0-6 denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 03:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan pakken we die kk kakkerlakken met 0-3 jeweet
toch niet gek als de look a like van blind achter je staatquote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ooh jij was echt verlegen? Ik dacht alleen xcachet
Waarom?![]()
![]()
Ik zou het geniaal vinden om mensen van FOK! tegen te komen.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
toch niet gek als de look a like van blind achter je staat
en hem definitief op facebook heb
neequote:Op zondag 2 maart 2014 03:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zou het geniaal vinden om mensen van FOK! tegen te komen.
ga maar keer met mij meeten bij Ajax ja
quote:Op zondag 2 maart 2014 03:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
zei nou ja
dan maakte ik mijn falen minder erg
De echte levenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach ik zit p, 4:00 aangeschoten op FOK!. Het staat qua falen wel weer gelijk.
Wat is daar mis mee?quote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.quote:
Je week gelijkquote:Op zondag 2 maart 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.
Ja dat herken ik. Ik heb mijn hele ritme nu omgedraaid net nu de vakantie weer vooraardbei is. Maar ook geen zin om te slapenquote:Op zondag 2 maart 2014 03:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan weet je dat je weekend en mogelijk je week officeel verziekt is maar gewoon geen zin in slapen ook.
okequote:Op zondag 2 maart 2014 03:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stijn ook heel erg denk ikquote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn best veel mensen uit deze SC verlegen.![]()
Pure speculatie.
ik heb mijn knuffel afgedwongen ik kreeg meer dan gehoopt.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oke
ik begrijp in real meer van je zinnen
vast andersom niet
want ik zei niks
xd
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder valquote:Op zondag 2 maart 2014 03:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn best veel mensen uit deze SC verlegen.![]()
Pure speculatie.
Niet zo klefquote:Op zondag 2 maart 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
ik heb mijn knuffel afgedwongen ik kreeg meer dan gehoopt.
[..]
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder val
Volgens mij ben jij in het echt gewoon hetzelfde als hier op FOK!.quote:Op zondag 2 maart 2014 03:49 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
geen idee. ik denk in ieder geval niet dat ik eronder val
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |