Dit soort gesprekken rekken we altijd vrij langquote:Op donderdag 15 mei 2014 12:34 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Jullie geven er wel een aparte draai aan
Ook alleen omdat er bij jou een schroefje los zitquote:Op donderdag 15 mei 2014 13:54 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dit soort gesprekken rekken we altijd vrij lang.
Joh, houd je klepquote:Op donderdag 15 mei 2014 15:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ook alleen omdat er bij jou een schroefje los zit
Hey Dean, ik heb de wah nog niet binnen - duurt wel lang nu, zo ver is Friesland toch niet?quote:
Moet eerst door de douane he.quote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey Dean, ik heb de wah nog niet binnen - duurt wel lang nu, zo ver is Friesland toch niet?Enig idee?
Damn, nice!quote:Op woensdag 30 april 2014 13:11 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo dat kan ook weer van m'n bucketlist af
[ afbeelding ]
Oh ja, ik had je FB bericht gemist. Antwoord komt er aanquote:Op vrijdag 16 mei 2014 14:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Hey Dean, ik heb de wah nog niet binnen - duurt wel lang nu, zo ver is Friesland toch niet?Enig idee?
deze is ook wel een goede motivatie boostquote:Op dinsdag 13 mei 2014 14:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
thx, dat geeft me weer wat goede moed.
Klikquote:Op vrijdag 30 mei 2014 15:29 schreef EnterShik4ri het volgende:
Welke akkoorden worden hier gespeeld?
Eerste snap ik nog wel, daarna niet meer
Zonderquote:Op donderdag 5 juni 2014 10:36 schreef ssebass het volgende:
Post hier niet vaak maar lees wel mee. Ben nu wat bezig geweest met het veranderen van mijn LP. Heb er saucer knobs op gezet ipv barrel en nu de slagplaat verwijderd. Weet nog niet zeker wat ik mooier vind. Wat zeggen jullie ervan met of zonder:
[ afbeelding ]
Ja toch wel he. Heb hem nu zonder, minder herkenbaar als LP maar je ziet meer van de gitaar. Houd wel van basic. Voorlopig maar weer even stoppen met mijn gitaarkoop manie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |