SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben je nog achtergekomen of er enge ziektes in je DNA geprogrammeerd zijn?quote:
Ik durf geen dingen te nemen die ik niet ken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
Weten jullie wat zalig is? Maple-pecan pie.
Jij hebt opvallend weinig Turkse matches. Bij ons staat de Turkse vlag bovenaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef TheMagnificent het volgende:
23andMe geeft aan dat ik een 4th cousin heb, maar ik heb die nog niet kunnen vinden.
Ja, ik snap er niets van. Nu staat trouwens Rusland bovenaan, terwijl dat niet lang terug nog Estland was. Die staat er nu helemaal niet meer tussen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jij hebt opvallend weinig Turkse matches. Bij ons staat de Turkse vlag bovenaan.
Bij iedere reactie over 23andme ben ik bang dat ik aangevallen ga worden. Daarom verwijs ik je maar door naar dit topic.quote:
Het kan ook puur toeval zijn, dunnow. Bir gun inceleyim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ja, ik snap er niets van. Nu staat trouwens Rusland bovenaan, terwijl dat niet lang terug nog Estland was. Die staat er nu helemaal niet meer tussen.
Ik heb wel 4.3% East Asian (speculative) tegenover 0.4% bij jou, hè.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef Arcadia het volgende:
Ik ben dé alpha-Turk, zoals Börte al aangaf.
Jij daarentegen TM, bent van onbekende origine, we gaan je bir-passpoort innemen
Kost dat 99 euro.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Bij iedere reactie over 23andme ben ik bang dat ik aangevallen ga worden. Daarom verwijs ik je maar door naar dit topic.![]()
C&H / Het Grote FOK!genetica-topic!
Inderdaad, erg verwarrend allemaal. Dit zijn trouwens mijn resultaten van MDLP World-22 4-Ancestors Oracle...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:13 schreef Bortecinem het volgende:
Ik vind TM's en Arcadia's resultaten best grappig als ik ze vergelijk. Arcadia heeft over het algemeen gezien meer affiniteit met het Midden-Oosten, terwijl zijn haplogroepen veel meer voorkomen in Noord/Oost-Europa dan in Turkjie of het MO. TM daarentegen heeft haplogroepen die veel voorkomen in het Midden-Oosten maar zijn autosomale DNA toont veel meer Euro trekjes hehe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |