twitter:HersmanM twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:54:43Zware omstandigheden vandaag in het Olympisch stadion... Voor zaalsporters ;-) reageer retweet
Wüst reed gisteren 40.0 toch?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef Montov het volgende:
Das bijna een seconden langzamer dan gisteren...
yepquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wüst reed gisteren 40.0 toch?
Op een binnenbaan rijdt ze een hoge 38'er...dan zou je hier een 39.6 of 39.7 verwachten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
40.11 valt tegen?
Dat is voor Wurst gewoon goed.
Anice Das.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wüst reed gisteren 40.0 toch?
Oh, ik las Da'squote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Boer is echt de vrouwelijke versie van Tom die voor het eerst vuurwerk afsteekt.
Nog even de olympische lijn doortrekken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Montov het volgende:
Schaatsen niet meer live op tv. Vanaf 20:00 gaan ze weer samenvatten.
Meer de NOS-lijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nog even de olympische lijn doortrekken.
Ik vind haar altijd lijken op een vogeltje dat net uit het ei komt.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:05 schreef wimderon het volgende:
Boer is echt de vrouwelijke versie van Tom die voor het eerst vuurwerk afsteekt.
Samenvatting van gisteren nu op Nederland 1.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:06 schreef Montov het volgende:
Schaatsen niet meer live op tv. Vanaf 20:00 gaan ze weer samenvatten.
AL DIE HANDJES IN DE LUUUUUUUCHT! INHAKEN JONGENS!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:20 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hadden ook prima de 500m mannen live kunnen uitzenden ipv die TROS-meuk.
Ach, maar aan Gilbert kun je zien dat het ene jaar het andere niet is.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder is wel echt heel goed geworden in een jaartje tijd zeg.
Twee jaar geleden werd hij al 2e op het WK Afstanden...quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michel Mulder is wel echt heel goed geworden in een jaartje tijd zeg.
Weet ik, maar toen was het nog een beetje alles of niets. Nu staat hij er toch steeds vaker als het echt moetquote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Twee jaar geleden werd hij al 2e op het WK Afstanden...
Hij is vooral veel constanter geworden...een 34'er op een laaglandbaan is inmiddels de standaard bij M. Mulder.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik, maar toen was het nog een beetje alles of niets. Nu staat hij er toch steeds vaker als het echt moet(ook al is dit wel een beetje een campingtoernooi
)
Als die een goede 1000 doet ... komt ie nog tot aan het podiumquote:
4e waarschijnlijk, Otterspeer haalt die niet meer in.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als die een goede 100 doet ... komt ie nog tot aan het podium
Daarvoor is de afstand te groot normaal gesproken, top 5 kan misschien nog wel.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Als 'ie maar 100 meter doet, dan wordt het niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:49 schreef chufi het volgende:
[..]
De eerste 100m zijn vaak wel de spannendste meters voor Groothuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 17:54 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie maar 100 meter doet, dan wordt het niks.
Zo ging het er op Fok op aan toe. Allemaal aangemoedigd door de speaker.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Gisteren stonden er wat ballen achter me die iedere keer met overslaande stem HEEEEEEEEET IS EEN BAAAAAAAAAANRECORD stonden te schreeuwen. Moest ik toch wel om lachen.
Speciaal voor Jorien.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Wordt er speciaal voor de laatste drie ritten op de 3000 gedweild ofzo? Want de laatste zes ritten zouden volgens het schema om 18.10 beginnen, maar er is nu een dweilpauze?
Er wordt om de 3 ritten gedweild...is ook bij de 5km mannen zo.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:45 schreef Mansjester het volgende:
Wordt er speciaal voor de laatste drie ritten op de 3000 gedweild ofzo? Want de laatste zes ritten zouden volgens het schema om 18.10 beginnen, maar er is nu een dweilpauze?
Ah op die manier.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Er wordt om de 3 ritten gedweild...is ook bij de 5km mannen zo.
37.8quote:Op zaterdag 1 maart 2014 18:48 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ah op die manier.
Slotronde Valkenburg 36,7
Otterspeer wil ook de ploegenachtervolging rijden volgens mij,quote:Otterspeer heeft met 0,92 seconden achterstand op Mulder nog een kleine kans op de eindzege.
"Ik zal straks een super 1000 meter moeten rijden. Ik zal mijn rit moeten winnen. Gelukkig heb ik een mooie loting", zei hij. "Ik ga er alles aan doen om de zege binnen te halen."
Dat doet Otterspeer door zich alleen op zijn eigen rijden te concentreren. "Het gaat, zoals Arie Koops in Sotsji ook al zei, om de beste taakuitvoering."
http://www.schaatsen.nl/n(...)t-zeiken-maar-rijden
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:34 schreef heywoodu het volgende:
COOOOOOOOOLSTE BAAAN BAAANRECOOOOOOOOOOOR
En die rit zonder transpondersquote:Op zaterdag 1 maart 2014 19:36 schreef marcodej het volgende:
Arjen van de Kieft heeft ooit 1 goeie rit gereden. Dat bracht hem in Vancouver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |