Klopt inderdaad, dan zit de uitdaging hem voornamelijk om de balans te behouden naar mate je uitbreidt. Dus als dat je thing isquote:Op woensdag 11 juni 2014 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De diepgang ontstaat wanneer je een écht groot dorp wil bouwen vind ik.
Wat mij betreft draait de game daar om: het opbouwen van een sustainable samenleving waarin zo veel mogelijk mensen het zo lang mogelijk kunnen uithouden.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:41 schreef STING het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, dan zit de uitdaging hem voornamelijk om de balans te behouden naar mate je uitbreidt. Dus als dat je thing is
Ik vind het tegenvallen, het komt eigenlijk over als een standaard city building game. Ik had er meer van verwacht.quote:Op woensdag 11 juni 2014 18:00 schreef Tijn het volgende:
[..]
De diepgang ontstaat wanneer je een écht groot dorp wil bouwen vind ik.
Het verschil zit 'm in hoe hardcore deze is. Je wordt niet aan het handje gehouden, het komt niet altijd wel goed. Soms maak je een fout en sterven er honderden mensen. Ik heb dat in weinig andere games zo ervaren als in Banished.quote:Op donderdag 12 juni 2014 21:05 schreef Rurik het volgende:
[..]
Ik vind het tegenvallen, het komt eigenlijk over als een standaard city building game. Ik had er meer van verwacht.
ditquote:Op donderdag 12 juni 2014 21:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het verschil zit 'm in hoe hardcore deze is. Je wordt niet aan het handje gehouden, het komt niet altijd wel goed. Soms maak je een fout en sterven er honderden mensen. Ik heb dat in weinig andere games zo ervaren als in Banished.
Of juist niet meerquote:Op zondag 22 juni 2014 00:00 schreef TigerXtrm het volgende:
Fuck dit spel is verslavend. Net gekocht in de Steam sale. Jullie zullen meer van mij horen!
Dacht dat de ontwikkelaar uitontwikkeld was?quote:Op woensdag 11 juni 2014 17:55 schreef STING het volgende:
[..]
Zou ik wel aanraden ja.
Niet alleen tot de vouwtje eruit zijn gestreken, maar ook tot er (hopelijk) wat meer content in zit, hetzij in de core game, hetzij via mods. Dit omdat ik iig persoonlijk vind dat er wat weinig diepgang in zit, ik was er snel op uitgekeken.
Dat dacht ik eerst ook, tot er toch weer wat teken van leven was.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dacht dat de ontwikkelaar uitontwikkeld was?
hij is in iedergeval bezig met een mod kit, qua extra content zijn er geen beloftes gedaan..quote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:39 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Dacht dat de ontwikkelaar uitontwikkeld was?
Hunters en gatherers dan ook buiten je startgebied plaatsenquote:Op woensdag 25 juni 2014 20:57 schreef TigerXtrm het volgende:
Oke, alles in je start gebied met de grond gelijk maken als je afhankelijk bent van hunters en gatherers is dus niet zo'n geweldig plan
Goeden tipquote:Op woensdag 25 juni 2014 21:27 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Hunters en gatherers dan ook buiten je startgebied plaatsen
En altijd voorzien van een stockpile/storage barn.
Meer info over de modkit: http://www.shiningrocksof(...)velopment-continues/quote:Op dinsdag 24 juni 2014 22:07 schreef mschol het volgende:
[..]
hij is in iedergeval bezig met een mod kit, qua extra content zijn er geen beloftes gedaan..
Volledig artikel op de website.quote:The last few weeks I’ve been devoting my time to working on adding mod support to the game. It’s been nice to stretch my coding legs by doing something other than bug fixing.
When initially writing the game engine for Banished, allowing users to modify the game wasn’t something I thought about. It just wasn’t in scope – I was more interested in finishing the project in a reasonable amount of time. Hence mods, multiplayer, and a few other features that could have been great additions were off the feature list before it was even written.
Luckily, the toolset I wrote for the game to help speed development is suited fairly well for mods – it just needs a few more features.
quote:Op dinsdag 8 juli 2014 16:22 schreef Jump het volgende:
[..]
Meer info over de modkit: http://www.shiningrocksof(...)velopment-continues/
[..]
Volledig artikel op de website.
Ik vind het wel een leuk spel ter ontspanning, perfect voor in de trein of bij een saai collegequote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit spel nog een beetje leuk? Nu in de Steam Sale voor 9,49...
Ik vind het dat wel waard. Het spel gaat wel meer om managen dan over bouwen (al speelt het nog steeds wel een belangrijke rol), dus dat is ook iets om over na te denken. Is het een daily trouwens?quote:Op zondag 21 december 2014 14:27 schreef Rianne84 het volgende:
Is dit spel nog een beetje leuk? Nu in de Steam Sale voor 9,49...
Totdat het misgaat.quote:
Ik heb het een beetje gespeeld en het maakt het spel wel wat uitgebreider. Wat ik nog steeds mis is de grotere productie chains, zoals Anno redelijk voor elkaar heeft. De nieuwe gebouwen leveren voornamelijk nieuwe voedsel types en fungeren dus precies hetzelfde als al het andere voedsel.quote:Op donderdag 8 januari 2015 15:55 schreef bleiblei het volgende:
Kick .
Iemand ervaring met de colonial charter mod?
Zag net op steam dat er een stapel mods te downloaden zijn en die CC mod lijkt wel een bundeling van een aantal goede mods.
zie: http://colonialcharter.com/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |