Even mijn aluminium hoedje pakkenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef RVer het volgende:
[..]
[..]
http://english.pravda.ru/(...)8-third_world_war-0/
Een verdrag kun je altijd opzeggen. Het zijn geen private personen of bedrijven.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:22 schreef DeJori het volgende:
[..]
De contracten voor de militaire basis zijn recentelijk vernieuwd. Geen idee of daar nog clausules in staan voor tussentijdse opzegging.
Klopt.quote:
Hij is hypocriet genoeg om te doen alsof het allemaal onvermijdelijk is en hij geen keuze heeft.quote:
twitter:maxseddon twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:23:11"I think we're wasting the president's time!" says a senator. Then they vote for Putin's Ukraine invasion unanimously http://t.co/jGIal2xJa6 reageer retweet
quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:26 schreef Ketchupcurry het volgende:
twitter:maxseddon twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:23:11"I think we're wasting the president's time!" says a senator. Then they vote for Putin's Ukraine invasion unanimously http://t.co/jGIal2xJa6 reageer retweet
Met 130% van de stemmen voor gestemd.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:26 schreef Ketchupcurry het volgende:
minimaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:28 schreef DeJori het volgende:
[..]
Met 130% van de stemmen voor gestemd.
Dat is niet helemaal waar. Er bestaat het Weens verdragenverdrag dat aangeeft onder welke omstandigheden je onder een contract uitkan. Daarnaast zijn er vaak clausules in een verdrag zelf. Het probleem is natuurlijk de afdwingbaarheid. Landen zeggen zelden zomaar contracten eenzijdig op. Dit is erg slecht hun geloofwaardigheid op het wereldtoneel. Ik denk dat alleen in dit geval de zaken wat onduidelijker liggen inderdaad.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Een verdrag kun je altijd opzeggen. Het zijn geen private personen of bedrijven.
Nog los van het feit dat het contract waarschijnlijk is gesloten met de autonome krimrepubliek, en de regering in Kiev (die sowieso niet erkend wordt door Moskou) er misschien niets over te zeggen heeft.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:29 schreef Roarzcorp. het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar. Er bestaat het Weens verdragenverdrag dat aangeeft onder welke omstandigheden je onder een contract uitkan. Daarnaast zijn er vaak clausules in een verdrag zelf. Het probleem is natuurlijk de afdwingbaarheid. Landen zeggen zelden zomaar contracten eenzijdig op. Dit is erg slecht hun geloofwaardigheid op het wereldtoneel. Ik denk dat alleen in dit geval de zaken wat onduidelijker liggen inderdaad.
twitter:obk twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:33:52Berichten dat het Russische leger inmiddels de grens bij Zaporozjie is overgetrokken. Dat is niet de Krim. Invasie. WTF. reageer retweet
Nee, is met Oekraïne gesloten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:32 schreef DeJori het volgende:
[..]
Nog los van het feit dat het contract waarschijnlijk is gesloten met de autonome krimrepubliek, en de regering in Kiev (die sowieso niet erkend wordt door Moskou) er misschien niets over te zeggen heeft.
Laten we hopen dat Europa en met name Amerika niks doet. Ik heb geen trek in WW3quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:35 schreef DeJori het volgende:
twitter:obk twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 16:33:52Berichten dat het Russische leger inmiddels de grens bij Zaporozjie is overgetrokken. Dat is niet de Krim. Invasie. WTF. reageer retweet
Inderdaad, ik ben nog op leeftijd voor dienstplichtquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Europa en met name Amerika niks doet. Ik heb geen trek in WW3Hoe hypocriet dit ook mag klinken omdat het Oekraïense volk dan in de steek wordt gelaten
Denk niet dat Rusland stopt bij de Krim.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:38 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Laten we hopen dat Europa en met name Amerika niks doet. Ik heb geen trek in WW3Hoe hypocriet dit ook mag klinken omdat het Oekraïense volk dan in de steek wordt gelaten
Als we die tweets moeten geloven zijn ze hard op weg naar Donetsk..quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:39 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Denk niet dat Rusland stopt bij de Krim.
Dit zijn onze zaken.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Europa en de VS moeten zich gewoon bemoeien met hun eigen zaken.
Ja man!! Gewoon Rusland andere landen laten veroverenquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deels eens. Met name de boodschap van de VS is natuurlijk erg hypocriet in deze. Hoe vaak hebben zij geen democratische regeringen omver geworpen / soevereine landen aangevallen zonder mandaat?quote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:40 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Gek he. Dat zou hetzelfde zijn als een Duitse zender die onafhankelijke WO2 berichtgeving deedquote:Op zaterdag 1 maart 2014 16:42 schreef tofastTG het volgende:
Lol dat RT is wel echt heerlijk onafhankelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |