Nou nou, wielrenner...quote:Op zondag 2 maart 2014 02:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Mansjester is een wielrenner. Dan zuip je niet.
Heel verstandig.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou nou, wielrenner...
Maar vind het gewoon niet zo chill, zuip maar paar keer per jaar
Iedereen in je omgeving kan er gewoon al beter tegen.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik zuip nooit meer. Word er alleen maar ziek van.
Met mansjester hebben we er 4quote:Op zondag 2 maart 2014 02:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Ik zuip nooit meer. Word er alleen maar ziek van.
Dat sowieso.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Iedereen in je omgeving kan er gewoon al beter tegen.
Eigen tempo en hou het op bier.quote:Op zondag 2 maart 2014 02:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat sowieso.
Het is ook niet verstandig om als beginneling allemaal rare mixjes te gaan drinken op een lege maag
Die docu heb ik ook als tip. Ik ga hem kijkenquote:Op zondag 2 maart 2014 02:50 schreef Littlerabbit het volgende:
haha. Ik vroeg iemand om advies voor wat leuks om te kijken dus krijg we're the millers als advies. ik kijken op netflix krijg ik als suggestion Auschwitz: Inside the Nazi State
dat klinkt echt bijna als hetzelfde
Ja, ik leave omdat hij vastloopt neemt iemand anders snel m'np laats inquote:
Ik wist niet dat je ook tegen jezelf kan spelenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:25 schreef GGMM het volgende:
WOw, ik speel nu tegen een homo.
[ afbeelding ]
ooooooohhhhhhquote:Op zondag 2 maart 2014 03:25 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook tegen jezelf kan spelen
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:25 schreef GGMM het volgende:
WOw, ik speel nu tegen een homo.
[ afbeelding ]
die konden ook helemaal geen nederlands, logisch dusquote:Op zondag 2 maart 2014 03:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
in de tweede wereldoorlog lachte zelfs de duitsers niet om deze grap in nederland
Sigthorsson loopt in FM 1 op 1 bij Ajax bij mijquote:Op zondag 2 maart 2014 03:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik hoop voor je dat sigthorsson in de spits staat
ik hoop voor jou van nietquote:Op zondag 2 maart 2014 03:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik hoop voor je dat sigthorsson in de spits staat
volgens mij zou jij niks zeggen tijdens een ajax meetquote:Op zondag 2 maart 2014 03:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sigthorsson loopt in FM 1 op 1 bij Ajax bij mij.
Doe hiermee wat je wilt.
Namen schrijf je met hoofdletters.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik hoop voor jou van niet
bojan - de jong - kishna
duarte - klaassen
poulsen
blind - moisander - veltman - van rhijn
cillessen
dit is het straks, zo moeilijk is het allemaal niet
Dan ken je mij nog nietquote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
volgens mij zou jij niks zeggen tijdens een ajax meet
doe hiermee wat je wilt
bojan - Siggy - kishnaquote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bojan - de jong - kishna
duarte - klaassen
poulsen
cillessen
Ooh jij was echt verlegen? Ik dacht alleen xcachetquote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zei nou ja
dan maakte ik mijn falen minder erg
Wat een appelsap opstelling zegquote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Mansjester het volgende:
[..]
bojan - Siggy - kishna
de Jong - klaassen
poulsen
cillessen
JR style is het hiermee eens
Nu ga ik pitten
dan pakken we die kk kakkerlakken met 0-3 jeweetquote:Op zondag 2 maart 2014 03:36 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
bojan - de jong - kishna
duarte - klaassen
poulsen
cillessen
0-6 denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 03:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan pakken we die kk kakkerlakken met 0-3 jeweet
toch niet gek als de look a like van blind achter je staatquote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij was echt verlegen? Ik dacht alleen xcachet
Waarom?![]()
![]()
Ik zou het geniaal vinden om mensen van FOK! tegen te komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch niet gek als de look a like van blind achter je staat
en hem definitief op facebook heb
neequote:Op zondag 2 maart 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden om mensen van FOK! tegen te komen.
ga maar keer met mij meeten bij Ajax ja
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zei nou ja
dan maakte ik mijn falen minder erg
De echte levenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ik zit p, 4:00 aangeschoten op FOK!. Het staat qua falen wel weer gelijk.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.quote:
Je week gelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.
Ja dat herken ik. Ik heb mijn hele ritme nu omgedraaid net nu de vakantie weer vooraardbei is. Maar ook geen zin om te slapenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.
okequote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn ook heel erg denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn best veel mensen uit deze SC verlegen.![]()
Pure speculatie.
ik heb mijn knuffel afgedwongen ik kreeg meer dan gehoopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik begrijp in real meer van je zinnen
vast andersom niet
want ik zei niks
xd
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder valquote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn best veel mensen uit deze SC verlegen.![]()
Pure speculatie.
Niet zo klefquote:Op zondag 2 maart 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb mijn knuffel afgedwongen ik kreeg meer dan gehoopt.
[..]
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder val
Volgens mij ben jij in het echt gewoon hetzelfde als hier op FOK!.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder val
quote:
Klopt wel, en niemand kan mij provoceren zoals Curve Fever.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij in het echt gewoon hetzelfde als hier op FOK!.
Ik hoop maar niet net zoals in Curve Fever
quote:
is xcachet je vriendin?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:53 schreef Tjacka het volgende:
ik ben ook niet verlegen
maar als je met je vriendin naar ajax bent
die je kent via fok
en je komt op die dag fokkers tegen
en je broertje zit 10 meter achter je
en weet niks
ja dan word ik verlegen
#kutleef
Curve Fever haalt het nog niet bij vrouwen qua provocatie vermogen.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt wel, en niemand kan mij provoceren zoals Curve Fever.
Begreep ik ook wel je maakt er enkel zelf een item vanquote:Op zondag 2 maart 2014 03:53 schreef Tjacka het volgende:
ik ben ook niet verlegen
maar als je met je vriendin naar ajax bent
die je kent via fok
en je komt op die dag fokkers tegen
en je broertje zit 10 meter achter je
en weet niks
ja dan word ik verlegen
#kutleef
ohquote:Op zondag 2 maart 2014 03:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Begreep ik ook wel je maakt er enkel zelf een item van
als het aan mij lag was het allang vergeten.
Don is kwijtquote:Op zondag 2 maart 2014 03:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik vind het mooi
wacht al dagen op de grapjes van de F'noord whappgroep
Dat komt later pas. Die zijn alles eerst nog goed onderling aan het verspreiden om zeker te zijn dat iedereen een "quote:Op zondag 2 maart 2014 03:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh
ik vind het mooi
wacht al dagen op de grapjes van de F'noord whappgroep
Ik mag niet in de fey waquote:Op zondag 2 maart 2014 03:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat komt later pas. Die zijn alles eerst nog goed onderling aan het verspreiden om zeker te zijn dat iedereen een ""plaats zodra de grap wordt ingezet.
Die wisselwerking moet wel goed zijn afgestemd aangezien de grappen zelden tot nooit leuk zijn
die was al maanden niet meer serieus te nemenquote:
Oh ja, dat was ook een mooie relquote:Op zondag 2 maart 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dr.Mikey kon zich er zo over opwinden dat ik dit eeuwig zonde vind
Users zijn niet meer leuk om te trollen daar. Al is Snow wel boos op mijquote:Op zondag 2 maart 2014 04:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die was al maanden niet meer serieus te nemen
veel te diep in de sc als moderator met de F'noord whapp
dat werkt als modereeter niet
dat had ik ook bij grtd vond ik zelf
en ik kan nu weer normaal trollen
Die jongen neemt FOK! iets te serieus.quote:Op zondag 2 maart 2014 04:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dr.Mikey kon zich er zo over opwinden dat ik dit eeuwig zonde vind
Don is een topperquote:Op zondag 2 maart 2014 04:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
die was al maanden niet meer serieus te nemen
veel te diep in de sc als moderator met de F'noord whapp
dat werkt als modereeter niet
dat had ik ook bij grtd vond ik zelf
en ik kan nu weer normaal trollen
oh ik bedoel in het algemeenquote:Op zondag 2 maart 2014 04:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Users zijn niet meer leuk om te trollen daar. Al is Snow wel boos op mij
Zo'n sterk gedicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |