ajax gaat na 30 minuten heel veel ruimte krijgenquote:
hadden ze raymond verheijen maarquote:Op zondag 2 maart 2014 14:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ajax gaat na 30 minuten heel veel ruimte krijgen
en het is aan ajax hoe hoog de uitslag uit valt lijkt mij
En bij winst vandaag mag je het echt niet meer verspelen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef Pedroso het volgende:
Twente staat voorlopig ook nog op puntverlies met nog 10 minuten te spelen, zelfs bij verlies vandaag sta je nog 5 punten voor op de nr.2.
Sowieso nietquote:Op zondag 2 maart 2014 14:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En bij winst vandaag mag je het echt niet meer verspelen.
Het zou me niks verbazen.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:11 schreef Pedroso het volgende:
Hebben de Feyenoord jongetjes weer wat dingen tegen de Ajax bus gegooid ?
Ik wou net zeggenquote:Op zondag 2 maart 2014 14:28 schreef Pedroso het volgende:
Roze broekjes, leuk om dat in de Kuip te dragen.
Nee....quote:Op zondag 2 maart 2014 15:02 schreef LogiteX het volgende:
Moissander stond toch nog niet in het veld bij die goal?
Klopt lood om oud ijzer.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Z'n vervanger is nou ook niet je van het
quote:
Daarvoor ook hoor.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:16 schreef LogiteX het volgende:
prachtig hoe stil het is in de Kuip na die goal![]()
![]()
![]()
Siggy heeft behoefte aan mensen als Kishna, dan rendeert ie prima.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Mensen die De Jong is deze dramatische vorm boven Sigthorsson het elftal in blijven schreeuwen kan ik nog altijd niet serieus nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |