twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:54:43Zware omstandigheden vandaag in het Olympisch stadion... Voor zaalsporters ;-) reageer retweet
Wüst reed gisteren 40.0 toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef Montov het volgende:
Das bijna een seconden langzamer dan gisteren...
yepquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wüst reed gisteren 40.0 toch?
Op een binnenbaan rijdt ze een hoge 38'er...dan zou je hier een 39.6 of 39.7 verwachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
40.11 valt tegen?
Dat is voor Wurst gewoon goed.
Anice Das.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wüst reed gisteren 40.0 toch?
Oh, ik las Da'squote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Boer is echt de vrouwelijke versie van Tom die voor het eerst vuurwerk afsteekt.
Nog even de olympische lijn doortrekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Montov het volgende:
Schaatsen niet meer live op tv. Vanaf 20:00 gaan ze weer samenvatten.
Meer de NOS-lijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even de olympische lijn doortrekken.
Ik vind haar altijd lijken op een vogeltje dat net uit het ei komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Boer is echt de vrouwelijke versie van Tom die voor het eerst vuurwerk afsteekt.
Samenvatting van gisteren nu op Nederland 1.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Montov het volgende:
Schaatsen niet meer live op tv. Vanaf 20:00 gaan ze weer samenvatten.
AL DIE HANDJES IN DE LUUUUUUUCHT! INHAKEN JONGENS!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook prima de 500m mannen live kunnen uitzenden ipv die TROS-meuk.
Ach, maar aan Gilbert kun je zien dat het ene jaar het andere niet is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder is wel echt heel goed geworden in een jaartje tijd zeg.
Twee jaar geleden werd hij al 2e op het WK Afstanden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder is wel echt heel goed geworden in een jaartje tijd zeg.
Weet ik, maar toen was het nog een beetje alles of niets. Nu staat hij er toch steeds vaker als het echt moetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee jaar geleden werd hij al 2e op het WK Afstanden...
Hij is vooral veel constanter geworden...een 34'er op een laaglandbaan is inmiddels de standaard bij M. Mulder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen was het nog een beetje alles of niets. Nu staat hij er toch steeds vaker als het echt moet(ook al is dit wel een beetje een campingtoernooi
)
Als die een goede 1000 doet ... komt ie nog tot aan het podiumquote:
4e waarschijnlijk, Otterspeer haalt die niet meer in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die een goede 100 doet ... komt ie nog tot aan het podium
Daarvoor is de afstand te groot normaal gesproken, top 5 kan misschien nog wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als 'ie maar 100 meter doet, dan wordt het niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste 100m zijn vaak wel de spannendste meters voor Groothuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie maar 100 meter doet, dan wordt het niks.
Zo ging het er op Fok op aan toe. Allemaal aangemoedigd door de speaker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren stonden er wat ballen achter me die iedere keer met overslaande stem HEEEEEEEEET IS EEN BAAAAAAAAAANRECORD stonden te schreeuwen. Moest ik toch wel om lachen.
Speciaal voor Jorien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Wordt er speciaal voor de laatste drie ritten op de 3000 gedweild ofzo? Want de laatste zes ritten zouden volgens het schema om 18.10 beginnen, maar er is nu een dweilpauze?
Er wordt om de 3 ritten gedweild...is ook bij de 5km mannen zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Wordt er speciaal voor de laatste drie ritten op de 3000 gedweild ofzo? Want de laatste zes ritten zouden volgens het schema om 18.10 beginnen, maar er is nu een dweilpauze?
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt om de 3 ritten gedweild...is ook bij de 5km mannen zo.
37.8quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Slotronde Valkenburg 36,7
Otterspeer wil ook de ploegenachtervolging rijden volgens mij,quote:Otterspeer heeft met 0,92 seconden achterstand op Mulder nog een kleine kans op de eindzege.
"Ik zal straks een super 1000 meter moeten rijden. Ik zal mijn rit moeten winnen. Gelukkig heb ik een mooie loting", zei hij. "Ik ga er alles aan doen om de zege binnen te halen."
Dat doet Otterspeer door zich alleen op zijn eigen rijden te concentreren. "Het gaat, zoals Arie Koops in Sotsji ook al zei, om de beste taakuitvoering."
http://www.schaatsen.nl/n(...)t-zeiken-maar-rijden
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:34 schreef heywoodu het volgende:
COOOOOOOOOLSTE BAAAN BAAANRECOOOOOOOOOOOR
En die rit zonder transpondersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Arjen van de Kieft heeft ooit 1 goeie rit gereden. Dat bracht hem in Vancouver.
Dikke kans dat ie ergens in het stadion hangt ja.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Jeeezus die mongolenspeaker, kunnen ze die niet ophangen?
Nou nou nou, dat zeggen we toch ook niet over jou?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Jeeezus die mongolenspeaker, kunnen ze die niet ophangen?
Als jullie willen dat ik mijzelf ophang, dan doe ik dat.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zeggen we toch ook niet over jou?
En je denkt dat dat niet gaat veranderen vandaag?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:18 schreef heywoodu het volgende:
Oh ja, 1 van de weinige banen ter wereld (waar de laatste 10 jaar EK's/WK's/NK's zijn gereden uiteraard) waar Kramer het baanrecord niet heeft op de 5km
Het zou kunnen hoor, dat dat gaat veranderenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
En je denkt dat dat niet gaat veranderen vandaag?
Ja, het schijnt best goed ijs te zijn voor baanrecords.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het zou kunnen hoor, dat dat gaat veranderen
Ooooooh la la, Sven Kramer!
waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nou nou nou, dat zeggen we toch ook niet over jou?
Waar was het dat ook alweer dat Wennemars voorlangs kruiste (vanuit de buitenbocht) en Fabris hem in de laatste buitenbocht nog weer inhaalde. Moskou?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:20 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Fantastische strijd toen tussen Fabris en Kramer
Die herinner ik me ook nogquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar was het dat ook alweer dat Wennemars voorlangs kruiste (vanuit de buitenbocht) en Fabris hem in de laatste buitenbocht nog weer inhaalde. Moskou?
Dat was episch
Het is iig nu een BR.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:23 schreef heywoodu het volgende:
Als dit geen baanrecord wordt eet ik m'n sokken op.
Ik kan geen beelden vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:21 schreef Ericr het volgende:
[..]
Misschien ook wel in de beste vorm ooit, toen nog zonder ongemakken die hij nu wel heeft.
Was dat niet in Collalbo? Meen me te herinneren dat het buiten wasquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:22 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waar was het dat ook alweer dat Wennemars voorlangs kruiste (vanuit de buitenbocht) en Fabris hem in de laatste buitenbocht nog weer inhaalde. Moskou?
Dat was episch
die haalt zijn neus daar voor opquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:24 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boonen zie ik zo'n opmerking niet snel maken.
Ik stond 17 jaar geleden ook met zo'n chanante oranje muts in het publiekquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:24 schreef marcodej het volgende:
Die groene handschoentjes. Net zo arremoedig als de Unox-muts.
Je bent een slachtoffer van de commercie.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stond 17 jaar geleden ook met zo'n chanante oranje muts in het publiek
Nu heb je die muts alleen nog op als je in België bent.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik stond 17 jaar geleden ook met zo'n chanante oranje muts in het publiek
Jamaar, het was gratis...dan zet je zo'n muts ook op.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef marcodej het volgende:
[..]
Je bent een slachtoffer van de commercie.
En dit is slecht een tijdelijke ...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:26 schreef Ericr het volgende:
[..]
Sneller dan het baanrecord van de meeste Nederlandse ijsbanen. Zijn maar 4 banen sneller.
ik zou ook wel van die handschoentjes willen heebenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:27 schreef Evertjan het volgende:
dankzij die handschoentjes en mutsen is dit evenement mogelijk gemaakt dus niet zo zeuren
laten we trouwens afwachten of het ook een financieel succes isquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Leggen ze nog wel een keer aan, dit is toch wel een succes.
Ze moeten nog 2 afstanden hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Verweij wordt hier Nederlands kampioen.
Dat zou kunnen, maar een 10km is nog weer een heel ander verhaal hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef Van_Poppel het volgende:
Verweij wordt hier Nederlands kampioen.
3 dagen zo goed als uitgekocht huis en daarvoor al weken lang een aardig pak schaatsers die hun rondjes hebben gereden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
laten we trouwens afwachten of het ook een financieel succes is
Op de 1500m pakt Verweij zeker 1,5 seconde...dan mag hij op de 10km 20 seconde toegeven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:30 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar een 10km is nog weer een heel ander verhaal he
Ja zie editquote:Op zaterdag 1 maart 2014 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op de 1500m pakt Verweij zeker 1,5 seconde...dan mag hij op de 10km 20 seconde toegeven.
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Crocmaz het volgende:
Kramer en de Vries disq.
Kramer voor kickfinish. De Vries voor insteken bocht.
Aldus Robbert de Rijk op twitter.
Kinderachtig wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:00 schreef Crocmaz het volgende:
Kramer en de Vries disq.
Kramer voor kickfinish. De Vries voor insteken bocht.
Aldus Robbert de Rijk op twitter.
Ja, en? Da's niet minder dom.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:07 schreef marcodej het volgende:
Dit was gewoon nonchalance, geen kickfinish.
Iddquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Dat heeft ie echt wel expres gedaan![]()
Kijk z'n hoofd dan
Lekker dagje vrij morgen, dvd'tje, op de bank, prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Kijk z'n hoofd dan
Denk ik ook...hij wil over 2 weken wereldkampioen worden...zo'n 1500m en 10km passen niet in zo'n schema.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:08 schreef heywoodu het volgende:
Kijk z'n hoofd dan
twitter:Ireenw twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 21:02:52KNSB??Gaat ie wel lekker? Vanwege een kickfinsh @SvenKramer86 diskwalificeren? Terwijl hij een mega tijd van 6.32 rijd. kinderachtig #KPNNK reageer retweet
Dan had hij zich ook kunnen afmelden morgen. Vanwege zijn rug of zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ik ook...hij wil over 2 weken wereldkampioen worden...zo'n 1500m en 10km passen niet in zo'n schema.
Oh ja, mag hij nu wel naar het WK?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk ik ook...hij wil over 2 weken wereldkampioen worden...zo'n 1500m en 10km passen niet in zo'n schema.
Daar krijgt hij gezeik over...dit is veel gemakkelijker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dan had hij zich ook kunnen afmelden morgen. Vanwege zijn rug of zo.
rijdt. Kutbraboquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:05 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ireen is het met je eens.
[ afbeelding ]
Idd. zou veel beter zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef komrad het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze bij een kickfinish niet de achterste schaats tellen. Kost een klein beetje tijd en dat lijkt me straf genoeg.
Daar ben ik het wel mee eens.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef komrad het volgende:
Wat ik eigenlijk niet begrijp is waarom ze bij een kickfinish niet de achterste schaats tellen. Kost een klein beetje tijd en dat lijkt me straf genoeg.
mee eens, lijkt mij een prima oplossing. Kan iedereen finishen hoe hij wil. Desnoods op de bipsquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef komrad het volgende:
Omdat het tot levensgevaarlijke taferelen leidde en kapot ijs ook soms.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef komrad het volgende:
Dat zal ooit bij heel serieus protest ook nog wel gebeuren, maar deze keer levert door de schaatser in kwestie geen enkel protest op...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:10 schreef komrad het volgende:
hij denkt wss ze doen maar. Maar voor als het wel ergens om gaat zouden ze beter de regel aanpassen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, we kunnen zeuren wat we willen, het lijkt me vrij duidelijk dat hij hier, zacht gezegd, niet rouwig om is
Alleen is het wel echt kut voor de wedstrijden morgen
Sneu voor Verweij ook, om nu zonder enige verdere strijd hier Nederlands Kampioen te worden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:13 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, we kunnen zeuren wat we willen, het lijkt me vrij duidelijk dat hij hier, zacht gezegd, niet rouwig om is
Alleen is het wel echt kut voor de wedstrijden morgen
Ah leuk, eindelijk de kans om eens bij een 10km van Kramer te zijnquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Pharkus het volgende:
Spam FHF / [Gratis] 4 tickets NK allround (zondag)
en Jesper Hospes, want die is na vanavond ook klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef komrad het volgende:
En morgen krijgt hij zijn lichaamsbeweging wel samen met Naomi
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah leuk, eindelijk de kans om eens bij een 10km van Kramer te zijn
Vind ik ook. Ook zonder DSQ van Kramer, was hij Nederlands kampioen geworden...zonde dat hij dat niet heeft kunnen tonen. Het wordt iig over 3 weken weken een leuk toernooitje in Heerenveen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:14 schreef Cootz het volgende:
[..]
Sneu voor Verweij ook, om nu zonder enige verdere strijd hier Nederlands Kampioen te worden...
de vrouwen, daar is vast meer te zien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ah leuk, eindelijk de kans om eens bij een 10km van Kramer te zijn
Regels zijn regels.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:09 schreef Cee het volgende:
twitter:Ireenw twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 21:02:52KNSB??Gaat ie wel lekker? Vanwege een kickfinsh @SvenKramer86 diskwalificeren? Terwijl hij een mega tijd van 6.32 rijd. kinderachtig #KPNNK reageer retweet
Vrouwenschaatsen is een opwarmer voor mannenschaatsen. Net als met tennis bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Pharkus het volgende:
[..]
de vrouwen, daar is vast meer te zien.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Gerritsen ging weer dood in de slotronde
Omdat geen zin in de 10km morgen.quote:
Ze mag mijn bed wel in flyen. Haha.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:21 schreef snellejelle het volgende:
Leenstra is een flyer, bij alle vier de ritten van haar is dat benoemd
Omdat een kickfinish op de 5 km nauwelijks bewust kan zijnquote:
dat zei Ipolito sanfrantello ook. Maar dan in het italiaans.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze mag mijn bed wel in flyen. Haha.
Ja maar misschien maakt dat wel net het verschil wat dalijk op het eind tussen Verweij en Kramer.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat een kickfinish op de 5 km nauwelijks bewust kan zijn
Hoe moeilijk is het om te finishen met twee schaatsen op het ijs?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat een kickfinish op de 5 km nauwelijks bewust kan zijn
Niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te finishen met twee schaatsen op het ijs?
als ze dan wel vooruit wilquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:22 schreef marcodej het volgende:
[..]
Ze mag mijn bed wel in flyen. Haha.
Zal Anesi niet leuk vinden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:23 schreef snellejelle het volgende:
[..]
dat zei Ipolito sanfrantello ook. Maar dan in het italiaans.
Dan krijg je weer reacties als "slechte verliezer!1" enzo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:25 schreef pietkanarie het volgende:
Lijkt me dat het niet bewust was... gezien dit artikel reageerde hij rustig maar toch geïrriteerd. Als hij de 10 km niet had willen rijden, had hij zich ook gewoon af kunnen melden. Hoef je toch geen kick finish voor te gaan doen?
http://nos.nl/artikel/617753-kramer-gediskwalificeerd-op-nk.html
Ik zit klaar.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef marcodej het volgende:
De spanning moet morgen van Voorhuis en Nauta komen. Nou, dan weet je het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Dit is het NK Sprintquote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef marcodej het volgende:
De spanning moet morgen van Voorhuis en Nauta komen. Nou, dan weet je het wel.
Maar mensen die iets negatiefs willen zien, zullen wel zeggen dat dit bewust was. Dus zowel afmelden als een kickfinish doen zal kritiek opleveren van sommige mensen.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan krijg je weer reacties als "slechte verliezer!1" enzo.
Niet gekeken net?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:28 schreef DeLuna het volgende:
Ik heb Wüst nog nooit zien vallen trouwens
Zeggen/denken dat dit bewust was hoeft niet per definitie kritiek te zijn hequote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:30 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Maar mensen die iets negatiefs willen zien, zullen wel zeggen dat dit bewust was. Dus zowel afmelden als een kickfinish doen zal kritiek opleveren van sommige mensen.
doen ze ook wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 21:31 schreef Zorro het volgende:
Als ze nu consequent zijn gaan ze Wüst DSQ geven voor die kickfinish.
Sorry.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |