Natuurlijk loopt ook Sigthorsson er vaak voor spek en bonen mee maar die kaatsen van De Jong toen hij nog in de spits stond deze wedstrijd, echt schrikbarend gewoonquote:Op zondag 2 maart 2014 15:18 schreef CaasS het volgende:
[..]
Siggy heeft behoefte aan mensen als Kishna, dan rendeert ie prima.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker verstoppertje spelen op het middenveld als hij dan toch moet spelen
Als je dan die Bojan zag die alleen maar aan het dribbelen was richting eigen helft om hem terug op de keeper te spelenquote:
Weet jij toevallig meer van die blessures die hij had (kraakbeen defect)? Is dat iets wat kwetsbaar blijft...of? Die gast heeft zoveel talent.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:21 schreef j0rdiiii het volgende:
Op rechts ook, zijn linkerbeen is goud maar zet de acties gewoon voort met rechts.
Dat was toen we met een man minder speelden. Was op dat moment echt gewoon de beste optie. Gezeik altijd.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als je dan die Bojan zag die alleen maar aan het dribbelen was richting eigen helft om hem terug op de keeper te spelen.
Ik heb nou niet het gevoel dat er een nederlaag komt. De enige steek die we hebben laten vallen is toen Moisander een blessurebehandeling had aan het hoofd.quote:
Bojan was de hele wedstrijd doelloos aan het dribbelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was toen we met een man minder speelden. Was op dat moment echt gewoon de beste optie. Gezeik altijd.
Ik weet alleen dat hij geluk had dat hij zijn knieën kon behandelen met een nieuwe methode;quote:Op zondag 2 maart 2014 15:24 schreef CaasS het volgende:
[..]
Weet jij toevallig meer van die blessures die hij had (kraakbeen defect)? Is dat iets wat kwetsbaar blijft...of? Die gast heeft zoveel talent.
quote:Alleen patiënten bij wie het kraakbeen in de knie nog gezond is komen in aanmerking voor de ingreep. Via een speciale MRI-scan stellen onderzoekers van het UMC Utrecht de gezondheid van het weefsel vast. Een laboratorium in Boston in de Verenigde Staten kweekt de kraakbeencellen op die van tevoren uit de knie zijn gehaald. Dit laboratorium controleert via DNA-onderzoek of de cellen gezond zijn en inderdaad zullen uitgroeien tot kraakbeen.
Maar of het kan terugkeren en dergelijke heb ik geen verstand van...quote:In Nederland kampen duizenden mensen met kniedefecten, enkele honderden daarvan zijn behandelbaar met de kraakbeentransplantatie. Patiënten hebben last van chronische pijn en moeten vaak werk, sport of hobby’s opgeven. Kraakbeentransplantaties kunnen mensen 85 à 90 procent van hun oude niveau teruggeven.
Dat was telkens als hij de bal kreeg. Of hij liep naar binnen en schoot tegen 3 man aanquote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Fargo het volgende:
[..]
Dat was toen we met een man minder speelden. Was op dat moment echt gewoon de beste optie. Gezeik altijd.
Ik vond het moment tussen de goal van Pelle en de gelijkmaker wel heel zwak. Daarvoor deden we veel meer mee. Weinig creativiteit op het middenveld helaas.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nou niet het gevoel dat er een nederlaag komt. De enige steek die we hebben laten vallen is toen Moisander een blessurebehandeling had aan het hoofd.
Thnx. 85 a 90% Van oude niveau klinkt niet heel goed, maar die jongen gaat lekker tot nog toe. Hopen dat ie fit blijft.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:27 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat hij geluk had dat hij zijn knieën kon behandelen met een nieuwe methode;
[..]
[..]
Maar of het kan terugkeren en dergelijke heb ik geen verstand van...
10 jaar ouder, gespierder en een kop groterquote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens verliest Veltman al zijn kopduels van Pelle. Wat overigens ook wel wat zegt over Pelle, wel lekker als je zo'n goed koppende spits hebt.
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:29 schreef Pedroso het volgende:
Overigens verliest Veltman al zijn kopduels van Pelle. Wat overigens ook wel wat zegt over Pelle, wel lekker als je zo'n goed koppende spits hebt.
5 jaar.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Adames het volgende:
[..]
10 jaar ouder, gespierder en een kop groter
wil wel eens werken ja
Die had er al drie inliggen. In eigen doelquote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dwang van de KNVB. Past het beste in Van Gaal zijn profielschets.
quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Fargo het volgende:
[..]
Was een lekker potje voor van der Hoorn geweest.
Meevoetballen hé, het oogt allemaal heel onzeker maar dat doet hij gewoon heel erg goed.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op dwang van de KNVB. Past het beste in Van Gaal zijn profielschets.
Nergens meer. Dan zet ik hem uit en geef ik het op.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:39 schreef MrStock het volgende:
Waar kijken jullie als jullie Vermeer in het veld zien?
Vertel mij eens dan wat die knakker aan dit duel heeft bijgedragen?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thuli Wonderboy wordt inderdaad onderschat.
Wie hebben we nog zitten, De Sa?quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kishna lijkt me vermoeid, tijd voor een frisse aanvaller
Loopt er een beetje voor niks de tweede helft. Wedstrijd volgende week tegen Cambuur moet je hem gewoon elke keer 1 op 1 krijgen, dan krijgen we eens echt gevaar voorin.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:02 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kishna lijkt me vermoeid, tijd voor een frisse aanvaller
Salzburg buiten beschouwing gelaten speelt 'ie de laatste weken zeer aardig inderdaad.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:03 schreef Pedroso het volgende:
Overigens speelt v. Rhijn een prima pot, mag ook wel eens gezegd worden.
Zit veel theater bij, zegt die commentator dan. Gewoon een rood randje hoor, slaat werkelijk nergens op.quote:
Die zal nog wel vallenquote:Op zondag 2 maart 2014 16:07 schreef j0rdiiii het volgende:
Vergelijkbare wedstrijd met vorig jaar, laat die smerige 2-2 alleen maar achterwege.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |