persepolis (2007) - IMDb
[ afbeelding ]
Wat voor iets had je voor ogen dan? Ik ben namelijk niet echt belezen in het onderwerp.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef expans het volgende:
http://www.worldbulletin.(...)-year-debate-over-cr
http://en.wikipedia.org/w(...)3%A7%C3%BCk_Kaynarca
Denken jullie dat hier nog iets uitkomt?![]()
Hoeft niet zo zeer landjepik te zijn.
Dunno.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat voor iets had je voor ogen dan? Ik ben namelijk niet echt belezen in het onderwerp.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu vergeet je 'm thuis ook al. Dit begint ernstig te worden.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Nu vergeet je 'm thuis ook al. Dit begint ernstig te worden.
Turkije kan niet eens opkomen voor de Turkmenen in Irak, laat staan de andere kant van de Zwarte Zee (überhaupt iets inbrengen tegen de Russen). En Rusland zal de Krim inderdaad nooit opgeven, gezien het hun enige doorgang naar de warme zeeën is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef expans het volgende:
[..]
Dunno.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rusland de Krim wil inlijven gezien het op langere termijn negatief effect kan hebben. Meer kracht laten zien + de status quo behouden, dus de eventuele militaire basissen die ze daar hebben.
Wat ik wil; ''bescherming'' van de Tataren en voor ze opkomen mocht dat nodig zijn.
Russische proxy staat lijkt mij, een beetje het Turks-Cyprus idee.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef expans het volgende:
Ik vind B&J's de laatste tijd niet meer zo lekker. Het doet me niks meer..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:38 schreef Arcadia het volgende:
Lactoseintrolololorantie. ben en jerry was het wel waard
Cool, bescherm mij.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:20 schreef expans het volgende:
[..]
Dunno.
Ik denk eerlijk gezegd niet dat Rusland de Krim wil inlijven gezien het op langere termijn negatief effect kan hebben. Meer kracht laten zien + de status quo behouden, dus de eventuele militaire basissen die ze daar hebben.
Wat ik wil; ''bescherming'' van de Tataren en voor ze opkomen mocht dat nodig zijn.
Ben ook vergeten wat ik erin had gezetquote:
De Russen hebben een grotere vloot, dus neequote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:14 schreef expans het volgende:
Wat brengt jou vooral tot rust? Omgevingsgeluiden of gefluister?quote:Op zondag 2 maart 2014 10:59 schreef Bortecinem het volgende:
Joah, gisteren al. Hoe denk je anders dat ik ben gaan slapen. ASMR filmpjes hellooo
Met Mehter schrokken de vijanden zich een hoedjequote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat brengt jou vooral tot rust? Omgevingsgeluiden of gefluister?
Wel grappig trouwens, de Ottomanen deden ook aan geluids- en muziektherapie.
quote:Op zondag 2 maart 2014 11:58 schreef Arcadia het volgende:
TS, ik weet dat je me niet kent (), maar heb jij wel eens hijama laten doen en zoja, wat vond je ervan achteraf? Heeft het ergens mee geholpen?
Tamam sagol, ik ga het eens inplannen om het volgende maand te laten doen.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik persoonlijk niet, maar in Syrie waren de mensen die het deden er wel tevreden over.
Gefluister en ander gepraat niet zo. Vooral de 'massage asmr' filmpjes doen het 'm bij mij.quote:Op zondag 2 maart 2014 11:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat brengt jou vooral tot rust? Omgevingsgeluiden of gefluister?
Wel grappig trouwens, de Ottomanen deden ook aan geluids- en muziektherapie.
In b4 jihadist.quote:Op zondag 2 maart 2014 12:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Nope, ik persoonlijk niet, maar in Syrie waren de mensen die het deden er wel tevreden over.
quote:
quote:Op zondag 2 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
Jij komt best vaak met zulke lompe opmerkingen. Wat moet ik hier nou tegen inbrengen.
Xaban gonna xaban. Gewoon terugsteken;"Wanneer jij je belofte nakomt"quote:Op zondag 2 maart 2014 12:40 schreef expans het volgende:
[..]
Jij komt best vaak met zulke lompe opmerkingen. Wat moet ik hier nou tegen inbrengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |